päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,312
- 1,313
- 1,314
- 1,315
- 1,316
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ikävä. :(
Tunteet.
Järki- missä pelaa?
milolla on kirppuja tai täitä tai jotain vastaavia :( :( :( nyt on elämä ohi
Kaikki kusipäät työpaikalla.. *släp*
Hankkiiko yritykset vuokrafirmoja sen takia, että niille voi purkaa kiukkua ja vitutusta ja itkee sitä et on pieni muna ku tietää et vuokrafirman työntekijät ei voi sanoo mitää takas.
Mä lähen kyl menee täält.
Tapan.
Edit. Niin ja tästä paskapalkasta menee loppuvuoden 40,5% veroja.. Vittu miten siistii.
Influenssa, prkl!
ne tietää, joiden pitää tietää.
Mun suunnitelmat on vaarassa mennä persiilleen *eiei**uuh*. Toivottavasti nyt kaikki menis niin kuin suunniteltu *peukkujajavarpaitapystyssäpitel*
Managementin koe tunnin päästä.. yih
V*ttu mä oon jäässä.
en saanut vaihtaa työpaikkaa kun pomo ei suostunut firman sisäiseen "siirtoon"*eiei**poks*
[q]%, 5.11.2007 13:01:
dove-saippua
[/q]
?
huomenna duunii enkä saa unta ja nokka alko valuu.
ihanaa mennä sinne puolikuntosena*poks*
Mun kylki on ihan törkeen kipee Terveysneuvontatäti sanoi, että se on noidannuoli. Ei kyl hajuakaan mitä se sitten ikinä onkaan, mutta saakelin kipee tää kylki on. Särkylääkettä vaan naamaan..
tulipas oltua kännissä kaverin synttäreillä ja ku sit piti ollla 2. paikaa yhtä aikaa ja jne tais tulla sit sanottuakin aika suoraan jotakin *pepsodent**ankka**känni**känni**känni**känni**känni**känni*
Viikko taas poissa kotoa raksun ja ystävien luota
Eikä mulla näköjään oo yksiäkään vähääkään vedenkestäviä kenkiä
Ja nyt on nälkä kun tääl koululla oli päivälliseks PUUROA *toktok* Sillä pitäis sit muka kestää koko ilta
jaakko *toktok*
MIEHET!!!
On sitten selkä kipee ja sattuu ihan pirusti kun kumartuu
Lopetin World of Warcraftin pelaamisen
edit: vois varmaa päättää päivänsäki täs samal ku alko tähä lopetuskierteesee...
Voi elämä mikä päivä oli töissä. Ihan hullu meno koko päivän ali miehityksellä. Ihan tajuton kiire ja mitä ihmeellisempiä caseja.
Päivän lemppari oli hullu huivi täti, toivottavasti hän ei saa älyttömiä sakkoja (noooooot!)
Aika viisasta yrittää pölliä samasta kauppakeskustesta kaksi kertaa saman päivän aikana.
Olen niin tyytyväinen että päivä on vihdoin pulkassa, 5 tunnin unilla ei 9 tunnin kiireinen päivä oikein napannut.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,312
- 1,313
- 1,314
- 1,315
- 1,316
- ...
- 1,566
- Seuraava »