päivän :(

Back to häröily O

oon intis.........

Jotkut ihmiset on niin helvetin patalaiskoja ja saamattomia, että menee perin ikä ja terveys kun saa potkia niitä perseelle! On se nyt helvetti kun eletään satumaailmassa, jossa mikään ei paina ja kuppia pitäis päästä ottamaan millon hyvänsä. Asioiden hoitamisen kustannuksella tietysti. Itelle tulee myöskin ihan vtun paska olo, kun jengi luulee tietysti, että koitan olla jotenkin parempi kuin ne. Ehkä sitten oon, jos ne ei ite älyä käyttäytyä..

[q]Sir Dominique Trévisan, 3.10.2005 21:51:
---
kumimuumi, 3.10.2005 21:36:
Mun mikseri hajosi. Ainoo mikä siinä enää toimii on trimmit ja equt...

Ja kyllä, kuten arvata saattaa:

[iso]BEHRINGER[/iso]

Pari viikkoa vanha...

---

Mä kirjaimellisesti poltin behringerini pari viikkoa sitten
[/q]

Nojoo, jos mulle ruvetaan väittämään että se ei mene takuuseen niin sitten kyllä palaa mikserin mukana koko lafka joka sen mulle myi

Väsyttäis, mutta ei jaksais

Mikä helvetti täsä nyt on saatana... 4viikon sisällä kolmannen kerran kurkku hemmetin kipee ja kuumetta... kerran jo kurkkukivun takia sairaalassa 3pv tiputuksessa... taasko sitä saatana tarvii lähtee... ja sit viel menin ottamaan vapaa-ajaks yhen wc rempan..ja se tarvis saada tällä viikolla kuntoon... ja ja ja... semmonen stressi ja pää räjähtää et koht joku saa tunkee muhun jtn rauhottavia et alkaaa pää toimimaan normaalisti

Pakko kai se vitun vessa on tehdä kuntoon.. eli eikun jatkamaan sitten... *dissaa**uuh**dissaa*

nyt pitäisi saada univaihde silmään.
aikasta kivuttomasti meni se 15h duunissa.
i have no life... :(

Vielki aivan käsittämätön krapula seurauksena 2 päivän armottoman dokaamisen jälkee,ja tän päälle viel pääs pyörii muutaman tosi raskasta asiaa...*eiei**hmph**uuh*

Mun mikseri hajosi. Ainoo mikä siinä enää toimii on trimmit ja equt...

Ja kyllä, kuten arvata saattaa:

[iso]BEHRINGER[/iso]

Pari viikkoa vanha...

Mul taitaa olla syysmasennus kun mikään ei tunnu kiinnostavan... Toisaalta tosi mälsää, mut toisaalta mä tiedän et nää menee ohi ja sen jälkeen elämä on taas ah niin paljon värikkäämpää.

Edit: en mä taidakaan olla masentunut, koska ei tää ei oikeastaan tunnu mitenkään negatiiviselta. Oon vaan tyhjä, avoin jollekin uudelle.

Voi saa**na! V***u, ku mua vi*****!!!!!
Soittivat sohvafirman kuljetuspalvelusta mulle duuniin, että "ny se sohva sit ois tulossa, että tuodaanko klo 15-17-välillä?" No, mä suunnittelin lähteväni klo 13 jälkeen 500 km:n päähän, mut ajattelin, että penteles, ku sitä sohvaa on jo useampi viikko odotettu, ni tottakai mä haluan sen ny kotiini. No ny ne soittaa, että niiden aikataulu venyy ja ne pääsee tulee joskus 18-->.
No eihän meil oo kotona ketään muuta, ku vasta ihan illal, joten mä täs odotan kiltisti savu korvista tupsuten ja ajelen sit yömyöhään kohti päämäärääni.
V***U!*senkin*

erinäisistä "tapauksista" jääneet huonot muistot ja kokemukset on ankeita kun ne rajoittaa elämää edelleenkin, kun ei niistä pääse yli. ja ne ihmiset ketä ne on saaneet aikaa ei kärsi niistä mitenkään

Aamu kiukku kullalle*uuh*

Flunssa päällä ja tänään olis kahdet bileet missä pitäis olla :(

- Garo

Mun päätä ja alaselkää särkee. Posti toi minulle lähetteen sairaalaan. Vaikka oonkin oottanut sitä jo useamman viikon, toivoin kai silti, ettei sitä tulisi, niin ei tarvitsisi ajatella asiaa. Nyt alko taas pelottaa

Niin ja se, miten huolissani olen toisesta.

Tää päivä ei parane yhtään! Lääkärissä käynti ei auttanu yhtään! Meni vaan melkein 40e apteekkiin ja joka päivä joudun ottaa yhteensä 5 tablettia naaman Ja lääkekuurin ansiosta ei saa yli viikkoon ottaa tippaakaan alkoholia. Ei edes sitä tavaks tullutta Red Squarea Uniq:ssa

Flunssa

Aamun huono-olo jatkuu

[q]aapee, 26.9.2005 17:18:
Perkeleen Elisa, olen maksanut puhelinlaskuni ajallaan jne mutta silti ovat pistöneet liittymäni kiinni!
[/q]

Elisan hepuilla on aina ollut vaikeata saada laskutuspuolensa toimimaan kunnolla. Karhumiskirjeitä, vaikkei toimituskuukautta pitänytkään veloittaa jne. Hidas asiakastuki ja ylipitkät toimitusajat.

MASENTAA....*uuh*

Ärsyttävä hikipinko työkaveri...

O