päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,353
- 1,354
- 1,355
- 1,356
- 1,357
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Koko päivän ollu taas (vaihteeksi) surku olo ja mieli maassa. Sitten piti vielä käydä isän a-kerhossa, kun hän onpi ollut nyt pari vuotta raittiina. Ei kauheesti kohentanut mieltä. Tavallaan tietty ihan kiva juttu, että hällä menee hyvin, mutta omalle kohalle vähän huonoon aikaan.
Liikaa paskaa tuli taas mieleen ja kaikki vituttaa. PökS!
edit: niin ja just tuli soitto ja pyydettiin tekemään ens viikon lauantaina yks työvuoro. Siinä meni ensi viikon ainokainen vapaapäivä ja tällä näkemällä nyt perjantaina alkaa sellanen 12-14 päivän suora työputki.
Eipä oo ikinä tänne tullu kirjotettuu, mut nyt on kyl pakko saada suollettuu tää mun vitutus johonkin.
Mä oon niin lopen kyllästyny selkäänpuukottajiin, pyrkyreihin, varasteleviin vitun mokkakikkeleihin tai varasteleviin pennittömiin vitun pikkupilluihin!!! Kelasin ettei mun kännynn katoaminen Mosson tiskiltä tai parin vaatteen menetys tuntuis missään, mutta nyt vasta alkaa oikeesti suututtaa siinä määrin et pulju menee tuntii aikasemmin kiinni. Koko tapahtuma käynnisti sellasen vitutuksen sarjan et AAAARGH!!!
Mä voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään jengin mollaamista mut siitä ei oo pidemmän päälle mitään hyötyä. Paree vaa mennä himaan ja selvittää asiat ittensä kesken sekä hyväksyä että life's a bitch and then you become one. En usko että näin tulee käymään mutta heikkona hetkenä tuli tällänenki päästettyy suusta.
Vitun vittu.
(edit: Pilkkua nussutteleva oikeinkirjoittaja)
Yäh, kastematoja taas joka puolella
töissä kamala kiire, 7pvänä viikos ja nyt iski kuume*nuha*
mä oon todella HARVOIN kipee ja nyt tää tuli just pahimmalla mahdollisella ajalla, varsinkin kun töistä on jo neljä muutakin jos jonkin taudin takia saikulla.
Onko se perkeleen lintuinfluenssa rantautunut tänne suomeenkin kun nyt on jo neljäs tyyppi duunista kipeenä ja töistä on soiteltu jo kolmatta päivää luu kurkussa tekemään duuneja...ja niitähän on painettu sitten tuplavuoroja ja myöhäisiä iltoja...tänäänkin nukuin pommiin koulusta ja eka viesti mitä sain kännykkään oli taas töistä, et voitko tulla yövuoroon tänään...*grr* että **tuttaa....olispa kiva joskus olla ite kipeenä eikä vaan tuurata toisten saikkuja ja yrittää hoitaa samalla koulu kunnialla....stna!
[q]MaSari, 14.11.2005 20:55:
Prkl, en todellakaan meinaa maksaa puudutuksesta, joka oli niin mitätön! on se nii hyödyllstä kun se puudutti kielen ja huulen vaan.
[/q]
Puudutuksesta maksetaan käsittääkseni käytettyjen ampullien lukumäärän mukaan (tjsp), joten joudut tietenkin maksamaan käytetyn aineen - käytettiin sitä sitten tarpeeksi tai ei. Olisit pyytänyt enemmän ja yleensähän hammaslääkäri vielä ihan erikseen kysyykin onko puudutus riittävä.
[q]Mizfir, 14.11.2005 14:54:
Äiti soitti että meidän Rakas vanha koiramme joudutaan lopettamaan lähipäivinä*nyyh* yhtä itkua ollut siitä puhelusta asti. Toinen on ollut 13 vuotta enemmän kuin paras ystävä*sydän*
Tänään pidetään sille pikkujoulut..se kun rakastaa joulua ja odottaa aina lahjojen avaamista.
[/q]
On se niin väärin.. Nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä
Ja pieni lisäys omaan päivän :(:eeni. olin tänään hammaslääkärissä poraamassa, ja sit ne laitto sen puudutuksen. Ja se ei tietty toiminu *pökr* Siinä kituuttelin kun ne poras ennätymäärän reikiä multa pois. Prkl, en todellakaan meinaa maksaa puudutuksesta, joka oli niin mitätön! on se nii hyödyllstä kun se puudutti kielen ja huulen vaan.
