päivän :(

Back to häröily O

väsy...jonkun pitäis tulla läpsii mua et pysyisin hereillä...

Mulkkaus: Plus armoton V*tutus

[q]inneah, 3.9.2009 01:11:
Masentaa taas niin ettei itkulta saa edes happea :(
Ja mua vituttaa nillittää edes tästä asiasta kun tietää että on paljon ihmisiä kenellä ei ole edes kattoa päällä, mutta kun ei vaan voi tunteille mitään. Sitä esittää niin kovaa ja pärjäävää aina, mut todellisuus on toinen.
Tuntuu ettei enää kauaa jaksa tätä vaikka on äiti ja sisko kovasti ollut apuna. Sitä vaan kaipaa kavereita (joita ei ole) jotka kuuntelis ja sen osalta auttais :(
Tuntuu olemassaolo niin turhalta...
[/q]

Koitahan jaksella...

Kyllä kaikki asiat järjestyy =)-/-<

[q]inneah, 3.9.2009 01:11:
Ja mua vituttaa nillittää edes tästä asiasta kun tietää että on paljon ihmisiä kenellä ei ole edes kattoa päällä, mutta kun ei vaan voi tunteille mitään. Sitä esittää niin kovaa ja pärjäävää aina, mut todellisuus on toinen.
Tuntuu ettei enää kauaa jaksa tätä vaikka on äiti ja sisko kovasti ollut apuna. Sitä vaan kaipaa kavereita (joita ei ole) jotka kuuntelis ja sen osalta auttais :(
[/q]
Tsemppiä!

[q]uana, 5.12.2006 16:06:
---
Timce, 5.12.2006 11:24:
Ajoin toista ja viimeistä kertaa elämässäni parran Mach3:lla. Näytän ihan Freddy Kruegerilta. :(

---

et vaan osaa :(
[/q]

Thanks for the newsflash Tom Brokaw. ;)

[q]larzizi, 5.12.2006 15:19:

Tänään sitten kuulin, että kyseisen kaverin sormi oli oikein murtunut siinä rytäkässä Harmittaa aina niin paljon tämmöset, koska en mitään pahaa tarkoittanut, eikä ollut edes tarkotus osua kaveriin millään tavalla Pitää mennä kuulemma tänään puhaltelemaan sitä, että paranee nopeemmin
[/q]

kelaa ku olisi latassut sita niin et tasapaino olis lahtenyt ja se ois lentanyt kiukaalle :/ kannattaa leikkia saunassa.

isoaidin sisko tippui saunanpataan kakarana, et sillai

Väsyttää, vituttaa ku hampaatonta oravaa jonka käpy on jäässä, Kiinnostus tasan 0 lähteä tänään mihinkään.

Ainoona plussana että on vielä pari tuntia töitä että ei tarvi ajatella mitään muuta kun sitä.

ARfghasdfhgghnnnnnnnnn

[q]Freja, 5.12.2006 06:47:
Tää niskakipu ei vaan hellitä :( Lääkkeet ei toimi, mikään ei toimi :(
Toimiskohan edes hieroja?

Vasen käsikin tuntuu siltä kuin olis hyppiny sen päällä monta kertaa :/ Se on onneks parissa päivässä ohi, mut silti :/
[/q]

Kokeiles jotai jumppaa. keppijumppa

[q]Freja, 5.12.2006 10:48:
---
hemuz-, 5.12.2006 10:46:
Kokeiles jotai jumppaa. kemppijumppa

---

Kemppi Tjoo no, venyttelyä ja jumppailua oon kokeillut, mutta jää aina lyhyeks ku sattuu niin paljon. Eli sattuu ihan liikaa :/
[/q]

No anteeks, heräsin just ja silmät ristis. Mulle työlääkäri just määräs tota keppijumppaa
Se hierontahan vast sattuu, ku joku kourii

hirveä väsymys....kamala palellus...maha kipeä

Jo kolmatta päivää opientä särkyä päässä*uuh* ihan kun joku puristais päätäpään sivuilta*poks*

[q]Indiboi, 27.11.2006 22:38:
---
Specimen, 27.11.2006 22:35:
Loistavan päivän pilas armoton päänsärky ja niskakipu.

---

Ota Buranaa.
[/q]

Oliskin... :(

[q]crissy, 10.4.2008 09:14:
mulle ei tullu verotoimistosta postia vaikka miehelle tuli.. aina ne o tullu samaan aikaan, mut no jännitys tiivistyy:D
[/q]

mulle tuli viime vuonna vasta kuun lopussa.... :/

Ulkona on synkkää, pimeää ja masentavaa. Ei millään jaksais nousta sängystä. Tänäkin aamuna tuli makoitua ihan liian pitkään lämpimässä peiton alla.

[q]DJ Tomppa, 2.12.2006 14:55:
---
Kimmopoika, 2.12.2006 14:49:
---
DJ Tomppa, 2.12.2006 14:44:

Että tällaisia kannanottoja Kouvolan yössä.

---

deem

---

Niinpä. Ja kotipihassa vielä. Kyllä ton maksattais mieluummin tekijällä kun vakuutusyhtiöllä.
[/q]

tekijäthän on tietysti tiedossa*vink* tietysti käyt ystävällisesti palauttamas moran

...

[q]Ronie, 1.12.2006 16:47:
---
pupuTupuna, 1.12.2006 16:45:
Ei yhtään perjantai-/viikonloppuolo, eikä vähempää vois kiinnostaa lähtee juhlii ja sitten pitää olla keverin synttärit. Noh, toivottavasti se juhlafiilis löytyy muuytaman siiderin myötä.

---

Eiköhän se löydy tsemppiä!
[/q]

Kiitti.

Edit: On jo parempi fiilis.

Toi ilmailmailmailmailmailmailma! Niin ankee, et hohhoijaa. Näyttää niin synkältä... Ku on tommonen ilma, niin ei kiinnosta itteekä ees tehä mtn! Mur.

Se kevät/kesä tänne nyt, kiitos hei!

Se ois sit viikonloppu duunii.. ei jaksais kyl, mut pakko se on jaksaa...*joo*

Voiko harmaampaa ja ankeempaa päivää enää ollakaan?

O