päivän :(

Back to häröily O

[q]uana, 15.11.2006 12:00:
---
Jimmyfi, 14.11.2006 12:27:
Kulti sano aamulla : Peli(wow) tai minä... :

---

[/q]

hehe, toi on tosissaa ongelma parin kaverinki parisuhteelle. Onneks ei wowi innosta. Hyvä toi video, vähä ihanat käsiraudat

ja ny kurkkukipu on sit muuttunu tautiseks flunssaks, ja lissöö leffoi kattelee... taitaa mennä ens viikolle tätä tahtii, saw2, charlie and the chocolate factory, da vinci code, lost jaksoi, näit sentää riittää. pari taas kattonu, ja tää olo vaa heikkenee nyt alko tyhjenee kyl vodka pullo *känni*

Pomo herätti täydestä unesta ja töihin aika helkkarin lyhyellä varotusajalla*haukottel*

Olin aamulla ihan ylpee itsestäni, kun menin huonosti nukutun kuuden tunnin jälkeen koululle. Nyt kyllä olo on sellanen, et alkaa jo melkein kaduttaan :/ ei pysty nukkumaan, mut ei myöskään jaksa tehdä mitään Ei jaksais edes olla, ajatella tai mitään. Niin turhauttava olo, haluan nukkumaan.

Tästä lähtien jään aamulla nukkumaan jos väsyttää, kun muuten menee koko loppupäivä ihan päin vittuu

Ikävä niitä ystäviä, jotka tuntee mut ja tietää musta kaiken. Niitä, joille riittää pelkkä ilme tai sana, ja ne tietää heti mikä on hätänä.

Vitunmoine kiire duunissa *grr**uuh**dissaa*

Se hetki q laivan upotuksessa joku upottaa sut yhdellä osumalla.*uuh*

[q]Waakku, 13.11.2006 21:15:
---

Osteoporoosia ne epäilee. Koska ei normit nikamat tässä iässä murru elvytyksessä.

---

No ei niitten muutenkaan pitäis elvytyksessä murtua koska elvyttäessä painellaan rintalastasta ja nikaman murtuminen/kasaanpainuminen vaatii eri suuntaista rasitusta, esim. kovaa jaloilleen putoamisesta aiheutuva tärähdys tms.

Toivottavasti sut nyt tutkitaan tarkasti mistä moinen johtuu koska nikamien kasaanpainuminen on yleensä traumasta johtuvaa tai vanhojen/osteoporootikkojen vaiva.

---

Tänään tuli tulokset. Paha lannerangan osteoporoosi ja lievä lonkan. PRKL Ranteet auki!
[/q]

:( Ikävä juttu. Mistäs tuommonen voi johtua noin nuorena? Mä itse luulin kans että mulla on hemmetin vahvat luut, mutta Dexa-tutkimus paljasti että on jonkin asteinen osteopenia. Koko ikäni oon kitannu maitoa reilusti, eikä ikinä oo murtunu ainoatakaan luuta. Kummallista.

Edit: Laitetaan tähän todistukseksi ja selitykseksi vielä että varmaan kun menin tuollasta kirjoittamaan niin parin viikon sisällä mulla on saletisti joku paikka poikki tuntien Mr. Murphyn lakeineen ja nimimerkillä kokemusta on näistä 'ikinä ei oo muuten...' asioista. Tarkkaillaan tilannetta.

vapaapäivä = töitä kotona

Tänään olisi ollut se päivä jollon olisin mennyt klo 13:15 kouluun, mut jouduinkin heräämään jo nyt, koska täti tulee tuomaan jotain tänne aamulla eikä kukaan muu ole enää avaamassa sille ovea.. Jes.

Ajoittain aika karsee olo ja 11,5h loukussa viel tääl työpaikalla.

oltii mamman kanssa ajelulla ja ajettii ojaan autolla

ihan hajalla

hmm.. taidan tehdä jotain uutta ennätystä siinä, miten hajalla ihminen voi olla.

[q]Ana-5000, 10.11.2006 15:04:
Toista perässäni:

"All women are filthy, lying whores" :)
[/q]

lol. kiitos mut ei kiitos, en mä tohon lähde enää toista kertaa :D

edit: siis tohon _yleistämiseen_ :)

pitäs lähtee excuilemaan Hakamäentielle ja tuolla on ihan pasce keli.:( koko syksyn sisällä istuminen on ehtiny taas muuttaa nirsoks. plus että en tiedä vielä, missä joulun ajan työpaikkani maantieteellisesti sijaitsee. nyyh.

edit: jaahs, Pakkalassa ne duunit sitte onkin. nyt vituttaa enää 50% :)

Juice Leskinen on kuollut. :/ http://www.yle.fi/tekstitv/html/P107_01.html

Sitä niin usein kuvittelee että kaikki sinulle rakkaat olennot pysyvät hengissä ikuisesti, mutta ei Pitkän ajan jälkeen yritin etsiä käsiini missä asustaa entinen hoidokkini jota kovasti rakastin ja joka yhä usein on ollut ajatuksissani niin löysin tiedot että tämä jalo eläin on päässyt laukkailemaan vihreimmille niityille tasan 2 kuukautta sitten*nyyh*

R.I.P Loyalty
Tulet aina olemaan muistoissani ja tulen aina muistamaan kuinka painoit pääsi syliini kun minun oli paha olla. Toivottavasti sinun on hyvä olla siellä jossain, kaipaan sinua kovasti*sydän*

vittukyrpäsaatanapaska!

näyttö hajosi luurista. eipä siinä mitään, uusi luuri on jo mutta tietenkin numerot oli tallennettu sekä puhelimeen, että sim-kortille. onneksi edes osa numeroista on tallella siis, mutta olisi ne muutkin kiva saada kaavittua vanhasta romusta pois

mä oon nii-iin kyllästyny vääntää mun prosemma-työtä. Pitäs olla vajaa parin viikon päästä valmis ja puolet tekemättä. Vlopun bileet ne vaan ajat vie.. MItään en saa aikaseks, hyvä minä!

eikä vieläkään kouluun...*nyyh* ja flunssakin iski... höööööööh

[q]Freja, 6.11.2006 21:59:
Tää päivä alkoi niin hyvin, että tulikin tiputtua sitten vähän korkeemmalta.
Auts, sattuu
[/q]

Voih

Ei tainnut olla fyyssinen tippuminen

O