päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,356
- 1,357
- 1,358
- 1,359
- 1,360
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ja netti pykii e d e l l e e n töissä *toktok*
Ihan poikki. Joskus työnteko on liikaa mun sielulle *hikoil**grr*
Ja näköjään homma jatkuu vaan, kun pääs päivän postiin käsiks. *toktok**senkin**eiei**grr**dissaa*
Kaadoin sitten äsken prikallisen olutta (5x0,568l) asiakkaan niskaan kun kompastuin.
Aski tupakkia huuleen ja takaisin jos uskallan..
Joku ikäkriisi menossa ja sen lisäksi koko elämä vähän sekaisin, sanoisin. Ehkä se johtuukin siitä.
[q]UnityF, 24.10.2005 01:51:
koitin tappaa itteni vkl aikana ja siinäkin epäonnistuin.
olen vain niin loppu.
tuntuu että kukaan ei ymmärrä ja itte viel kätken kaiken naamioitten taakse.
en vain jaksa, toivon että en heräisi aamulla vaan pääsisin peikkometsään pois täältä mun maailmaan. on vain niin voimaton olo.
[/q]
voimahali
Duuni haisee
Kauheen teini-angsti-masis-surku -fiilis :(
Plaah plaah ja vielä kerran plaah... se on sitä ku ei kerralla ota kiinni mikä on näytillä... ni sitten sitä taas saa katua...
Jaa niin unohtus se et, kaverin synde juhlat.. ok kivaa on alotellaan... eiks yks niistä ääliöistä nää jonkun typerän nazin ja menee raapii päätä sitten siihen pihalle... ja viimitteeks synttäri sankari lähti terveyskeskukseen paikattavaks... eli suomeks siel pihalla oli sitten 4+6 hengen joukkotappelu... hyvin lähti ilta käyntiin JEES... katoin parhaimmaks poistuu ku homma oli rauhottunu... FUCK i hate fight!
[pieni]Vitun ääliö molopää ihmiset ku ei osaa pitää niit vitun mölyjä mahassa ja saa viimitteeks aiheutettua niille harmia ketä sitä ei ees kuuluis saada... Imekää paskaa ketä mettästää tappeluita![/pieni]
[q]domi, 26.3.2008 12:49:
Vakuutusyhtiö
[/q]
tjoo enpä o kuullu vahinkoilmoituksestani mitään palautetta ja menny 1kk :D
Ensilumi, siis räntä aka. adventtisohjo satoi tänään.. *eikä*
[q]Super-Kerttu, 13.11.2007 10:47:
Kaikki nää on tehty jo..Mut meneehän siinä aikaa, ennen kuin ne ulos saadaa.. Eli sitä ennen saadaan kärsiä metelistä ja valvoa! Ja se pistää vituttamaan..*igor*
[/q]
Jos joku mun talossa riehuu ja häiritsee mun unia niin mä meen kyl ihan hakkaa sitä ovee samantien ja sanon asiani KERRAN nätisti ja jos ei mitään tapahdu niin toisella kerralla kyl käyn jo repimässä johdot seinästä irti. Kerran jotkut teinit riehu ja kuunteli jotain heviä niin kävin vaan ottamassa talteen stereoiden virtapiuhan. Sanoin että palautan huomenna takas. Oli pikkasen suu auki tyypeillä kun kävin tekee sen vielä kylpytakissa. Niiden äiskä oli sit vähän ihmeissään myös kun lykkäsin johdon seuraavana päivän sille kouraan.
Captain Jack on kuallu.
http://www.findance.com/uutiset/index.php?815
Kauhee tyhjyys iskee kolmekybän bileiden jälkeen. Lähemmäs puoli vuotta suunnittelua ja odottelua ja nyt ne on ohi
Mä en kestä tätä arkea.
Vakuutusyhtiö
oi ihanaa... vittu! :/... näytän nyt varmaan kivasti nistiltä, kaks eri kertaa otettu verta tänää... mutta ei se nyt mitään... mutta kun se, että olin 4 tuntii ensiapupolilla... eikä ne siltikään osaa sanoo mikä mulla on *dissaa**nyyh* mä alan kyl taas olla niin epätoivoinen. kyllä tulehdusarvot kertoo meille että tulehdusta on... ja PALJON, mut ei me sitä tiedetä, missä se on tai mistä se tulee *nuha**poks*
ylihuomenna sit vasta jatketaan tutkimuksii
Miksi pienen ihmisen elämään täytyy tunkee niin paljon ongelmaa terveyden kanssa?!
*edit ja joutusin ottaa huulikorun pois, olin niin kovasti kiintynyt siihen. mutta eihän se ole menetys eikä mikään, jos vain saisin terveyteni takaisin
ankee fiilis Tulis jo se vitun kesä
-M
MIksi näin.. MItä pahaa olen tehnyt yläkerran ukolle.
Kuukausi pelkkää paskaa.
Ja nyt kuoli rakas ystäväkin. Kyllä rauhoittavia kuluu. ei tämä ole elämää saatana.
Ens perjantaina hautajaiset, vittu saatana!!!!!!!
Voi vitutuksien vitutus potenssiin 3. Pari kurssia koulussa on niin syvältä vitusta, varsinkin se toinen. Opetuksen taso on maailman paskinta, ja nyt pitäis sitten olemattomilla perustiedoilla vääntää harkkatyö muutamassa viikossa. Voi perkele.
Sain ihanaa postii kouluni opintotukilautakunnalta, joka ystävällisesti mainitsi minun opintojeni edistyneen viime lukuvuonna liian hitaasti tukikuukausiin nähden ja he kehottivat lempein sanankääntein ilmoittamaan 4.11 mennessä opinnoistani. Muuten he joutuvat surukseen pistämään opintotuilleni stopin 1.12.2005. Jos kuitenkin määräaikaan mennessä laitan postiin, opintojeni kuitenkaan heitä tyydyttämättä, laitetaan stoppi vasta 1.1.2006.
Ei siinä mitään.
Todellisuudessa sain viime vuodelle 37,5 opintopojoo, mutta Hollannin päässä viivyteltiin ihan vitun kauan niiden todistusten lähettämisessä ja oon joutunu venaa 15 bojoo plakkariin semmoset 4kk.
Ei siinä mitään.
Juuri kuulin tuossa msn:n kautta toiselta samas paikas olleelta koulukaveriltani, että ne paprut ois tullu jo, mut se kv. vastaava on vaa pyöritelly peukkuja mitää meille vaihtareille ilmottamatta.
Ei siinä mitään.
Kärpänen makuuhuoneessa,
hämähäkki olohuoneessa ja
ampiainen keittiössä.
JA PELKÄÄN HYSTEERISESTI KAIKKIA HYÖTEISIÄ
Kärpäsen sain ulos ja hämähäkin tapoin,
mutta keittiön oven iskin vain kiinni, enkä
uskalla enää avata. Mun puhelin on siellä,
enkä tiedä milloin kulta tulee kotiin ja ajaa
pelottavan ampiaisen pihalle.
Koirakaan ei suostu tulemaan takapihalta sisälle,
joten kohta tuolta oven raosta tulee takuulla lisää