päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,100
- 1,101
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- ...
- 1,566
- Seuraava »
nukuin viiime yönä ehkä tunnin ja nyt pitäis viiteen asti hengailla yliopistolla...
No tuntia aikasemmin taas liikenteeseen kun ei muuten taida päästä duuniin kuin kävellen ->junalla -> kävellen ihan vitusti... *GRR*
[q]Optik:
Mutsilla todettiin syvälaskimoveritulppa.. saas nähdä miten käy.. 
[/q]
Olin jo valittamassa omiani, mutta kumman turhilta ne alkoivat tuntumaan.
Kyyneleet.
Mutta ehkä tämäkin kipu joku päivä vaihtuu voimavaraksi.
Ehkä.
...Lara 
sanoin sille tänään hyvästit. ja pillitän vaan kun se oli niin ihana koira.
haluuuuuuuuuuuuuuuun oman.
ja sit mun pitää heittää roskiin toi reppu joka mul on ollu ylä asteelta asti ku se on nyt ihan rikki poikk..i niiskiisk.
Kun en osaa ikinä puhua silloin kun pitäisi puhua vaan puhun silloin kun mun pitäisi olla hiljaa.
tänään onki taas pillitetty oikein urakalla.
Hirveä huoli mummin sairauden vuoksi, ja kun se asuu ihan hirveän kaukana, ei oikein pysty ees heti mennä katsomaan sitä. vaikka äiti lupas että jos se tila huononee, me lähtään kattomaan sitä sinne.
en kyl tahtois, et ois edessä eka brasilian matka sen takia, että... 
Mä luulen että se viimeöinen nukkumapaikka toi mulle kuumeen tullessaan. tai kaippa se oli jo ollut tuloillaan..
no ainakin tiedän et nytten kun on näitä murheita paljon, niin itkettää sitten vielä kaksinverroin enemmän.
mistäköhän se itkeily kuumeisena johtuu.. hmh.
on vaan niin.....tyhjä olo.....
[q]zenny:
lintsasin taas tänää aamutunnit.. 
[/q] niin minäkin. Mutta musta siinä ei oo mitään negatiivistä. (meijän koulus ei anneta numeroita.)
vaalitulos oli kyl masentava... no onneks meil on muumimamma!
taas yks vittupää päivä.... helvetti... ja flunssa puskee pahasti päälle viikonlopuksi *grr**grr*
ISO vitutus päällä... saat&"(/%"a.....!!!!!
[q]yusu:
*hali*-pula
[/q]
Tota on liikkeellä, sama juttu täällä...
Tää päivä ei oo taas oikeen mua varten. Aamulla meinaan nukkua pommiin ku nukuin tosi levottomasti ja joko minä tai kultsi oli sammuttanu unisena herätyskellon. Sit tunnin matka seittemältä aamulta tammisaareen ja oon ihan sairaan väsyny, tuun kämpille ja kämppis oksentaa vessassa ja keittiö täynnä tiskiä ja kissa hyppii jaloissa kokoajan. Lintsasin ekat tunnit et saan itteni pystyyn ja nyt ku oon täällä en tajuu mistään mitään! Hiton exeli, miks tällasia ohjelmia on pitäny keksiä ku tällaset tytöt ku minä ei tajua niistä mitään, varsinkaan ku teoria opetetaan ruottiks.
Ja vielä yks juttu, täytyy pyydellä anteeksi kun olin aamulla tosi aamuäreä.
mä oon niin tyhmä et ahistaa ihan!
:(
päätä särkenyt eilisestä lähtien ja mulla ei yleensä koskaan ole pää kipeenä*poks*
bähäääää
vaikka mä kuinka taistelen aina sitä tunnetta vastaa niin silti se tulee sieltä jostain.
niin hirveen miellyttäväähänhän ei ole olla mustasukkainen..
:|
tosi kiva mennä nyt nukkumaan kun kiukuttaa.
IKÄVÄ! *nyyh**nyyh**nyyh*
Jatkuva riitely, mököttäminen ja syyllisen etsintä.
Ei jaksa.
tänään tyksiin vatsatähystykseen.. eii kiva
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,100
- 1,101
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- ...
- 1,566