päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- 1,106
- 1,107
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Päätä särkee yhä edelleen..*eiei*
Töihin töihin.. kivaa olla 22 asti töissä 
Onneks sen jälkee se meininki alkaa !
[q]discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! 
[/q]
Hanki itse 
Pitäisikö ihmisten solidaarisuuden vuoksi viillellä ranteitaan? Naiset ensin!
[q]Late:
vittu 16e pelkkä pizza, ei lähteny edes nälkä alkuunkaan 
[/q]
Veikkaus: Pizza Hut? ;)
[q]dose:
Jep niin teki
Olin just menos tamppaa lattian lopullisesti puhki! 
Ja syyn mäki haluisin tietää
[/q]
Kuulin, notta yhteensä kolme veti överit, joista yksi kuoli.
tuntuu siltä et päässä helisis kulkusia ja jokaista jäsentä särkee ja viinivivivinkikikii.
inhottaa seki et marisee asiasta.
melkeimpä voisin siis ihan suoraan sanoa että kuume nousee taas ihanasti ja kohta mä itken silmiä päästäni.
oloahan ei paranna se että pyörryin töissä ja löin pääni ja tohon tulee salee maailman isoin kuhmu ja rrah.
inhottaa just nyt ihan kaikki.
tääl ei oo ees maitoa. tai limua. ja mä taisin eilen ajatella sen limppari lakonki aloittamista.
IIIIIIIIIIIITKETTÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Töissä taas*eiei*
No, onneksi komeroita siivotessa ei tarvitse ajatella yhtään mitään..
Mikäköhän siinä on,että jos sanoo, että on huono päivä ja ettei jaksa jutella kenenkään kanssa niin sit pitää alkaa oikeen porukalla soittelemaan kavereitten kännyköitten kautta, että tahtoo puhua ja tahtoo auttaa etc.
Kun pointti oli just nimenomaan siinä että ei JUST TÄNÄÄN halua kenenkään kanssa puhua mistään asiasta kun tulee vaan entistä pahempi mieli ja nyt jo on niin paha olla että ei tiedä miten päin pystyisi huomiseen asti kestämää.*uuh*
Ymmärrän kyllä, että ystävät on huolissaan jne. ja arvostan sitä*sydän* mutta mun mielestä pitäs osata arvostaa myöskin sitä, että jos sanotaan että ei halua jostain aiheesta puhua, niin se yleensä sitten kanssa tarkoittaa sitä*eiei*
Nyt mulla on vaan lähinnä entistä pahempi mieli kun jouduin ajattelemaan asioita joita en olisi halunnut juuri tänään ajatella.
Eikä se tarkoita sitä, että haluaisin vaan lopullisesti unohtaa tän asian,ei todellakaan, se vaan tarkoittaa sitä, että musta tuntui siltä että mulla ei riitä voimavarat tänään kyseisen asian setvimiseen...
Viimeisen 48 tunnin aikana nukkunut ehkä semmoset 3 tuntia...
Yritä tässä nyt sitten tehdä töitä...
[q]vaavu:
Itse asiassa tästä alkaa kohta tulla melkein hauskaa, kun voi seurata, minkälaista showta kiinteistövälittäjä seuraavalla kerralla vetää.
[/q]
Ilmoittakaa siitä asunnonmyyjälle suoraan miten huonosti se hoitaa hommansa, ehkä toi kaatuu välittäjän omaan nilkkaan
aina vaan väsyttää :( ei jaksa tehdä duunia.. plääh..
Yksi kaveri löydettiin tänään himastaan- hirttäytyneenä...
Toivotaan että nyt hänellä on parempi olla...
[q]tintsu:
---
((rejver)):
Kuinkakohan moni on tuntenu ittensä tänää ylimasentuneeks?? Radiost tuli just et tää ois vuoden masentavin päivä!! (sano siihen viel et jonku ihme kaavan mukaan laskettuna) Ittellä on kyl ollu koko päiväin ihan saakelin ummehtunu olo*poks*
---
Pitää paikkansa. Paskin päivä ikinä
Jos tästä selvii ni huhuh. 
[/q]
Joo niin on mutta toivotaan että tällaisia päivie tule enää ikinä...
kiinteistöremontti 
ei saa nukkuu ku jengi poraa seinään enne kymmentä aamulla ja olis iltavuoro duunissa
[q]Wert:
Service pack 2
en suosittele kellekään....
[/q]
Miten kusee? millasta rautaa ja mitä ohjelmia jne? teitkö puhtaan asennuksen vai suoraan päälle? Ku aina saa kuulla että se kusee mutta juurikaan koskaan kukaan ei kerro millanen kokoonpano on alla. Itellä ei kussut eikä kenelläkään kaverillakaan mun tietojen mukaan.
Genrerasisti "ystävät"
Todellinen "vedänpä-tästä-itseni-jojoon" -päivä.
Musta ei ole MIHINKÄÄN. 
Ei onnistu MIKÄÄN.
Olen VÄÄRÄNLAINEN.
Olen LIIAN kiltti. 
Mutta silti olen TÄYSI KUSIPÄÄ 
Olen liian estynyt.
*eiei**igor*
ARGH!! Menee hermot mun kaa *grr**grr*

Tästä päivästä ei sitten tullutkaan hyvä.
Enää 40 minuuttia työaikaa jäljellä joten toivottavasti maltan pitää turpani kiinni sen aikaa.
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.
Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.
Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- 1,106
- 1,107
- ...
- 1,566
- Seuraava »