päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,360
- 1,361
- 1,362
- 1,363
- 1,364
- ...
- 1,566
- Seuraava »
: (
miehet :(
Voi hevonvitunperse.
Ahdistaa.
Ei pysty nukkumaan.
Pyörii vaan ja miettii kaikkee paskaa
[q]onni3mk, 3.9.2005 14:18:
Miks sillon, kun on muutenkin paska fiilis, tapahtuu kaikkee pientä, joka vaan ruokkii sitä paskaa fiilistä lisää? *grr**igor*
[/q]
sillo vaan tuntuu kaikki pikkuasiat ylitsepääsemättömiltä kun on valmiiks paska fiilis..
jos olis hyvä tai normifiilis niin niihin ei kiinnittäis varmaan huomiota
edit: ja tee niinku maija sanos
enhän mä tarvi mitään aurinkovoidetta, eeennn.. enhän mä pala..
no justjoo :D
tässä sitä hehkutaan punaisena
Missä v*tussa on se turhat pohdinnat ja ajatukset on/off nappula?! Mä ryssin kaiken tällä mun ajattelulla oikeesti! Ahdistavaa ja ärsyttävää! Viime yönä meni yöunet, mitäköhän mä tänään menetän...
Edit: Tähän masennukseen ei pysty tekee muuta kun kuuntelee kunnon mättöö
[q]India, 31.8.2005 13:20:
Nyt meen kauppaan ja ostan kilon suklaata ja vaan mässään enkä vastaa mihinkään viikkoon!! Mä en ala enää yhtään mitään.
[/q]
Hei, täähän kuulostaa ihan mun elämältä iso lasku/epäonnistyminen/mikä vaan iso tai pieni moka --> mä en ala --> ryssitään asioita lisää --> mä en ala --> masennutaan --> tuhlataan rahaa --> masennutaan lisää --> mokaillaan vähän lisää...
[q]Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!
Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.
Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!
En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*
Näin meillä...
[/q]
Oivoi, että voi käydä huono tuuri.
Työkkäri ei ollu maksanu mun harjottelupalkkaa, vähä kismittää.
...Pitää huomen vaivautuu soittaa sinne. Hoitasivat asiansa oikein. PRKL.*grr*
pää on nii hajalla että harjotuksetmin meni aivan päin helvettiä, just tulin kotiin ja suunnittelin linnoittuvani tänne kämppään loppupäiväksi kunnes ilalla pitää taas lähteä reeneihin.
tarvis ulossaakka lähtee ostaa lisää kaljaa.. KESKEN LOMAA.. hohhoijjaa miten vakavia on nuorten ongelmat nykyään..
Kurkku on niin kipee et ei pysty ees nielemään mitään... just pystyy nielemään naaman irvistyksellä sekä pienellä huudolla....
Kauhee väsy kohta töihi
Kohta pitäis lähtä iltavuoroon ja sit yö putkeen, eikä tullut nukuttua paljon mitään.. Sitten toi flunssa viel yrittää *sars**nyyh*
on surullinen olo
nukuttaa liikaa*igor**nukkuu*
[q]Kirsikka, 13.9.2007 00:54:
Mutta aika mielenkiintoista on se, että raskausaikana ja etenkin lapsen/lasten syntymän jälkeen äiti joutuu lähes väistämättä arvosteluryöpytyksen kohteeksi - en nyt tarkoita pelkästään tätä nimenomaista tapausta, vaan lähinnä omia kokemuksia. Kaverit, sukulaiset, nettitutut, jopa ihan vieraat ihmiset tulevat laukomaan mielipiteitä lastenhoitoon liittyvistä asioista. Ja mikä pahinta, myös itse olen sortunut tähän, välillä jopa niin pahasti, että olen onnistunut pahoittamaan jonkun mielen, vaikkei se nyt olisikaan ollut tarkoitus :( Olenkin nyt päättänyt oikein skarpata tässä asiassa, ja yrittää olla laukomatta mielipiteitäni turhan kiivaasti...
[/q]
Nykyään ei tarvi edes olla raskaana tai olla äiti, kun jo arvostellaan.
Sanotaan kuka saa tulla äidiksi ja kuka ei. Pitää olla sitä ja tätä ennen ku edes miettii lapsien saamista ja pitää olla semmonen ja tämmönen tai muuten on ihan tyhmä ja vastuuton.
Itse tiedän, että monesta suunnasta satelisi paskaa tekstiä tai ainakin selän takana juoruiltaisi, jos nyt ilmottaisin olevani raskaana. Mähän kun en ole vielä valmistunut.. niin enhän mä nyt äitikään voisi olla. Olen niin nuorikin, että sehän on epänormaalia, jos on lapsia. Ja sitten taas jos mulla ei kuuden vuoden päästä ole lasta, niin saan varmaan kuulla, että olen epänormaali, kun ei sellaista ole ja että nyt olisi korkea aika saada lapsi.
Joskus kuulen niitä sääntöjä millanen mun pitää olla, että voin edes harkita raskautta. Eihän tässä kohta uskalla edes toivoa sitä, että saisi lapsen, kun se on niin syntistä mun elämäntilanteessa.
Tuntuu välillä oikein paskalta, kun haluaisin lapsen ja saan kuulla niitä naurettavia ohjeita milloin saan haluta. Vähän vaikea tätä vauvakuumetta järjellä säädellä ja kun niissä kaikissa ohjeissa ei edes järkeä ole.
Tahtoisin kouluun.
ei näin....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,360
- 1,361
- 1,362
- 1,363
- 1,364
- ...
- 1,566