päivän :(

Back to häröily O

Audiophilen inputit ei vaan suostu toimia.

Toisen teknarin rca-piuha paskana, et toimii vaan monona. Eikä kotoa löydy kolvia tai muitakaan työkaluja.

Toisen tiettarin vanhan näytön sain paskaks viime lauantaina, niin nyt joutuu kaikki nolifettämiset hoitamaan läppärillä. Onneks ostoslista on muutenkin pitkä.

Nettitoimii hyvin huonosti. Välillä ei ollenkaan.

olen tunnevammainen ääliö... ja ulkona on liikaa pakkasta iyyyy

Mä oon kroonisesti tällä viikolla ollut jotenkin joka aamu kamalan kiukkuinen tää on ihan perseestä!!

tekee ihan vitusti mieli tupakkaaaaa

tää v***n myrsky!!!
*grr**dissaa**poks*

Kurkku niin kipee, etä heräsin yöllä joka 15min välein kun sattu niin pirusti nielastessa. lue: en juurikaan nukkunut *justjoo**igor* Sit kaikeks riemuks oli aamuvuoro töissä, ja niin paljon porukkaa on muutenkin vuoteenomana, ni piti urhoollisesti lähteä avaamaan respa, kunnes joku tulee 9ltä laskemaa miut lääkärii Brilliant.

Ikävä.

Perkeleen Windows Word, joka näillä laitoksen koneilla tilttaa viiden minuutin välein.

Edit: JA V*TUN fssm32.exe, JOKA IMEE JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ VÄHINTÄÄN 99% PROSSUTEHOSTA JA SAA KAIKEN TÖKKIMÄÄN!!11YX

2000 euroa paloi taivaan tuuliin, en jaksa edes selittää. *nyyh**toktok**eiei**poks*

[q]Amma, 31.10.2006 13:10:
Ei ymmärrä. Ei tiedä. Ei osaa. Ei jaksa. Sattuu.
[/q]*lohduttel*

Nukuinpa huonosti viimeyön, tuhat asiaa mielessä. Pöh ja pyh. Sitten ihanainen kestovitutus taitaa pian olla kohdallani back in business. No enpä anna sille edes tilaisuutta pilata tätäkin talvea.

Ei ymmärrä. Ei tiedä. Ei osaa. Ei jaksa. Sattuu.

Masu taas niin kovin kipee ja päätäkiun hieman juilii*uuh*

Ja tää pääkipu sen kun vaan pahenee*poks*

Väsyttää niin pirusti että tekis mieli itkee.

[q]mayah, 30.10.2006 17:43:
Enää neljä yötä
[/q]

Anna me nyt nautitaan tästä viikosta eka!

[q]onni3mk, 22.6.2005 17:04:
Se on ihan oikeesti rikki. Takaosa pitää vaihtaa kokonaan
[/q]

sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*

[q]onni3mk, 22.6.2005 16:47:
Auton pakoputki on rikki, siinon reikä tai jotain *igor**grr*
[/q]
Krisu kulta, sieltä se pakokaasu tulee ulos

Riehuin taas aamulla ihan turhaan ja pahoitin kullan mielen
Haluisin vaan antaa ison anteeksi-halin.

Saatanen netti *släp* Ja Sonera..vitun Sonera. Miks mun elämisestä pitää tehä viel näi paljon vaikeempaa?!

O