päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,101
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Peppi:
Itsekeskeiset ihmiset
Kaksinaamaiset ihmiset
Epäreilut ihmiset 
[/q]
Joo ja epäreilut ihimset jotka lainaa rahaa eikä maksa takas..niille*kivatsulle**dissaa**släp*..ja vielä kerran*kivatsulle*

..Ja juuri silloin kun ei olisi yhtään aikaa sairastaa..
[q]limE:
NYT SAATANA ÄMMÄT JA BITCHIT TURPA KIINNI KU ETTE YMMÄRRÄ NEXUKSEN ASIASTA MITÄÄN...
Mulle tuli päivän :( vaan siitä mitä lapsellisuuksia täs ladellaan, en puolusta kumpaakaan osapuolta enemmän tai vähemmän mut oikeesti ihmiset GROW UP auttakaa toisianne äläkä vittu ladele paskaa toistenne naamoihin ihan vaan koska oma elämänne kusee niin vitusti SAATANA PERKELE 
nyt yrjölle....
Peto... <3
[/q]
Teiniangsti pääsi purkaantumaan. Onhan sinulla nyt edes hetken hyvä olo?
no ei tosiaan hyvä olla...
vituttaa... väsyttää... ahdistaa... sattuu... 
viinaa naamaan ihan VITUSTI!!!!!
[q]KittysDead:
Tänään oksensin verta. 
[/q]
Auts, toivottavasti kyse ei ole mistään vakavemmasta. Terveys on kuitenkin sen verran tärkeä juttu ihmiselle, koska siitä on kiinni koko elämä.
Parane pian.
[q]zenny:
sain kuukaudes nettilaskux sellaset vähä päälle 70e.. faija ei oikee tykänny hyvää.. ni pitää yrittää vähentää tääl käymist omal koneel.. *itku*
[/q]
Kannattaa ottaa kiinteä liittymä (ADSL tms). Ne on halvimmillaan siinä 30 EUR tuntumassa paikkakunnasta riippumatta.
Vittu ku mistään mitä yritän tehä ei tuu ikinä mitään!!!
Kusipäinen kämppis..!!!!! tee siinä nyt ruokaa valmiiksi ensi viikon alkuun duunia varten, ettei tarvitse mennä käymään missään kalliissa ruokalassa. No iloisesti kämmpis ilmoittaa syöneensä ruoat hirveessä kännissä ja sanoo hommaavansa lisää aineksia.. no voi vittu sanon minä!!
no tietää ainaki ettei enää kämppistä tule olemaan ku tällasii ongelmii on aina ollu mitä mä jaksan muistaa. eikä sanominen auta.
[q]Avernian:
Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.[/q]
Mulla kesti reippaan puolisen tuntia...
must toi replay suomi mania levy alkaa olla jo vähän kyynelien arvoinen....
vaik enempi mua kyl noi sinkut ja frendit itkettää. nii i.
varsinki ku se frendien jakso oli jotenki tosi laimee. :|
voe voe voe.... nyt alkaa jo olemaan liian mones päivä putkeen kun ei ole uni tullu silmään niinku pitäis. viimeiseltä kahdelta viikolta varmaan 3h/yö on keskiarvo
vittiiiii!!!!
Niin väsynyt ja huonotuulinen, et haluis vaan mennä pimeeseen huoneeseen eikä tulla ikinä pois! Uskomatonta, miten kaikki voi alkaa mennä vinoon samaan aikaan. Joo. Uus elämä olis kiva.
jonna ei antanu tilata hampparia ilman sipulia ja suolakurkkua ja sittenku niitä repii pois ni aina jää maku ja pikkusipuleita sinne ja yööööööööööööööööööööööööööööööök.
Jalka revähti
on niin liukasta erttä kaaduin. sattuu!!!
Jaa-a, sain sit yhen tyypin kiinni kaksi naamaisuudesta täysin rysän päältä 
ja nyt on todella paha mieli!
Inhottaa ihmisten kaksi naamaisuus
Miksiköhän kaikki opettajat katoaa juuri silloin kun niille olisi oikeasti tärkeää asiaa..*dissaa*
Pässit..
[q]-Santtu-:
Joku on syöny mun sämpylät, tai ainakin luulen niin.. Jos se se oo joku niin sitten minä itse.
[/q]
TUHMA JOKU*grr* ei rinsessan sämpyjä saa syödä*grr*
vaihteeksi unirytmi sekaisin*poks*
[q]Jazmine:
---
Enkeli:
Jaa-a, sain sit yhen tyypin kiinni kaksi naamaisuudesta täysin rysän päältä 
ja nyt on todella paha mieli!
Inhottaa ihmisten kaksi naamaisuus 
---
Älä muuta sano
Menisivät itteensä.. ees joskus 
[/q]
Mut ei ne opi ikinä, oikeesti 
Täytyy vaan toivoo et joku joskus näpäyttäis niit takas oikein perin pohjaisesti...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,101
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- ...
- 1,566
- Seuraava »