päivän :(

Back to häröily O

ilmastointi ei töissä pelitä yhtään*hikoil*

äsryttävä yskä..

[q]Yediah, 8.12.2007 14:49:
-klip-
[/q]
No voi vittu sentäs. Joo, suomalaisen teollisuuden varaan en suosittele ketään enää tässä maassa laskemaan tulevaisuuttaan.

edit: Niko, mä veikkaan, että robotit tulee näistä herrakouluista firmoja johtamaaan.

No se, että masennukseen ei vissiin auta pelkät pillerit, et tarvis käydä terapiassakin. ? Minä kun en sellasissa ala ramppaamaan prkl!

[q]Fresia, 23.8.2005 17:54:
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua
[/q]

Koirille hajuaisti on onneks melkeinpä tärkeämpikin, joten hauveli tulee luultavasti pärjäämään ihan hyvin yhdelläkin silmällä

Hmph huomaa ettei oo vähään aikaan tullu ostettua uusia pelejä... Nyt kun ostin (ja tää on siis jo vanha peli) niin valittaa että tarvii paremman näyttökortin Tuli tää peli aika kalliiks

edit: hätä ei olekaan tämännäköinen, netistä löytyi ilmainen 3D-kortin emulointisofta

viisauden hampaat >=(

-En saanu viimeyönä nukuttua kovan yskän ja kuumeen takia.

mun unelmakämppä annettiin jollekin muulle... :( :( :( *UUH* *NYYH*

nyt alkaa sitten operaatio paskanheittopartsille.
alan häiriköimään sitä asukasta niin paljon, että se muuttaa pois ja mä saan sen kämpän. *HIH* *PAHIS*

[q]wxw, 23.8.2005 11:45:

kuka sellast toivoiskaa*dinf*???
[/q]

minäminäminä!! _o/

kavereita ikävä... ja lahtea

Oon tietysti kipeä.*nuha*

"police break up a legal rave in SLC, Utah"

Ei oo oikein fiilistä lukea huomiseen enkun kokeeseen, vaikka vallan hyvin tiedän, että jos en pääse sitä läpi niin voin heittää hyvästit sen kurssin läpimenolle.

Yx kiva lähtee tänää kauas...*uuh*

[q]-Miquel-, 21.8.2005 04:35:
maria kiusaa..
ja chasse on kännissä *känni*
[/q]

en kiusaa enää.. nyt voi sanoo et maria oksentaa ja potee krapulaa..chasse varmaan nukkuu jo kotonaan..
koko päivä menny krapulan parantamiseen..

Tommi*uuh*

Huaah, eilen perseisin ilta aikoihin.

Rakas lähtee kahdeksi yöksi pois kotoa ihan tyhmää olla yksin tääl

O