päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,098
- 1,099
- 1,100
- 1,101
- 1,102
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Urheilukärpäsen puraistua olen alkanut käyttämään koulun kuntosalin vapaaharjoitteluvuoroja. Keskiviikko aamuisin vapaaharjoitteluvuoro on klo 8-10, joten päätin tulla tänään salille klo 9, vaikka kouluni alkaakin vasta klo 12. Kun saavuin paikalle klo 9, salin ovwet olivat kiinni, vaikka niiden pitäisi olla auki 8-19. Hetken siinä ihmettelin ja menin sitten kysymään INFO pisteestä mikä mättää. Elämäänsä kyllästynyt nainen katsoi mua kuin vähäjärkistä, kun sanon että haluaisin mennä salille, mutta ovet ovat lukossa.. Sitten hän puuskahti minulle, että ei hän sille mitään voi.. Seisoin siinä sitten orpona ja ihmettelin mitä tekisin. Sitten nainen puuskahti minulle, että voihan vaksin soittaa avaamaan ne ovet. Kiitin kauniisti ja kiiruhdin pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet. Siinä minä sitten trikoot jalassa odottelin salin ulkopuolella PUOLI TUNTIA vaksia, mutta eipä kyseinen henkilö suostunut saapumaan paikalle avaamaan ovea..Niinpä lannistuneena klo 9.30 menin vaihtamaan vaatteeni. Turhaan olisin enää odottanutkaan, sillä vaikka ovi olisi tultukin avaamaan juuri silloin, en enää olisi ehtinyt treenaamaan kunnolla, ennen kuin salissa olisi alkanut urheilutunti..*uuh*
No..ei ehkä maailman suurin murhe, mutta kyllä minua vituttaa tulla koululle 3 tuntia aikaisemmin aivan turhan takia!
laitoin yhdelle liikunnan opettajalle sitten kiukkuisen kirjeen..joten toivon, että asia korjaantuu ja minun ei enää turhaan tarvitse koululle tulla. No..Nyt jäi tämän päivät yläkropan treeni suorittamatta..*igor* Tälläinen vaan lannistaa aika äkkiä mun urheiluinnon..Kun muutenkin olen vähän laiskan puoleinen..*hmph*
Kiitos, kun sain avautua!
Perkuleen järistys ja tsunami..Mitä sait aikaan..*nyyh*
oon TAAS koko hiton viikonlopun duunissa!
Ja kauhee kasa kouluhommii odottaa tekijäänsä!
Eipä oliskaan yhtään tehnyt mieli lähtee vähän ulos hippaamaan.. Ja kun kaikki kaveritkin menee! 
Ja sit tää IKÄVÄ! On niin pyllystä..*uuh* Menispä viikko äkkiä..
Yöl taas sattu masuun ja joutu kattoo chattii. Sit ei nukuttanu aamul pitkään.
39 astetta kuumetta..ja houreet sen mukaset *poks*.. tulee varmaan taas tosi hyvin nukuttu yö
[q]tumpsi:
---
Airvision:
Käsi on niin turvoksissa ja kipee liiallisesta hiiren käytöstä,auts. 
---
WAK THE SAK!
[/q]
-tjooh...
[q]Maihku, 12.11.2006 14:00:
oltii mamman kanssa ajelulla ja ajettii ojaan autolla
[/q]
ei kai sattunut mitään? :(
*nyyh**dissaa*
lääkäri täti lastoitti mun käteni ja pisti saikulle.
pssska.
eihän tän käden kans voi tehä mitään.
mäkämää.
:|
Niin väsynyt ja kuumeinen olo. Ei jaksais töissä niin millään
Sen verran nolo juttu, etten ees kehtaa kirjottaa
Meni maine ja kunnia ja rispekt ja kaikki.. huoh noh toivotaa et kavereil on lyhyt muisti
[q]hyperventilaatio:
Mä olin juuri lämmittämässä maitoa mikrossa. Kaakaoo ja sämpylää. Nam.
[/q]
KÄÄNNÄ VAA VEISTÄ HAAVASSA. niiiiiiiiiiiiiiiiiisk
:'(
[q]ezzy:
Jotenkin tuntuu, että olisin loman tarpeessa, kun äskyilen ja vituttaa about kaikki...eniten se, että joutuu harrasteauton laittamaan talvisäilöön.
[/q]
Kannattaa ottaa, jos siltä tuntuu.
T: lomailija
Miksi puhelin ei soi!!!!
ja edelleen ikävä!
[q]Jazmine:
Miks rakkaat asiat riistetään, kuten polcca?? 
[/q]
Sanos muuta *grr**dissaa**kivatsulle*
[q]a-j:
---
salaisinko?:
---
Zyklonius:
---
salaisinko?:
---
[/q]
on se pökäle juttu venailla dösää mikä ei sit loppujen lopuksi tulekaan. mä otin tyynyn duuniin öitä varten ja aloin vääntää kunnolla ylitöitä, eikä pahemmin ole venailtu dösiä kun firma maksaa taksitkin, jos haluaa päästä himaan. takana semmoiset 80 tuntia firman katon alla tällä vkolla... yrmeetä.
*nuha**uuh*
Oon flunssani johdosta yskinyt jo niin kauan/tehokkaasti, että seuraavalla yskäsyllä alkaa jo kurkunpäänpalaset sinkoilemaan...*igor* ja sit ei oo enää kellään kivaa...*poks*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,098
- 1,099
- 1,100
- 1,101
- 1,102
- ...
- 1,566
- Seuraava »