päivän :(

Back to häröily O

[q]Freja, 21.10.2006 11:40:
---
lohikarme, 20.10.2006 23:29:
Kamerasta särkyi linssi ja sen joutuu nyt viemään takuuvaihtoon = pitkä aika taas ilman kameraa ://

---

Mitä sä sille oikee teit?
[/q]

En mitää... hajos iteksee.

Ps. ja jos mä oisin sen hajottanu ni en mä sitä takuuhuoltoon olis viemässä

eilen päätettiin tyttöystävän kanssa päättää 2,5v suhde

Äh, tajusin just et mulla on ihan varmasti ollu Pirates of Caribbean dvd, mut eipä oo enää Ois ees haju, kellä se _vois_ olla.

Kurkku on kipee :(

*hymy*-*nukkuu**tanssittel*-*nyyh*

ja sit soittaa broidi ja sen tyttäret kyselee taustalla kuka soittaa... ei nekää enää ees muista kuka. eipä niitä oo tullu nähtyykää kahen vuoden sisää ku kaks kertaa, joulu ja siskon pojan ristiäiset. huono immeinen

Miten, siis miten, onnistun aina löytämään sen huonoimman mahdollisen tavan, jolla asiat elämässään voi hoitaa?

EDIT: onnistun myös löytämään mahdollisimman väärän kirjoitusasun sanoille.

Kela pe*kele. Aina penäämässä opintosuorituksia

Pipinä

Pää on niin pirun kipeä

Eräistä asioista on sovittu mun selän takana ihan vaan sen vuoksi ettei mulla oo tilaisuutta sanoa vastaan tai ilmaista toista mielipidettä (joka ei ole vain mun vaan aika monen muunkin mielipide). Sisäpiiri toimii, loistavaa

ois helvetisti tekemistä himas, pitäis siivota koko kämppä eikä yhtään huvita enkä tiiä mist aloittais ku on vaan niin helvetin vaikeeta aloittaa...*grr* *toktok*
onneks bestis tulee auttaa siivoo *sydän* ku on taas niitä "kaikki on perseestä"-päivä

Hieman kipeä olo*grr**sars*

syysloma + migreeni + 2vuotiaan tappelut = helvettiä

Tänään on kai sit hyvä päivä lopettaa tupakointi

[size=6](Ei oo röökii saati varaa täl hetkel sitä ostaa)[/size]

[q]Elmiira, 16.10.2006 20:12:
Molemmat pitää palauttaa, jos menee tulot rajan yli.
Itsellä palautettavaa maaliskuun loppuun mennessä
4 kk tuet eli noin 1300e
[/q]
siihenhän se laina sit hupeneekin eikä ihan riitäkään *pökr*

edit: kun olis näppärä niin tekis laskurin että sais pidettyy kirjaa tuloista, anyone?

niisk.

[q]domi, 10.10.2006 21:02:
---
perhosnei, 10.10.2006 20:53:
en tiedä mikä on yksivartaloinen ja mikä kaksivartaloinen nomini :(

---

http://sokl.joensuu.fi/aineistot/aidinkieli/kielioppi/vartalot.htm#kaksivartaloiset
auttaisko?
[/q]

kiitos :)

maanantai

En ymmärrä millään miksi otan sellaisista asioista selvää, jotka kuitenkin tuottavat mulle pahan mielen. Olis varmaan vaan parempi olo, jos ei tietäis läheskään näin paljon.

Muuten ollut ihan ok päivä (vaikkakin turha), mutta nyt kun tiedän taas muutaman asian enemmän, niin tuntuu ihan älyttömän pahalta. Ja tällä ololla on niin vitun kiva mennä nukkumaan

Halolla päähän ja sillee

edit. *senkin**toktok**eiei*

O