Ei saatu yhtä hyvää kämppää, mitä käytiin kattomassa
No toisaalta.. tuleehan noita.
Mua vituttaa niin maan saatanasti seuraavat asiat:
- Yhteiskunta ja oravanpyörä
- Oma tulevaisuus jossain paskassa duunissa
- Rahatilanne
- Koulu
- Kelit
- Unohdin aamulla avaimet himaan ja nyt mulla ei ole varaa ostaa ees jauhelihaa
- Mikään ei suju
- Silmä on vielki punane
- Mulla on vissiin jotain puutostiloja päällä, koska väsyttää eikä mikään huvita
- Motivaatio aivan kateissa
- Harmaa arki
- Tylsääääääääääääääääääääää
- Omat neuroosit
- Maailma
- Varallisuuden epäoikeudenmukainen jako
- Duunarit ovat yritysten tärkein voimavara vain Herrojen Johtajien juhlapuheissa
- En valmistu ikinä
- Duuni
- Laskut, jotka on myöhässä
ja... ja... ja... ja...
Äh en keksi enempää.
[q]äm, 21.7.2006 09:58:
Ouuu.
Kenen idea oli lähteä torstaina vetämään kännit? Hä?
Onko nyt kiva olla töissä, onko?!
[/q]
Niinpä!
Työviikko takana ja olis aikaa tehdä kaikkee kivaa, mut ei. En tee. Tylsää kun kaikki on jossain, niin itekseen voikin sit kelailla kuinka kivaa onkaan olla himassa vailla mitään päämäärää..
Huomen Unity, josko sitä vaikka piristyis vähän siihen mennessä. En tiedä..
Rahat taas vaihteeks loppu ja laskut maksamatta
Täytyy taas keksiä luovia ratkaisuja..
No ei kyl jaksa valittaa, kun on kesä ja kaikkee
Paha mieli toiselle aiheuttamasta kurjasta olosta. Heräsin 5:25 eikä tullut uni enää, joten päätin lähteä töihin.
Bläh, jotenki harmaa maanantai. Ei jotenkaa saanu mitään hyödyllistä aikaseks viikonloppuna ni jäi viikonlopustakin jotenkin halju maku suuhun. Pitää selkeesti ryhdistäytyä ja siivoilla tänään oikein kunnolla ni voi käydä hyvillä mielin tänä iltana nukkumaan.
Tänää on [Reiv:] ja en pääse sinne
Oon todella tympääntynyt elämääni just nyt. Ei millään jaksais tota työpaikkaa, kun se ei oo niin yhtään mun juttu. Mutta en kyllä toisaalta pysty oikeen vaihtamaankaan sitä, jos meinaan saada ens kesänä täyden kesäloman. Eikä millään edes jaksais valittaa näistä asioista, mutta kun en muutakaan voi Onneks sentään suurin osa asioista on kunnossa, eikä tarvii niitä miettii.
vittu jumalauta tuli ehkä oltuu eilen jurrissa tuol vuokin metsäjuhlissa ja kadotin avaimeni
pakko kai lähtee viel zombailee tänään sinne hoodeille kun täs hetken kerää voimia, jos ne vaikka löytys... onhan se kiva et on aktiviteettii näin sunnuntain ratoks, kuka nyt oiskaan halunnu vaan maata kotona ja potea ei sentään ollu puhelin tälläkertaa, hahah.
Viime yö meni taas valvomiseksi.. sain nukuttua ehkä tunnin.. Nyt huono-olo ja muutenkin fiilis ihan PLAAH!!
miten niin pieni asia voi pilata koko päivän
miks kelan ja kaikkien pitää olla nii vtun vaikeita aina ja tehä kaikki vaikeimman kautta ja miks mun autos on jotai vikaa ja siihe joudutaa tekee iso remppa enkä välttämättä saa sitä ennen sunnuntaita *toktok* ja miks autovakuutuksen pitää olla 130e.. ei opiskelijalla ole varaa myy auto en voi.. haluun poiski täältä joskus
raha asiat :(
ikävä kavereita :(
kauhea säätö kaikesta :(
tuleva vkl :(
auto :(
uusinta inssi :(
1h yöunet :(
kaikki on tänään hunosti :(((((( *uuh**nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,353