päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,354
- 1,355
- 1,356
- 1,357
- 1,358
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kun opinnäytetyö on opettajan mielestä kymmenen sivua liian lyhyt ja siihen pitää tunkea täytteeksi jotain fucking Balanced Scorecard -sontaa. *Älä koskaan tee sitä virhettä että menet Heliaan opiskelemaan*
Joo no onhan se nyt kivaa kun huomaa, ettei allergia tainnutkaan olla kaura-allergiaa - mut mitä hemmettiä se sitten on? Ihottuma leviää hitaasti mutta varmasti. Ahistavaa.
miksi teen asioita, joista tiedän et mulle tulee vaan paha olo. miks haluun kiusata itteni sillai?
ois taas ollu parempi vaan mennä nukkuu viel puol tuntii sit..
Epähuomiossa ja kiireessä en muistanut ostaa aamulla uutta kuukausilippua..BÄNG -60.. *toktok*
Kuumetta Pacifiqueta edeltävänä aamuna. Splendid.
[q]bubbelgum, 31.3.2006 19:00:
Paha olo.
Fyysisesti.
Henkisesti.
[/q]
Joo on vähän samat fiilikset vaihteeks. No olikin luonnottoman kauan hyvä fiiwis
[q]Jone, 17.3.2006 09:05:
Eilisen "päivän :)" olis ollut levytilaus jenkeistä, mutta tänään se on "päivän :(", koska levykauppa on postittanut mulle ainoastaan 1/3 tilauksesta (eikä puhunut mitään lopuista 2/3 platoista) ja laskuttanut tililtäni kuitenkin yli koko tilauksen arvon verran rahaa.
Eli, mitä vittua, saan osan levyistä mut joudun maksamaan niistä enemmän kuin mun piti joutua maksamaan koko tilauksesta? Ei näin. Aloitinpa aamuni toistaiseksi ystävällishenkisellä tiedusteluviestillä.
[/q]
You just don't fuck with mans records period
Mulla oli eilen vastaavanlainen tilanne päällä Suomen Postin kanssa, mutta tänään se onneksi selvisi. Olin kyllä valmistautunut huolellisesti kaatamaan koko sanaisen arkkuni sen onnettoman virkailijan niskaan. No säästyi raukka
[q]U n i k, 4.3.2006 18:32:
Selkä sanoi POKS tänään. Ei kiva
[/q]
Hui! Toivottavasti ei käynyt pahasti
Ku ei helevetti pääse nukkuun ku tääl on porukkaa
[q]Android, 20.4.2006 10:19:
Eilen perheemme rakas kissa vaipui ikuiseen uneen. Viidessätoista vuodessa ehtii kehittyä aika voimakas tunneside eläimeen, jonka lempeys aina oli niin ehdotonta. Ja vaikka tiedän, että tämä tilanne ennemmin tai myöhemmin tulisi eteen, että kissa oli hyvin vanha ja loppuvaiheessa hyvin sairas, että sillä on parempi olla nyt, ei se silti tätä oloa lievitä...Suru, tyhjyys, kaipuu...
Lepää rauhassa Tracey, muistoissani ja sydämessäni elät ikuisesti *sydän*
[/q]
Otan osaa
Kissarakkaana ihmisenä ymmärrän ja samalla pelkään tota tilannetta. Mut niin se vaan menee et ei täällä kukaan ikuisesti säily. Mutta siis, voimia sulle.
Päätä kivistää nii maan saatanasti.
Isänpäivä on kohta *uuh**nyyh*
eh eeeh eeeih *täh* ei-kä emmä ala yhtää tällasta
[size=9]nyt sitä kiksua. paljon[/size]
suuri vitutus ja ahdistus! *grr**igor*
flunssa *grr**igor*
ei varmaan pitäis dokaa enää ikinä..
[q]Freja, 2.3.2009 08:12:
Karu, yksinäinen arki taas edessä. Vielä ei tunnu pahalta, mutta kun pääsee kotiin ja siellä on hiljaista, huomaa varmasti taas eron.
*huoh*
[/q]
*super**hali*
V*tun Sony-Ericsson *igor**grr**toktok*
pimeys jo nyt, ja aina vaan väsyttää vaikka nukkuisi 10h per yö
edit: enkä osaa edes kirjoittaa
Helvetin neekeri
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,354
- 1,355