päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,310
- 1,311
- 1,312
- 1,313
- 1,314
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Taika, 6.11.2006 08:13:
neljän tunnin yöunet*poks*
olisin halunnut nukkua vielä muutaman tunnin :(
[/q]
[q]Tupe-san, 6.11.2006 08:23:
Parin tunnin yö unet, Hirvee päivä tulos ja tosi paska olo :
[/q]
hähää, mäpäs en nukkunut koko yönä silmäystäkään. Mutta ei haittaa.
pari tuntii duunia ja sit himaan vaipuu horrokseen.
mä en haluis muuta nyt kun päikkäreille *puuh*
Jalat sattuu. Viikonlopun jäljiltä sekin vissiin En oikeen tiedä mikä niissä on, mut tuntuu vähän niin ku ne olis palanut tai sit et ne on ollu jossain kuumassa. Sattuu kun astuu ja kun pitää jalkoja irti lattiasta niin kuumottaa ja kihelmöi.
Ihan paska päivä!!.
Sattuu :(
Mun typerä pikkuveli ei taaskaan muistanut mun synttäreitä!*hmph*
Tää päivä *toktok**poks**nyyh*
hattu, lettu, kettu ja batteri kossu *toktok*
sain just vaihdettuu talvirenkaat autoon ja nesteet vaihdettua ni jarru putki ilmeisesti poikki......ihan ilman mitään syytä hajos keskellä stadii
oli meinaan kiva ajella kuuden aikaa ilman jarruja pelkällä känkällä....onneks ei ollu paljoo liikennettä...
Eksyin taas kuppi&kippo-osastolle kaupassa ja mua alkoi ketuttaa kun ei oo rahaa. Varsinkin Iittalan Aurora samppanlasit sai kuolan valumaan. Aika tyyris lasi kun 2kpl maksoi 57e
Ja luonnossahan toi lasi näytti vielä paremmalta :)
Firman toises hallis oli sattunu eilen paha työtapaturma.. Joten joudunki viettää illan yksin, ku mun "iltaseura" joutuuki lähtee äkkii töihin..
Sormet ihan jäääääässä......... Mut onneksi se on vaan pientä
(ja oon tainnut sössiä pari asiaa.. mutta sitä elämä on........ )
morkkis :(
[q]Fyraett, 2.11.2006 19:35:
taitaa olla joku aika uus auto jos ei oo avaint..
mut tollast se on..
miten saa ikkunan auki autost jos joutuu esim. mereen ku ikkunat toimii sähköl
[/q]
Ruoska tuo on. Ovet saa sentään vielä avaimella auki, mutta se vaatii talttaruuvarin tms. jotta saa suojamuovit ekaks pois. Ikkunat ei sinänsä ole ongelma, ne voi hädässä vaikka potkasta rikki.
Ketuttaa vaan kun en ole edes hankkinut käynnistyskaapeleita, pakko lähtee hakemaan ekaks akku jostain.
ärrrr..
[q]Jago, 2.11.2006 12:25:
---
UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*
---
ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ
---
hehe,, ok. . niin teen*nauru*
[/q]
Huijausta! En saanu ku pari pikku pusua *känkkäränkkäil*
edit: ja tähän nyt vois lisää et oma päivän :( on se et kotona netti tosiaan ei toimi eikä siel oo oikein mitään tekemistä yksin ja mä oon ihan jäässä, ja koht pitää lähtee viel takas tonne kylmään
Ensi yö meneekin seminaarityötä tehdessä. Nukuttaisi vielä niin helvetisti.
[q]larzizi, 2.11.2006 16:13:
Miten hitossa voi uusi vuosi masentaa jo pari kuukautta ennen näin paljon Sain tänään tietää, että viis hyvää kaveria on menossa laskettelemaan viikoksi ja viettää uv:n siellä. Mä taas en osaa lasketella ja en kyllä viikkoa jaksa siellä vaan oleilla (+ että maksaa ihan hitosti vaan siitä oleilusta). Toisilla taasen on muita suunnitelmia. Eikä mua oikeastaan muualle ole kutsuttu kuin tonne laskettelemaan. Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen
Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona
[/q]
Älä välitä. Mä murehdin jo joulua kans. Yksin seki tulee taas vietettyä. Tai vietettyä on ehkä väärä sana, koska ei mulle ole olemassa mitään joulua enää.
Muoks. Ok viime joulu oli kyl kiva, mut ei siinäkään sillai kauheen joulusta joulua ollu...tai sillai.
[q]larzizi, 2.11.2006 16:13:
Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen
Ihanaa odotella uutta vuotta, kun tulee näillä näkymin viettämään sen yksin kotona
[/q]
elä ny,samat fiilikset,ei sille voi minkäs
mutta kaipa tämä tästä. :/
Miten hitossa voi uusi vuosi masentaa jo pari kuukautta ennen näin paljon Sain tänään tietää, että viis hyvää kaveria on menossa laskettelemaan viikoksi ja viettää uv:n siellä. Mä taas en osaa lasketella ja en kyllä viikkoa jaksa siellä vaan oleilla (+ että maksaa ihan hitosti vaan siitä oleilusta). Toisilla taasen on muita suunnitelmia. Eikä mua oikeastaan muualle ole kutsuttu kuin tonne laskettelemaan. Kai sitä vaan pitäisi pikku hiljaa alkaa tajuta, että asiat ei ole enää niin kuin ennen. Asiat ja ajat muuttuu, mutta mä en vaan millään osaa sopeutua siihen
Kuulin tarinan, tosi sellaisen. Miehen kihlattu huomasi yllättäen olleensa raskaana, pillereistä huolimatta. Mies kun sai kuulla asiasta, hän ilmoitti samantien että nyt vaihtuu osotteet eikä aio maksaa elatusapua, nainen kirjoitti nimensä paperiin, ja nyt elättää lastaan Oulussa, yksin, eikä mies ole edes koskaan nähnyt lastaan. Ja tämä kyseinen henkilö on vielä opettaja ! ! ! ! ! FUCK THAT SHIT, kantakaa vastuunne saatana jos sillä munalla on munaa sörkkiä ! Tollaset luuserit ottaa pannuu ja nyt tajus et itehhän on just sellasen luuserin poika, prkl. No nykypäivänä on harvinaista jos jotkut ovat naimisissa yli 10v edes. Nykypäivänä pikkuriitakin riittää joillekkin pistämään vakaan suhteen poikki vaikka suhteessa ei muuten vikaa olisikaan kaikkea uuttahan on niin mukava kokeilla, ja pettäminen senkus yleistyy, mut se on tätä nykypäivää ja uusioperheitä, respect niille jotka on ollu kimpassa teini-iästä asti, ja periaatteet on suoraa 50-luvulta. Vastuuta pakenevat nyhvät, näen punaista.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,310
- 1,311
- 1,312
- 1,313
- 1,314
- ...
- 1,566
- Seuraava »