päivän :(

Back to häröily O

Menin si sekottaa porukoiden tietokoneen

tais sit ensimmäistä kertaa elämässä joutuu katutappeluu, vittu et ihmiset on hullui, mut onnex osaa puolustaa itteesä, vasemman käden rystysistä löytyy verta, oma takaraivo on kipee, ku putos asfalttii, ja takki veressä, mut se ei oo omaa, fucking drug addicts !

edit: perkele et sattuuki päähän, ja lääkäri viel sano pari kk sit et ei sais päätä raisittaa, mut so fucking what !

Aikaiset aamuherätykset lauantaina

oon nii vitun hyvä käyttää rahaa *poks**igor*

-M

Ihan vitun hirvee päivä :/

Korostamaan 0h yöunet ja kaamee krapula.
Koko päivä ulkotöitä tuolla persekelissä.

SAin vielä lisäks 220volttia suoraan puhelintolpan päätteestä ja meinasin pudota tolpan nokasta krapulatärinöiden takia.

Eikä yleisfiiliskaan oo ollu kovin piristävä.

damn kuinka mä vaan osaan olla idiootti. Ihastuttavan typerää.*dissaa*

Taidanpa olla kipee

[q]opmdevil, 22.4.2008 12:30:
Vein sitten perjantaina moottoripyörän huoltoon kun se ei käynnistynyt / pysynyt käynnissä. Äsken soittivat että toimimattomuus joutui siitä, että siinä ei ollut polttoainetta. Ei yhtään ole nyt nolo-olo. Onneksi on insinööri, voi sillä puolustautua.
[/q]

Piristit just mun aamua!

käsi on murtunut,joudun pitää kipsiä 2vkoa.

ajatukset.

:'(

Vittu, tälläinen paikallinen Pelle http://irc-galleria.net/view.php?nick=Druglord&image_id=45919252
[code][/code]
tuli ja tinttas mun lasit paskaksi ,ja nenän punaiseksi, ihan puskista ja syyttä... Nimimerkki on
no sai se sen jälkeen kyl sit kaikki tän mun 60kg, päällensä aika kovin,joten luultavasti kaverin päätä on myös aamulla vähä särkenyt.

Lasit kyl vituttaa,ja turha säätö poliisin ja vakuutusyhtiön kans.

[q]Piiuzki, 17.12.2005 23:00:
kulta joutuu olee sairaalas ainaki maanantaihi tai jopa tiistaihi asti tarkkailussa
[/q]
mitä ihmettä?

Se on kyllä tosi kiva ylläri pylläri palatessaan bileiden jälkeen autolle huomata jonkun kivan ihmisen potkaisseen autosta oikeanpuoleisen peruutuspeilin paskaksi.

[q]LooPy, 8.12.2006 11:54:
Mä valkkaan kyllä aikani ja paikkani missä juovun. Se ei missään tapauksessa ole 40+ humanistien ja kasvatustieteilijöiden kanssa.
[/q]

Mitä vikaa on humanisteissa :D

[q]rose, 16.11.2006 15:26:
---
mariq, 16.11.2006 15:04:
Väsyttää ja suruttaa taas
---
Kultamuruseni. Keitän sulle teetä ja saat sympatiaa
[/q]
sympatia toimii.. samoin tufu-jugu mustikoilla ja hunajalla
Edit. Eli tää menis nyt tolle toiselle puolelle: päivän :)

En mä tiedä mikä hymiö tää on, mut vähän huippaa ja on omituinen olo. Olin aamulla kovasti piikitettävänä. Eka kakstoista tuntia syömättä, koska ottivat muutaman verikokeen. Sitten olkavarsiin A- ja B-hepatiitti, polio, jäykkäkouristus ja kurkkumätä. Vaikka hyvään tarkoitukseenhan noi tuli

http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/1161457319808.b.jpg
*igor**grr*

Porukat soitti, että meidän pieni hauveli oli nukkunut pois. Nämä loppuajat oli sille kyllä niin vaikeaa aikaa, että näin on parempi. Mutta kova on suru silti *nyyh**uuh*.

TUUN MÖKKIHÖPERÖKS!

taas itkettää...

O