päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,349
- 1,350
- 1,351
- 1,352
- 1,353
- ...
- 1,566
- Seuraava »
jee. hirmu hehkutus ja mainostus jatkoille menemisestä... pylläri: jäinkin kotiin. höh.
edit: +krapulakeijukainen tulossa muutaman tunnin päästä kylään.
[q]pirpeli, 17.12.2005 03:18:
---
kamu-, 17.12.2005 03:10:
Mun laukku ja lompakko varastettii tos about reilu tunti sitte.
---
*grr**grr**grr**grr**grr*
[/q]
Nii just vitun teinit!!! *uuh**kissatappelu**toktok*
En pääse kiksupikkujouluihin
Edit: ja menee hermot tän pirun köhän kanssa.
vatuttaa koko joulu hössötys....
kaadoin juuri teetä mun ykkösvaatteiden päälle.. ja en ollu laittanu niitä pääleni jotta ne pysyy siistinä vaan ne roikku henkarissa tossa nätisti valmiina kohti iltaa ja kun tulin keittiöstä niin kompastuin ja pläts..*grr*
Pitäis mennä nukkuun, mut kun ei väsytä.
Hieno tuppo peukalossa. EI laastari hirveästi "suojannut" sitä isoa vesirakkulaa, joka on tuossa palovamman päällä.
Tahdon uuden työpaikan.
Kynnetkin vaan lohkeili tänään töissä.
En ole saanut aikaseksi itsestäni juurikaan mitään taas. Duunis tuli pestyy vetarit ja pesukone, pullohyllyt ja pullot pyyhin. Mutta ei niitä lasketa.
Ei vaan jaksaisi. Tahtoisi nukustella vaan kaiken pahan pois.
Ja sit mä just repäsin kynnellä niskasta luomen verille.
Auts.
Ei ole helppoa olla anni.
e.
Käytin koiruuden lenkillä ja kun sisälle tultiin niin jostain hyökkäsi ihmeellinen allerginen reaktio. Nassu täyteen näppyjä ja nenä meni tukkoon, silmiä kutittaa ja kirvelee.
Otin kyllä allergialääkkeen ja toivon että jeesaa.
Saatanan saatana.
Vittu.
Piru ku rupes närästämään kun join tyhjään vatsaan ekaks katkarapunuudeleiden liemet ja sit päälle pizzaa missä oli päällä medium-vahvaa salsaa
edit: muistin et meil on samarinia *sydän*
[q]sts:
http://systeemisaato.fi/lk-julkula
[/q]
Aika karmeeta toimintaa*sars*
Kauhee ikävä meidän koiraa
Kai se vaatii aikansa ennenkun tottuu et se ei oo jaloissa pyörimässä ja juoksemassa ja nuolemassa naamaa
Kummasti kerkee parissa kuukaudessa kiintyy omaan pikku vaaviin.
No mut, sen on parempi saada kunnon hoitoo kasvattajalla jne, hoppas se viel parantuu ja tulee takas
Mua ei oo ikinä pelottanu näin paljoa..
tulevat päivät, kuukaudet*uuh*
..elämä..
Ah, taas tuo täyskuu.. ei sit tullu nukuttuu kunnolla viime yönä ja näin ihan outoa unta.
edit: äh, katoi kalenterist.. täyskuu onkin vast huomen illal, toivottavast se kuu ei kiusi mua tänä yönä sit
Ihan tylsää, kun ei tänään kerkee kouluun morjenstaa muruja.
MENEE HERMOT*toktok*
[q]Taika, 13.12.2005 12:00:
MENEE HERMOT*toktok*
[/q]
I know the fiiling
Autosta akku kuollu, ja koke meni "aika" huonosti.. Nooh.. Viina pelastaa
Luulin virheellisesti, et loma alkaa viikon päästä. Kuinka väärässä olinkaan.. huoh. Kaksi viikkoa
[q]Sinza:
Eilinen krapulaolo ei ole vieläkään kadonnut o_O *poks*...
[/q]
Sama vika*hikoil*. Sais loppua jo.
[q]ezzy:
ARGH, kävin hakees safkaa huoltikselta ja siellä soi LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW
Hanurista koko lumi prkl.
[/q]
Niin on. Joka talvi ihan yhtä hirveetä*eiei*
[q]tiipi:
tää on tosiaan niin turhauttavaa. ääh, miksei kaikkien tunteet voi mennä kohdakkain? =(
[/q]
Se, että asiat menee AINA ristiin, on luultavasti kirjoitettu \'niihin sääntöihin\', mitkä tekevät elämästä haastavampaa.*justjoo*
[q]Lene:
Sitä vissiin ollaan taas sinkkuja, iki-sellaisia. *masentunut*
[/q]
Kohtalotovereita.
[q]D, 11.12.2005 16:06:
päivän puke. *puke*
jakatta - jään :< :< :< :< :< :< :<
ei luoja. :< :<
ei helvetti. pilattu nimikin. :< :<
[/q]
toi tossa pistää eniten vihaksi, että on pöllitty artistinimi...
Mun viikonlopun ":(" on tuo ranskalainen laina-auto. Miten voi oikeasti tuntua espoo -> herttoniemi -> espoo (stadin keskustan läpi ruuhkassa) reissun jälkeen siltä kuin olisin kävellyt matkan, enkä mennyt autolla. Vittu, että manuaalivaihteet on perseestä, kuten myös paskat sisätilat ja 2mm toisistaan olevat polkimet. Ei kovin yllättävää, että kyseisestä paskasta levis kone 100tkm kohdalla, kun laturin hihna meni jakopään väliin (?!?!?!?). Onneks ei o oma auto.
Kaiken lisäksi ehkä maailmankaikkeuden rumin kosla. Ei ikinä mitään manuaalivaihteista autoa mulle.
Peugeot Partner
lisään vielä vitutukseen sen, että appiukko meni ja möi mulle lupaamansa vanhan mersun ja vaihtoi sen vitun minimersuun mallia A140. Voi helvetti...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,349
- 1,350
- 1,351
- 1,352
- 1,353
- ...
- 1,566
- Seuraava »