päivän :(

Back to häröily O

[q]jeesboks:
viisaudenhammas leikattiin... satuuu
[/q]

onneks olkoon... mulla saatana peruttiin aika ´kaks tuntia ennen kuin olis pitäny leikata kaks pois pikkusenko vituttaa ku pelkään muutenki niitä puudutuspiikkejä (joskus ollu huonoi kokemuksia *uuh*)

[q]HRDance:
---
jeesboks:
viisaudenhammas leikattiin... satuuu

---

onneks olkoon... mulla saatana peruttiin aika ´kaks tuntia ennen kuin olis pitäny leikata kaks pois pikkusenko vituttaa ku pelkään muutenki niitä puudutuspiikkejä (joskus ollu huonoi kokemuksia *uuh*)
[/q]

Joudun toistamiseen samaan kärsimykseen. Mutta ehkä se tästä helpottaa vähitellen Pieni lohdutuksen sana, puudutus ei oo mitään leikkauksen jälkeiseen kipuun.

Äidin isä kuoli.

joo ei hyvää ilman huonoa...sain juuri tiedon että joudun hammaspolille leikkauttamaan viisaudenhampaan pois..pitääkin olla liian pieni suu*hmph**sars* *sydän*viisaudenhampaat*sydän* eka leikkaus oli jo niin järkky kokemus et ilmotan jo näin etukäteen et antakaa mulle kaikki mahdolliset rauhottavat etten vaankaan tajua toimenpiteestä yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!*poks*

en jaksa kouluu

[q]ezzy:
---
remotion:
eilen hain autoni huollosta ni ne olikin korjauksen ohella pistäneet sen ihan totaalisen paskaksi! Ei muuta kun takas ja odottelee et joku ottaa vastuuta teoistaan.*kivatsulle*

---

mitäs ne oli tehny?
[/q]
Alun perin vaihtoivat kardaanintukilaakerin ja rättinivelen mutta asennuksessa jotain meni pahasti pieleen.

No nyt väittävät että ois kunnossa, oli kasauksen vaiheessa laittaneet yhden pakoputken kiinnittimen väärinpäin joka sitten osui vaihdelaatikon kannattimeen. Itse en tuota selitystä niele ja uskonkin että ne laittoivat väärin jotain isompaa. Nyt olen sen verran skeptinen että en usko sitä vielä ehjäksi ennenkuin olen ajanut.

On vaan -olo...

[q]Cera:
Se yöllinen myrsky.
[/q]

Se yöllinen myrsky oli *sydän*. Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.

päivän paska asia on siinä, että en pääse sittenkään locoihin! olen kamalassa flunssassa *nuha**nyyh*

Tylsäää, ikävä kultaa, mutsi vaihteeks valittaa,netti temppuilee
kamala päivä muutenki

helvete mikä väsy. Tekis mieli vaan nukkumaan

21.6.1984

[q]Kolibriscope:
en jaksa kouluu
[/q]

*släp* kyllä sie jaksat.. mieti sun ammattii sitten kun oot valmis.. ne kaikki suunitelmat ja unelmat josta ollaa puhuttu monia iltoja... koulu ei kestä kun muutamia vuosia sitten on vapaa koulunpenkistä...

on niin kovin TYLSÄÄ!!! Yhyy...

Voi Alma sentään, että Helsingin yliopiston uusi intranet on syvältä

Siinä ei vaan ole mikään oikein toteutettu...

uus kone ei toimi...vittu tätä nykyrautaa.

aina vaan koulu.*eiei*

[q]S-T:
Voi Alma sentään, että Helsingin yliopiston uusi intranet on syvältä

Siinä ei vaan ole mikään oikein toteutettu...
[/q]

Juu en tykännyt minäkään, tai ehkä se vaatii pientä totuttelua..*hmph*

Syysmasis

en oo saanu koko päivänä mitää aikaseks. huone pitäis siivota ja keksiä jotaa tekemistä illaks....

O