päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,307
- 1,308
- 1,309
- 1,310
- 1,311
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kiva kun ei tiedä saako pitää kesälomaa sillon kun haluis, koska pomo ei ole vielä varmistanut kenenkään lomia.
koko joulukuuks vaan parin päivän palkka loput meneekin sit kortille, maltan tuskin odottaa tammikuussa sitä laskua. On uudetvuodet välissä ja kaikkee
[q]Freja, 3.12.2006 09:02:
[/q]
Jahas, Freja on parantavasti haleillu tääl..
Pää sanoo krii...
[q]Indiboi, 29.11.2006 10:44:
---
sapeli, 28.11.2006 17:02:
- Kun tulin eilen tänne, bussia piti odottaa pakkasessa 45 minsaa
---
Missä Suomessa on tällä hetkellä pakkasta, kun yölämpötilatkin on plussan puolella? *täh*
[/q]
Kyllä Piikkiössä oli puolilta öin ainakin kaikki ruohot ja lehdet huurteessa *brr*
[q]sapeli, 28.11.2006 17:02:
- Kun tulin eilen tänne, bussia piti odottaa pakkasessa 45 minsaa
[/q]
Missä Suomessa on tällä hetkellä pakkasta, kun yölämpötilatkin on plussan puolella? *täh*
Väsyttää ihan mielettömästi*haukottel*.
Stressiä työ- ja koulujutuista, niin ei saa edes nukuttua*justjoo*
Mä niin vihaan näitä aamuja Puhelin piippasi ja ajattelin, että se on viesti tai jotain, mutta sitten kun otin puhelimen käteeni tajusin, että se onkin herätyskello. Ensimmäiset ajatukset olivat "mitä vittua? ei se viel voi olla niin paljon?!". Tuntuu kuin ei olis koskaan edes nukahtanutkaan.
Jaahas, ei sit muuta kuin historian koetta tekemään...
*toktok* vituttaa
Vittu että osaa vituttaa ... onneks on viskiä. Se on kyl melko kehno shrinkki ja ei myöskään kovin hyvä drikki, mut ainoa mikä on paikalla. Tervettä...
Olen niin kuoleman väsynyt..*poks*
Kisuli joutuu kai lopettaa
[q]Ober, 27.11.2006 17:37:
Eiku se vanhapiika:( tulee vähä ikävä sitä pikku paskapäätä*sydän*
[/q]
ouh.otan osaa.puheliain kisumisu johon oon törmänny:/
Onpas taas niin tekemisen meininki, että oikein huimaa. Raivaan korvet, kiskon puut juuriltaan.
mulle ei tullu verotoimistosta postia vaikka miehelle tuli.. aina ne o tullu samaan aikaan, mut no jännitys tiivistyy:D
"kaverit"..
Ei nää maanantait vaa sytytä sit yhtään. ei sit yhtään*eiei*.
Miksi huomenna on tullut mun sanavarastoon? Miksei tänään, nyt tai heti? Millon musta tuli laiska?
Tai kyllä mä sen tiedän ja haluan entisen energisen ja pirteän minäni takaisin. Suatana.
Kaduttaaaaaa niiin pirusti.. *toktok*
Pulla-lehmä on kovin kipeä :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,307
- 1,308
- 1,309
- 1,310
- 1,311
- ...
- 1,566