päivän :(

Back to häröily O

Miks mä aina ihastun vääriin ihmisiin?

Kiva herää superpöppöröisenä allergiseen reaktioon..*uuh*

palkkapäivä.

*uuh*...................

[q]sapeli, 29.11.2005 20:53:
Ei tärpänny työpaikka - työkokemusta olisivat kaivanneet enemmän... Noh, nyt pitää sit miettiä mitä seuraavaks tekis elämällä: pitäiskö hakea jatkokoulutusta keväällä ja/vai hakea joihinkin muihin kuin oman alan töihin kun niitä ei näytä löytyvän... Ja joka tapauksessa siihen mennessä pitää kestää taas virastorumbaa
[/q]

Eikun uutta hakemaan

Joo ja oma :( meinas taas unohtua...

hartiat jumissa Niin jumissa ettei oo asunnolta tullut poistuttua kahteen päivään kuin kauppaan ja lääkärille.

Tarttis varmaan tehrä jotain

Himassa netti ei toimi vieläkään. Taitaa olla modeemi kosahtanu

[q]sapeli, 26.11.2005 21:26:
Siis voi VI**U kun on menny koko päivä aivan hukkaan asuntoja kierrellessä

Siis onhan tää ihan oleellista ja tärkeää ja niin edelleen, ja omaa kämppää ollaan hakemassa, mutta mä olin varautunut siihen että me ehkä kierreltäis 3-4h näitä asuntoja (ja tän takia jätin todella kivan yön väliin) - no, nyt täs on menny yli 7h ja vielä vatvotaan Ohi on mennyt jo vaikka mitä kivaa mitä olin tälle illalle suunnitellu, ja yhä enemmän saattaa mennä ohi jollei tästä kohta pääse lähtemään

Että ottaa päähän

edit: kyl tääkin ilta päätty ihan hyvin; tuo ylläoleva nyt sattui olemaan koko viikon vitutuksen multihuipentuma...
[/q]

Ajattele sitä niin että ainakin asunto on sitten hyvä

Ai niin, oma :( on että mulla on

Ja epäilen itse että on jo poskiontelon tulehdus

Päivän alottaminen tappelulla

Olin ahneuksissani menny ottaan tällepäivälle (su) duunii. Noh se ei onneks riittäny et piti säästellä yms. Asiakkaina 11kpl opiskelijoita jotka ei puhunu sanaakaan suomee, eikä siinäkään just mitään mutta itteltä lähti ääni jossain vaiheessa joten oli hauska kähistä englanniks juttui mitä ei aina taho muistaa suomekskaan. Ja viel koko setin kruunas se et vehkeet ei toiminu ollenkaa niinkun piti. JES!

Ei näin *eiei**toktok**nyyh*

Siis voi VI**U kun on menny koko päivä aivan hukkaan asuntoja kierrellessä

Siis onhan tää ihan oleellista ja tärkeää ja niin edelleen, ja omaa kämppää ollaan hakemassa, mutta mä olin varautunut siihen että me ehkä kierreltäis 3-4h näitä asuntoja (ja tän takia jätin todella kivan yön väliin) - no, nyt täs on menny yli 7h ja vielä vatvotaan Ohi on mennyt jo vaikka mitä kivaa mitä olin tälle illalle suunnitellu, ja yhä enemmän saattaa mennä ohi jollei tästä kohta pääse lähtemään

Että ottaa päähän

edit: kyl tääkin ilta päätty ihan hyvin; tuo ylläoleva nyt sattui olemaan koko viikon vitutuksen multihuipentuma...

Mr. Miyagi kuoli pari päivää sit :(
Zap2it.com

[q]sapeli, 2.3.2009 09:58:
---
Jago, 2.3.2009 09:52:
Seminuha ja ei buranaa*uuh*
Onneks oli sentän yks epämääräinen keltaseks värjääntynyt buranan puolikas, mutta ei sillä kyllä koko päivää kestä*uuh**nauru*
Oli viimeviikolla jo tää seminuha. Epäilen sen olevan allergista, koska se kummasti piti välipäivää, kun en ollut yhtenä yönä kotona nukkumassa

---

Toivotaan et se on allergista, koska sitten se todennäköisesti helpottuu kunhan tänään siivotaan. (Tosin jos se on allergista, siihen ei burana kai auttaiskaan? *ding*)

PS: Eiks jokaisella työpaikalla pitäis olla joku lääkekaappi tms - sieltä vois löytyä buranaa?
[/q]
No en tiiä. oon vetäny joka aamu burana 1200(ei lähe vähemmällä) ja kofun, kun flussa on ruvennut kunnolla rassaamaan. On kyllä sitten kadonnut tunnin sisään niiden ottamisesta. Voihan se sattumaakin olla.

Pitää tosiaan ettii täältä toi ensiapulaukku ja ottaa buraniinia

Poikaystävä yritti itsaria illalla. Yö menikin sitten mukavasti Jorvissa..

Mikä siinä on, että jos ei tuu toimeen tasan 2 tytön kanssa tällä planeetalla, niin jätkäkaveri on jatkoilla sitte niistä toisen luona.

Olin hereillä, ni ei viittiny edes kyytiä kysyä, vaan ilmotti vaan, että jää sinne yöksi.
Muutenkaan en nukkunut hyvin koko yönä, niin kiva olla tähän aikaan jo hereillä.
Itse lähden huomenna ajamaan 6h matkan päähän, joten emme näe kunnolla pariin päivään.

Vituttaa.

[q]sapeli, 2.3.2009 09:58:
PS: Eiks jokaisella työpaikalla pitäis olla joku lääkekaappi tms - sieltä vois löytyä buranaa?
[/q]

Ei oo. :(
Äkkiä mietittynä tulee heti 3 työpaikkaa jossa ei ollu mitään buranan tapaistakaan. Kaikki oli kyl ihan pieniä firmoja mut yhden työpaikan lähellä oli pari apteekkii. Sen seurauksena nykyään miltei aina kassinpohjalla jokunen burana.. :)

Paranemisia Jagolle ^^

Kello 04:07 ja olen edelleen valveilla. Nukkumassa olis pitänyt olla jo ainakin neljä tuntia, mutta nyt taas näköjään yksi näistä öistä kun uni ei ota tullakseen vaikka tekis mitä. Kävin jo tunnin kävelylläkin, mutta ei niinq mitään apua.

*sydän* Gotta love it *sydän*

edit: ...ja edelleen hereillä, perkele.

[q]Freja, 16.10.2006 21:28:
---
jesus, 16.10.2006 21:27:
Ei o. *grr**toktok**igor*

---

*släp* ittelles vaa! Lopeta ny vaa ni oot tyytyväinen tulevaisuudes
[/q]

http://static.flickr.com/19/113222360_a5fc49e8a8_m.jpg

[q]Freja, 16.10.2006 21:21:
---