päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- 1,106
- ...
- 1,566
- Seuraava »
töitä pitäis tehä mutku väsyttäis..
[q]Ana-5000:
---
CandyRaver:
---
Suomessa se ei käsittääkseni mee ihan niin et haastellaan vaan oikeuteen niinku jenkeissä, vaan korvauksia hoitovirheestä haetaan jotain muuta kautta, en nyt muista mitä.. Soita esim. KELA:an, ne osaa varmasti kertoa.
---
CandyRaver:
---
Joo. Älä jää oottamaan mitään korvauksia, vaan käy laittaa se leego kuntoon! Noi on tollasia et mitä pitempään venaa ni sitä hurjempaa operaatiota joutuu suorittamaan. Nyt se on vaan kipee hammas, mut jos sen antaa olla ni sulta nykästään kohta kolme leegoa irti :( Pyydä ilokaasutainnutus tjsp..
[/q]
Täytyy tiedustella noista eri "puudutus"-vaihtoehdoista. Asia on vaan niin, että toi hammas on ollut jo ainakin 2kk:tta lohjenneena ja hälyyttävintä on se, että vaikka siitä puuttuukin lähestulkoon puolet, niin siihen ei ole kertaakaan vielä koskenut. Eli kiskontaan se menee melko varmasti ja juuri vastaavanlaisen tilanteen yhteydessä sain tän hammaslääkäripelkoni :( Pakkohan sille on jotain tehdä, täytyy pyytää joku rinssi-uljas pitelemään mun kätösestä kii :)
miksi kaiken pitää olla niin vaikeeta*uuh*
auuuuuuu....mun lohjenneesta hampaasta lohkes taas palanen ja en uskalla mennä hampilääkärille kun edellisellä kerralla kunnallinen hammaslääkärireissu päättyi ambulanssilla töölön leukakirurgille...*nyyh*
en kestä...ihan kamalaa kun tietää et pitäs mennä tohtorille mut ei vaan yksinkertaisesti uskalla..*eiei*
[q]Ana-5000:
---
CandyRaver:
---
Rohkeesti vaan, mut mee ammattilaiselle!
[/q]
Niin...on käynyt mielessä koska en halua että hammaskalustoni mätänee.
Ainut ongelma(TODELLINEN ongelma) on vaan se, että esim. yksityiset hammashoitolat on liian kalliita.
Oon miettinyt myös sen kunnallisen haastamista oikeuteen hoitovirheestä(koska sitä se oli) jos vaikka sitten mahdollisesti tuosta oikeudenkäynnistä voittamillani rahoilla panostaisin siihen yksityiseen etc. Olisi vaan aika pitkä ja kivinen tie, mutta ei sekään oo oikein, ettei tuollaista korvata millään tavalla, koska faktahan on se, että sen hoitovirheen takia minulle kehkeytyi elinikäinen kammo hammaslääkereihin ja se hankaloittaa suun hoitamista aika lailla.
9 päivää viel duunii putkeen
[q]Exlex:
---
Hyttynen:
---
Exlex:
Voi perhana!
Verovirastolta mukava joululahja: 89,82e jäännösvero (?) vuodelta 2003 on maksamatta. Ei Suomessa näköjään kannata rehellisiä töitä tehdä.
---
Nytkö sen vasta huomasit*nauru*
---
Vuoden vanhan maksun, vaiko sen ettei rehellinen työ kannata 
Meikä on vaan niin hidas 
[/q]
Ton ettei rehellinen työ kannata*vink*
Todella paha puutostila...
apua on pyydetty mut se tulee varmaan kuukauden viivellä
Musta ei tuu ikinä valmista diplomi-insinööriä.. vai pitäisköhän tää laittaa "päivän :)"-topicciin..
jos rupeisin taiteilijaks.
4:31
Haluaisin kiittää niiden nuorten vanhempia, jotka ovat onnistuneesti kasvattamaan lapsensa päin vittua. Oli ilo herätä 4:31 jälkeläisienne metakkaan, jotka eivät osanneet ratkoa ongelmiaan muuten kuin huutamalla rapussa, hakkaamalla ovia, soittamalla paskaa musiikkia ja rikkomalla huonekaluja. Näiden nuorten aviottomat lapset myös varmasti kiittävät ja toivottavat kaikille hyvää joulua.
Huh, kerrostalothan ne rules :P:P
[q]Exlex:
Voi perhana!
Verovirastolta mukava joululahja: 89,82e jäännösvero (?) vuodelta 2003 on maksamatta. Ei Suomessa näköjään kannata rehellisiä töitä tehdä.
[/q]
Nytkö sen vasta huomasit*nauru*
[q]lostgone:
No niin, voitaisko jo lopettaa joulu ja siirtyy alennusmyyntien alkuun.*hmph*
[/q]
Kannatan*piis*
Onnistu taas vaihteeks aukomaan päätään väärässä paikassa väärään aikaan. Jalo taito mulla.
Unirytmi vähän sekasin ja pitäis töihin lähteä
[q]lostgone:
Lauloin karaokessa.
Sen kappaleen nopeus oli väärä.
Ehkä.
[/q]
Mä oon ylpeä susta.
Kuume nousi tossa viime yönä aika kivasti.
Oon pyöriny koko yön tuskallisena tossa, "nukuin" tosin kolmeen asti. Ruoka ei maistu ja muutenki ihan pöö olo. Täytyy lepäillä ettei mee uudetvuodet ihan perselleen tän takia.
Kipeä olo*eiei*
Lisää buranaa siis..*joo*
[q]Neiti Etsivä:
Mun lemmikkieläin kuoli. 
[/q]
selkä hajos viikonloppuna ja nyt makaan sairaslomalla tyhjänpanttina.... kaiken lisäksi vielä palkaton saikku!!*nyyh*
[q]Juhgu:
Todisteena toimii iltapäivä- ym. paskalehtien otsikot, ja niiden levikit puolestaan todistavat sen, että enemmistöllä suomalaisista ei ole mitään tällaista viestintää vastaan. Ei voi mitään :E
[/q]
jeps, jeps... mut nyt mä vaikenen - sain kantani esille ja nyt tää juttu ei etene rakentavassa mielessä, että olisi enää mitään lisättävää jne.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- 1,106
- ...
- 1,566
- Seuraava »