päivän :(

Back to häröily O

vidun naapurit jotka töllöttää peliä ja eivät osaa pitää turpaansa kiinni että sais edes vähän nukuttua + taitaa olla tulossa kunnon*nuha*

Päänsärky
Toista viikkoa jatkunut nuha
Maailman politiikka

[q]-xx-:
Sen toteutus tosiaan on aika karu ja vielä keskeneräinen.

---

Yliopiston nykyiset kotisivutkin ovat imo sekavat ja etsitty tieto on aina monen mutkan takana. Alman voisi siis kuvitella helpottavan tiedonhakua. Sitä tullaan syksyn aikana ainakin nopeuttamaan ja muutenkin muokkaamaan, joten toivo elää..
[/q]

Juu se on ihan ymmärrettävää, että ulkoasu ja käytettävyys ei ole vielä ihan kunnossa, tekniset asiat on ainakin periaatteessa helppo korjata verrattuna siihen epäkohtaan, mikä mua ehkä oikeasti kaikkein eniten Almassa tökkii: se, että en ainakaan toistaiseksi ole siitä tiedosta, mitä siellä on saatavilla löytänyt mitään sellaista, mikä pitäisi viedä yliopiston ulkopuolisilta ihmisiltä piiloon :/ Miksi näitä tietoja ei ole mahdollista selata omaamatta tunnusta ja salasanaa? Nämä tiedot sisältävät paljonkin hyödyllistä materiaalia mm. sellaiselle, joka suunnittelee opintoja yliopistossa. Muistan kuinka itsekin pidin erinomaisena sitä, että pääsin abivuonna selailemaan jo yksityiskohtaisempiakin asioita yliopiston sivuilla, kuin ylimalkaisia mainospuheita, kuten monien muiden opinahjojen sivuilla...

Saa nyt sitten nähdä mihin suuntaan yliopiston www-sivuja kehitetään, ja mitä kaikkea tietoa sinne tulee lopulta näkyviin.

Ja imo tiedonhaku ei näytä kovin paljon selkeämmältä Almassa. ”Vanhassa systeemissä on vikaa! Tehdään uusi - mitä siitä, jos se uusi systeemi ei korjaakaan vanhoja puutteita...”

Mutta toivottavasti Alma kehittyy parempaan suuntaan

Yo-kuuntelu ja väsyttää iiihan vitusti*igor*

En tiiä mitä miksi mun kengästä oli aamulla pohja irti.
Sen tiedän miksi mun polvet on mustelmilla.
Miksi se yksi nainen yritti taas lyödä minua.
Kuka oli se vaihto-opiskelija joka pelkää mua.
Miksi se pelkää minua.
Miksi mä lahjotin mun takin jollekin kesken illan
ja miksi mä heräsin siskon sohvalta q suomi teki maalin.

[q]lostgone:
En tiiä mitä miksi mun kengästä oli aamulla pohja irti.
Sen tiedän miksi mun polvet on mustelmilla.
Miksi se yksi nainen yritti taas lyödä minua.
Kuka oli se vaihto-opiskelija joka pelkää mua.
Miksi se pelkää minua.
Miksi mä lahjotin mun takin jollekin kesken illan
ja miksi mä heräsin siskon sohvalta q suomi teki maalin.
[/q]

kai sulla on edes krapula.... viina on pahasta... minkä takin oikeen sie oot menny lahjoittamaan?? huoh... nyt kuules jussi-pojalle viina kielto ainakin 1kk..

Paikat vähän kipeenä eilisen jäljiltä

[q]Jone:
*sydän* Puiden kaatuminen *sydän*
*sydän* Katujen tulvinta *sydän*
*sydän* Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä *sydän*
[/q]

Aha sinäkin olet syysihmisiä ;)

nenä tukossa, en saanut nukuttua kuin kolmeen asti...

Ketullinen flunssa ja väsymys päällä.... silti tekis mieli tehä jotain tänään mut ei tiiä mitä....

tais flunssa iskee sit ihan täysil päälle nenä vuotaa ja silmät kans

Harmittaa tai on haikee vaan olla en tiiä miksi mut kumminkin...ketään ei oo missään...yksin istuu koneella ja kuuntee ihkuplurplur kiksua ja musertuu tylsyyteen ja haikeuteen AUTTAKAA JOKU

Tää järkky kooma tila... En osaa mennä edes nukkumaan...
*hajoilee*

ON TÄYSIN SAAMATON OLO!!!!!!!!!!!!*kivatsulle* kiitos niille kaikille ihmisille jotka riehus, tiputti mäyräkoiran kassan eteen just pahimpaan aikaan ja niille ketkä tykkää muuten vaan nipottaa et miks Hk:n sininen on 5senttiä kalliimpaa meillä kun siwassa...nii ja mä en todellakaan voi mitään sille et meil on paska kauppias!!!!*grr*

Samperin flunssan piti sit tulla tänäkin syksynä.. *grr**dissaa**taputapu**igor**nuha*

[q]Individual:
---
Sbanc:
21.6.1984

---

Mitäs tuolloin tapahtui?
[/q]

mä synnyin

[q]Jone:
Se yöllinen myrsky oli *sydän*. Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.
[/q]

Toisessa päässä Keravaa ukkosen jylinään heräs kaks unista hahmoa, jotka ei edes eka tajunnu et mistä oli kyse Vähäsen ehkä pelotti kyl.

Tulostin levis huonoon aikaan, argh!

TEKNOLOGIA ON PERKELEESTÄ!

[q]Avernian:
*potkis*
[/q]
Amma kiittää. Kylläpä helpotti. Tulokset näkyy ja tuntuu toivottavasti jo tällä viikolla. *rukoileva hymiö*

olen pipi*uuh*

O