päivän :(

Back to häröily O

[q]hemuz-:
Ei ku mä ostin sille ja se ei haluu sitä.
[/q]

Voi helvetti!

Mulle on jäänyt aikamoiset traumat siitä kun kerran jätin vastaanottamatta yhden lahjan. En vaan pidä nahkatakeista, enkä pitänyt myöskään 11 -vuotiaana, vaikka se olikin erittäin huomaavainen ja lämmin lahja.

Ikävä kuulla :(

*sympatiaa*

[q]Ana-5000:
Se on tavallaan ihan söpöö et miten ihmisistä jotka kasvaa pehmeimmässä pumpulissa tulee kylmimpii nihilistejä.. Sä et tiedä ilmeisesti kärsimyksestä mitään jos noin rennosti voit trivialisoida kymmenien tuhansien ihmisten kuoleman sanomalla että "elämä on elämää eikä kuolemaansa voi vaikuttaa". [/q]
Se on hupaisaa et toisen kuolema "suurimmassa" auto-onnettomuudessa on jotenkin suurempi asia, kun kuolla nälkään (ja samoin kaikissa "onnettomuuksissa" miten se nykyään näkyy tiedotusvälineissä ja miten sitä ihmiset prosessoi). Jotenkin tapa tehdä toisellatavalla kuolleista jotenkin eriarvoisia muihin on asia mikä muo ihmetyttää aivan suunnattomasti. Sinähän tiedätkin parhaiten missä pumpulissa kukakin on eläny joten jättäisin tuollaiset kommentit kirjoittamatta.

huh

Voi helvetti.
Vielä melkein 7h yli 12h työpäivästä jäljellä ja väsyttää niin PALJON.
Ei vois vähempää kiinnostaa olla täällä tällä hetkellä töissä.

Onnistuin eilen kaatumaan portaissa ja telomaan nilkkani*igor*
Pahemminkin olisi voinut käydä mutta ei tämäkään kivalta tunnu..

[q]Nexus__69:
---
CandyRaver:
kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*

---

Mikä mikä, miksei se muka ois kivaa?
[/q]

No,sitä on tosi vaikee selittää..en vaan voi tehä sille ihastukselle mtn ku tuskin tunteet on molemminpuoleisia(siitä tuo_ toivoton_-ilmaisu)...*huokaus* ei näin..*eiei* Kamalaa kun tunteet menee vuoristorataa; ensin on tosi hyvä olla ja hetken päästä jo melkein itkettää kun tajuaa kuinka onnettomasti sitä ihmisolento voikaan tolla tavalla päätä pahkaa ihastua,eikä sitten uskalla asialle edes tehdä mitään*igor*

kuulin tänään että mun ennen niin rakas ystävä on poissa.*uuh*

[q]India:
mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*
[/q]
Mulla revitään viel kaks lisää tammikuussa ja tää lääkitys kyl nyt tuntuu tepsivän hyvin... on kuin olis kännissä... *nauru*. Pelko oli mullaki perseen alla ja hyvin se meni. Ei se kipu oo niin paha kunhan muistaa ottaa ne lääkkeet ennen ku alkaa särkemään liikaa

[q]Juhgu:
Minä sain kaksi buranaa jotka eivät kyllä auttaneet yhtään. Kannattaa syödä niitä särkylääkkeitä jo ennen kuin alkaa särkemään ihan vitusti, jotta niistä olisi apuakin.
[/q]
Mulle ne määräs burana 800:sta, jotain helvetin vahvaa särkylääkettä kolmiolla varustettuna ja sit antibioottikuurin pitäis riittää...

[q]Avernian:
Ei viisaudenhampaitten poisto tuntunut missään. Muakin varoiteltiin ja käskettiin ottamaan sieltä mukaan saamiani tujuja kipulääkkeitä kun alkaa sattua. En ottanut. Ei sattunut. Paitsi kun tungin ajatuksissani kielen suoraan johonkin hermon päähän tms. Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.
[/q]

Onnekas heppu...

[q]innae:
Minulta ei revitä viisauden hampuja koska ne on terveet ja ne ei purista eikä paina toisia hampaita (kyllä raudat kannatti olla)*hihu* Ja ne on kuulemma söpön pienet sanoi hampulääkäri*blush*
[/q]

mullakin ollu raudat joskus muinoin, mut ei se tarkoita ettei viisaudenhampaita silti tartteis poistaa.. se riippuu siitä mahtuuko ne kasvamaan sinne.

Ikävä*uuh*

Onneksi pari päivää kestänyt huonovointisuus alkaa vähän helpottamaan, ei jaksaisi enää yhtään olla kotona..*eiei*

sairaanhoitaja sano ettei suostu hoitamaan mua vaan pitää mennä suoraan lääkärille, sit lääkärille ei saa aikoja.
kurkku kipee ja veren punainen, vissiin se flunssa mikä liikkellä, niin heikko happi.
täytyy näet vissiin vaan jaksaa....

Huono olo kaikin puolin

[q]Enkeli:
Työpaikka
[/q]

Työ on kyl perseestä jos se on viel sellasta mitä ei todellakaan jaksais tehdä tai ei oo intoo. Mut olisin kyl happy jos mul ois työpaikka, olis rahaa vähä enemmä.

[q]WuZuul:
Täytyy nukkuu yksin aina.. Prkl ku hajottaa taas.. Noh, viikonloppuna jos se auttais..
[/q]

Let me tell u, ei se auta

En tiedä et pitäiskö friikata vai ei, joka tapauksessa itkettää...
E sit tiedä et oonko taas pilannu yhen jutun kokonaan vaan sillä etten ole kaupungissa...
vitun ihmiset
*nyyh**nyyh**nyyh*

Kylmä ja ikävä....*nyyh*

perjantai....*igor*
TAAS!...
mitä sitä tekis...hmm...katsotaas... *tutkii rahapussia*
ai mut joo...EIHÄN MULLA OOKKAAN RAHAA tänäkään viikonloppuna!

"elämä on laiffii"*släp*

O