päivän :(

Back to häröily O

duuniin kipeenä...prkl!!!

Valvoin sitten lähes koko yön vatsakipujen takia. Mahtava fiilis <3

Autosta paukahti etujousi rikki ja samalla jousenraato hajotti eturenkaankin...Eiku taksilla töihin, lasku 49,70e. Ja tietenkään jousta ei löydy Suomesta, tulee lentokoneen kyydissä sitte joskus

Alkoi tänään kauheasti ahdistaa yhden jätkän tunnustukset. Oon emotionaalisesti niin helvetin rajoittunut *toktok*

kuume

Taas pään täydeltä ruotsia kielistudion luureista..

[q]-Santtu-, 31.10.2005 17:49:
Muutenkin masentaa, vituttaa kaikki ja seinät kaatuu päälle.
Haluaisin vaan olla turvassa peiton alla ja nukkua kesään asti.
[/q]

Mä liityn joukkoon Tai ehkä kuitenkin oman peiton alla mut hengessä mukana

Toisaalta, mitä enemmän ahdistaa niin sitä tehokkaammin se ajaa ainakin mut korjaamaan tilannetta ja oppimaan itsestäni lisää... Pilvet ja hopeareunukset, you know

[q]pia^^, 9.8.2006 10:11:
Väsyttää
[/q]

..enemmän kuin koskaan

spr

lamppu paloi, eikä ole toista ja vaikka oliskin, en koskaan yltäis tonne katonrajaan vaihtaa sitä. tuleepa synkkä päivä..
+ sitten vedin vielä mustikkapiirakkaöverit. yyh.. mikä olo!!

Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille

tyhmä päivä / ilta ja varmaan tyhmä yökin tulos

Vitun Hamiltonin runkkari..

tää on varmaan viikkojen :( : Se et yks kaveri on tosi tyhmä ja tekee ihan vääriä ratkaisuja.

Iskä toi auton kesärenkailla lainaan

Äh, jälleen kerran tuli kotiviikonloppu, ainostaan siksi, et en osaa sanoa "ei" kun pyydetään töihin.

Autoki on särki :( Ja siks en uskaltanu mennä kauppaan ku pelkäsin, et mitä jos se jääki sinne :( huono päivä :(

Joku kelen talipää oli käyny pistämässä mun auton takalasin paskaks eilen yöllä. Helvetti. *dissaa**dissaa**dissaa*

In Finland we have this thing called "reilu meininki". *dissaa enemmän kuin isosti*

Miksi mikään, mitä on suunnitellut, ei menekään niin kuin pitäisi? Mitä pahaa mä taas oon tehnyt kun aina käy näin? *nyyh**uuh*

Sain eilen uuden eturistisiteen, omasta takareidestäni. Kaupan päälle myös 3kpl kolmen sentin titaanipultteja. Nyt kaikki mahdollinen sattuu ja kotona istuminen vituttaa. Mutta hyvä että tulee kuntoon.

O