päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,359
- 1,360
- 1,361
- 1,362
- 1,363
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Miinapiina, 24.10.2007 14:17:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710246759100_ul.shtml
ja tää kans, vittu mitä hulluja, huh, ryöstää nyt toiselta vauva masusta...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710246759100_ul.shtml
[/q]
Molemmat linkit samaan uutiseen.
...nada...
[q]Freja,
Söinkin tänään huonosti. :/
[/q]
..ja nyt turvottaa.
(anteeksi *nauru*)
*känni*
puhelin ilmottaa että rajoitettu palvelu enkä pysty soittamaan
Vitunsaatanan parturi.
En oo koskaan ollut näin tyytymätön. Perkele.
Tuntui, että kimpoilu ja kaikkien mahdollisten asiakkaiden haaliminen oli herralla etusijalla, ei suinkaan asiakastyytyväisyys. Eipä tarvi sinnekään enää mennä.
Oli tänään matikankoe ja mulla oli kuudesta tehtävästä vaan kaksi oikein. Eli metsään mentiin niin, että rytisee
Ja kaiken lisäksi elin väärässä päivässä. Koulu olisi alkanut tänään kasilta, mutta mä olin siellä vasta kahdeltatoista. Tää päivä ei tosiaankaan ole mun päivä.
Duunikaverin hautajaiset oli tänään.
[q]Arrrmi, 21.9.2005 00:47:
---
anniini, 21.9.2005 00:39:
---
Apo, 21.9.2005 00:30:
---
Arrrmi, 21.9.2005 00:12:
Potkut tuli kun en kyennyt töihin lauantaina.
---
-clip-
---
voimia ja jaksamista. toivottavasti saat aikaa toipua rauhassa ja purettua tuota asiaa ystäville ja ammattiauttajalle.
---
Ei ole edes hyvä ihminen. Olen jokin ihmishirviö kun hakataan ja sitten saa potkut.
[/q]
se ei todellakaan tee susta huonoa ihmistä, että saat potkut tai joudut väkivallan uhriksi. maailmassa on paljon pahuutta ja pahoja ihmisiä. paskamaista siinä on, että ikinä ei tiedä, koska sellainen ihminen tulee omalle kohdalle ja itsestä tulee uhri. mutta lääkärin ja muiden läheisten ihmisten apu on varmasti suureksi avuksi, koska tuollaista tai mitään traumaattista kokemusta ei saisi jättää käsittelemättä. uskoa parempaan huomiseen. :)
[q]Apo, 21.9.2005 00:30:
---
Arrrmi, 21.9.2005 00:12:
Potkut tuli kun en kyennyt töihin lauantaina.
---
Aika paskamainen työnantaja. Kuulostaa aika heikoilta perusteilta antaa potkut, varsinkin kun saikulle pääsee pelkällä flunssalla. Kannattaa selvittää työsopimuksesta/liitosta voiko tuosta vaatia korvauksia jne.
Pärjäilemisiä muuten, toivottavasti tekijä(t) saadaan vastuuseen.
[/q]
joo siis kannattaa ehdottomasti ottaa oikeuksistaan selvää. haiskahtaa kyl niin pahasti perusteettomalta irtisanomiselta, että sinuna en kyllä asiaa jättäisi tuohon.
voimia ja jaksamista. toivottavasti saat aikaa toipua rauhassa ja purettua tuota asiaa ystäville ja ammattiauttajalle.
edit. niin en sit tiedä miten tuo koeaika asiaan vaikuttaa.
[q]Miinapiina, 27.9.2007 22:08:
sit miro peruuttaa auton puuhun, joka oli menos vaihtoon (oli)
no se menee la korjattavaks (uleeta) mut mulla ei oo viikkoon autoo käytös vaikka just ens viikolla oikeesti sille ois käyttöä
[/q]
Lapsi? Miten se on peruuttanut auton puuhun?
[q]MiMoSa, 22.9.2007 18:50:
Kiitos!
Just tuli tietoa, et leikkaus on ohi ja hyvin oli mennyt. Mitään pysyviä vaurioita ei pitäis jäädä mutta pari päivää tässä on vielä kriittistä aikaa. Pieni verenvuoto siellä oli kuitenkin ollut, eikä kuulemma ollu kaukana et peli olis ollu menetetty jo eilen. Mutta pääasia, että kaikki on nyt ohi ja ei tarvi enää odottaa epätietoisena.
Ei sitä kyllä tajuakaan, miten pienestä tää elämä on kiinni ennenkö jotain tällasta tapahtuu omalle kohdalle.*uuh*
[/q]
Hyvä, että leikkaus on nyt ohi.
Mutta tosiaan epätietoisuudessa eläminen on todella kuluttavaa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Muistan kun mun isä oli aikoinaan leikkauksessa, joka kesti muistaakseni lähemmäs 12 tuntia. Tai oikeastaan se jouduttiin leikkaamaan kaksi kertaa ja menetys oli erittäin lähellä. Ne sai sen just ja just pelastettua.
Kaikki meni sitten kuitenkin hyvin ja hän toipui hyvin.
Pisti kyllä miettimään kaikenlaista. Kovaa työtä ne kirurgit kyllä tekee, ei voi muuta sanoa.
Eiköhän kaikki järjesty!
[q]MiMoSa, 22.9.2007 17:44:
Leikkaus on kestäny jo jotain 6h enkä mä yhtään tiiä onko se hyvä vai huono asia.
[/q]
Tuollaiset leikkaukset kestävät aika kauan. Eli ei sen suhteen mitään paniikkia.
Voimia.
eilinen
sori
lintu lensi ikkunaa päin ja sen kävi kovin huonosti
Ajoin Kehä 1:llä kissan yli eikä se kuollu heti... Harmittaa vieläkin!
EDIT: Niin tästä on jo pari päivää!
olisin onnellinen jos sais joitan asioita tekemättömäksi. vituttaa.*uuh*
fakin posti ei toimittanu tärkeitä papereita mulle minkä takia mun fakin pankki on veloittanu multa ties kuinka paljon massii koskien näitä papereita ja asian olisin voinu hoitaa ajoissa ja ilman sakkoja jos fakin posti olis tuonu mun postit perille. fak. hitto mä muutan jonnekin viidakkoon missä ei tartte ajatella tollasii vaan pitää vaan huolehtii siitä ettei käärmeet pure ja ettei syö jotain myrkkysienii...fak.
[q]Taika, 20.6.2006 12:15:
ilmastointi ei töissä pelitä yhtään*hikoil*
[/q]
ei täälläkään
Kela
Tänään pitäisi yrittää vääntää ruotsia ensimmäistä kertaa sitten ruotsin kirjoitusten ja niistä on... hmm... 4 vuotta kait.
jag heter Janne... vasaraa päähän pakolliselle ruotsinkurssille
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,359
- 1,360
- 1,361
- 1,362
- 1,363
- ...
- 1,566
- Seuraava »