päivän :(

Back to häröily O

Duuniin*eiei*

Jotenki alakuloinen olo :(

Joku yleinen vitutus ja passiivisuusilmiö havaittavissa Joskus ei kannattais ajatella nii olis paljon helpompaa.

Lisäys: Joulumieli on myös kaukanapäin, ei oo minkäänlaista fiilistä vieläkää.

jOka paikka kipeä. *pökr*
kiitOs twister tai jOtain.

ärsyttää ja vituttaa niinku iha saatanasti.

vittu!

tyhmätyhmätyhmä tiezzigga...!
sen täytyy olla mahdollista, että mun kone on paholaisen ruumiillistuma. tää romu tietää aina milloin pitää sammua ja käynnistyä itekseen, eli AINA kesken kaiken ku oon tekemässä jotain yyber tärkeetä tai hienoa...

ja tylsääkin tylsempi v-loppu näillä näkymin tiedossa. plaah...

Koulua tänään 08-01.

Ei oikein maistu tää elämä Suomessa... Ois varmaan pitäny jäädä tuonne mualimalle

[q]lyyti, 8.12.2005 07:57:
http://www.guardian.co.uk/space/article/0,14493,1660485,00.html

:(
[/q]

Kyseinen asteroidi on luokiteltu Torino-asteikolla luokkaan yksi, joten vielä ei kannata myydä tavaroitaan maailmalopun pelossa...

http://neo.jpl.nasa.gov/risk/

Joo ekat tunnit oli peruttu koulussa eli ois voinu hyvin jäädä nukkuu. Yhestä kurssista tuli myös hylätty,vaikka olen tehnyt sen kurssin uusintakokeen mutta milläs mä sen todistan kun ei ole koetta tallella..Ja kaikenlisäks! Olin saanu työpaikan(josta siis soitetaan silloin,kun pitää tulla töihin),niin arvatkaa vaan,olinko mä unohtanut tänään kännykän kotiini,kun olin koulussa ja mulle oli soitettu töistä..Jipii sinne meni seki duuni(ei oo mitään ihan helppoa löytää töitä nimittäin..)

Kaikki, mikä voi mennä aamulla pieleen, meni tänä aamuna pieleen

Ensinnäkin jäin eilisistä Cooleista pois, koska väsytti niin paljon, et en ois pysyny hereillä. Nukuin siis 10h viime yönä ja silti väsyttää! Eli ihan turhaa jäin pois.
Himmee yskä. Kurkkuun sattuu jo.
Hiukset ei suostunu aamulla yhteistyöhön > pipo päähän.
Kasvojen ja sormien iho on niin kuiva, et sattuu.
Vetäsin väärästä narusta ja takista lähti nappi.
Kerrankin olisin ehtiny lähtee ajoissa bussipysäkille, mut pihalla huomasin et puhelin unohtu > takasin himaan.
Kaikki tää luultavasti siks, et huomasin eilen, et tilillä on 30e rahaa ja lisää tulee vasta 16. pvä

Toinen meiän ohjaajista on kans ilmeisesti pahalla tuulella > tää päivä ei pääty hyvin.

*grr**igor*

Edit: Nii ja tietysti selän pitää olla myös tänään kipee! Enää päänsärky uupuu *odottel*

Tää päivä on ollut niin saatanasta kuin olla ja voi. Kiitos, nyt voisin ostaa matkalipun eiliseen

Ihan pyllystä, kun jäi Lahden Comminatio Arctica Tour väliin. Oli kyllä ihan oma syy ja nyt harmittaa isosti *uuh**nyyh**toktok*

[q]*minttu*, 13.6.2007 17:23:
---
jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille

---

Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.
[/q]

Valititko asiasta ko. apteekkiin? Mikä oli tuomio?

Itse marssin kyllä paikalle kun kuulin mistä on kyse.

*hmph*Mrrrrrrrrr Multa vietiin hiukset

Ja kaiken hyvän lisäks oon meinannu hakata kaksi mun alaistani ku ne on rääpiny päätänsä... Perkele heitin sit puukon seinään pystyyn..... seuraukset saa kuulla si maanantaina HELWETTI*toktok*

yleinen iski taas jostain.
Ja nyt pelottaa melkein kaikki. Eniten se miksi olo on tällainen.

tunnin pääst hammaslääkäriin *eiei**toktok*

Toi kolmoselta tullu dokumentti tost laittomast eläinkaupasta tuol maailmal.. tosi surullist katottavaa...*nyyh*

Harjoittelu loppu ja suru/erotyö alkanu Tuskallista on.

Tän koneen kaiuttimet särkee vaik kuinka yrittäisin tota ääntä säätää

O