päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,352
- 1,353
- 1,354
- 1,355
- 1,356
- ...
- 1,566
- Seuraava »
vittumaiset teinit, syntyperään katsomatta.
[q]Jago, 2.3.2009 09:52:
Seminuha ja ei buranaa*uuh*
Onneks oli sentän yks epämääräinen keltaseks värjääntynyt buranan puolikas, mutta ei sillä kyllä koko päivää kestä*uuh**nauru*
Oli viimeviikolla jo tää seminuha. Epäilen sen olevan allergista, koska se kummasti piti välipäivää, kun en ollut yhtenä yönä kotona nukkumassa
[/q]
Toivotaan et se on allergista, koska sitten se todennäköisesti helpottuu kunhan tänään siivotaan. (Tosin jos se on allergista, siihen ei burana kai auttaiskaan? *ding*)
PS: Eiks jokaisella työpaikalla pitäis olla joku lääkekaappi tms - sieltä vois löytyä buranaa?
En kai ole tulossa kipeäksi?
[q]sapeli, 22.11.2005 13:36:
---
mariq, 22.11.2005 13:16:
masis ilman konkreettista syytä, eli sellanen olo, et "kaikki" on huonosti, etenkii minä.
---
paah, moni asia on hyvin, etenkin sinä *sydän* kyl se olo ohi menee; mulla on teoria että masennukset on suunniteltu auttamaan meitä huomaamaan ne kaikki kivat asiat
[/q]
Hyvä teoria. Ja suuri kiitos sinulle! *sydän*
The sweet ain't as sweet without the sour..
Just about ärsyttävin mainos piiiitkään aikaan toi PSP:n banneri. :(
masis ilman konkreettista syytä, eli sellanen olo, et "kaikki" on huonosti, etenkii minä.
Seminuha ja ei buranaa*uuh*
Onneks oli sentän yks epämääräinen keltaseks värjääntynyt buranan puolikas, mutta ei sillä kyllä koko päivää kestä*uuh**nauru*
Oli viimeviikolla jo tää seminuha. Epäilen sen olevan allergista, koska se kummasti piti välipäivää, kun en ollut yhtenä yönä kotona nukkumassa
Pudotin innoissani uuden soittopöydän puulevyt (paketissa n 50kg) varpailleni, ja oikean jalan ukkovarpaasta lähti kynsi kokonaan, mutta ei onneksi tullut murtumaa. Verta siitä valui sen pari mukillista. Aika meneekin kävelykykyä odotellessa Siihen loppui sekin into saatana.*grr*
*Vituttaaniinperkeleesti*
http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Eipä juur naurata. Tommoseen heräsin taas viime yönä ja taisin apuakin huutaa jo
On meinaan melko kuumottavaa tommonen hillitön pelkotila yhdistettynä siihen, et ei pysty liikkumaan *pökr*
Siis tää oli jo toinen kerta kun näin on käynyt. Olis aika kiva tietää miten sais moiset estettyä.. Anyone?
Huonosti nukuttu yö Miksei voi mennä ajois ees nukkumaan kun tietää tasan tarkkaan kuin aikasin joutuu repii ittensä taas ylös *toktok*
Sit toi keli edustaa just sellasta syksyä, mistä en pidä Pimeetäkin on..
Mä oon ihan nihkee, perseestä ja tyhmä kun en myy pilkun jälkeen viinaa :(
Yhyyh. Taidan tappaa itseni nyt :(
Ainiin, ja lauantaina pari irmaa haukkui mut myös rumaksi ja tyhmäksi, kun polttivat savuttomalla alueella ja stögäsivät tuoppiin.
Mulla on näemmä paha elämä :(
Itku.
e.
Lintsi tippu :( Oi ei.
Nyt ei oo enään Lintsi-showta :(
*nuha**uuh*
[q]Rx, 20.11.2005 11:50:
---
martina, 20.11.2005 11:48:
mä vihaan sitä yhtä niin paljon ettei mitään järkeä enää. vittu mikä huora se on. toivottavasti mä en ikinä enää nää tai kuule siitä mitään.
---
kiitti
[/q]
kiitti? ei kaikki liity aina suhun tieks....
Tänään tuli taas ajatus, että on tullut valittua väärä opiskelupaikka.
Surkeus...*uuh*
Kuukku on ipee.
täälaset päivät millo ei voi olla asiakkaita on niiiiiiin rasittavii*grr* ei paljo nappaa lojuu liikkeel turhan panttina ku vois olla toises duunis ja tienata ehkis vähä rahaaki, kerpele*hmph**grr**toktok*
[q]innae, 16.11.2005 02:43:
Voihan pipari mikä krapula.
Oli ihan järkyttävää olla duunissa. Kädet tärisee, kylmä hiki puskee, naama kalpeana, haisen vanhalle viinalle kuin mikäkin.
Onneksi en todellakaan ollut ainut. Puolikuntoisia ihmisraunioita oli useampikin.
Juoppoja koko sakki.
[/q]
Olenkin tullut siihen tulokseen, että teiän alalla ei olekaan muita kuin orastavia alkoholisteja! Yks toinenkin on samassa busineksessa ja alati dokaamassa.
[q]GoA, 15.11.2005 21:44:
---
mariquita, 15.11.2005 16:23:
inhoon kloonaamista
---
Käyttisten vai eläimien/ihmisten?
EDIT: Ite vihaan ekaa. :P
[/q]
Kuvien. [pieni]poistelin yksiä kaiteita yhestä kuvasta[/pieni]
Edit: muistinko mainita, etten pidä myöskään syväämisestä erityisesti..?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,352
- 1,353
- 1,354
- 1,355
- 1,356
- ...
- 1,566
- Seuraava »