päivän :(

Back to häröily O

[q]keijukainen:
Nyt alko pelottaa ens kevät tai lähinnä näyttö
[/q]
Kohta sä huomaat ettei sulla ole elämässä mitään tärkeämpää kuin näyttö*hmph*

Maanantai *dissaa*. Taas joutuu monta päivää kituuttaa töissä.

[q]Sinza:
Maanantai *dissaa*. Taas joutuu monta päivää kituuttaa töissä.
[/q]

hmm joskus sitä miettii et miksi ihmiset aina valittaa töistänsä.. jokainen kuitenkin on siellä vapaa ehtosesti, ja itse jopa hakenut sinne töihin ja myöskin itse ottanut sen työn vastaan.. Tosin maanataisin sitä tietty haluis olla kotona nukkumassa kun viikonloppuna sitä tulee omaa tyhmyyttään valvottuu aika myöhään:)

Taas lääkäriin, vastahan mä vime ma siel just kävin. ei ne sit tiiä mistää mitää.

[q]Jii-75:
hmm joskus sitä miettii et miksi ihmiset aina valittaa töistänsä.. jokainen kuitenkin on siellä vapaa ehtosesti, ja itse jopa hakenut sinne töihin ja myöskin itse ottanut sen työn vastaan..
[/q]
Nykyään on niin huonosti työpaikkoja, etenkin omalla alallani, että se työ melkein pitää ottaa, jos johonkin sattuu pääsemään. Työ sinänsä on ihan kivaa, mutta ketuttaa päivittäinen reissaus... Ja tokihan se ois ollu ihanaa jäädä kotiin nukkumaan ja tehdä koko päivä ihan mitä haluaa.

kankkunen

Jep maanantai vituttaa meikääkin. Ja duuni. Vapaaehtoista tää tietty on joo mutta vaan sen takia että
a)laskut on jollain keinolla maksettava
b)parempaakaan paikkaa ei ole vielä löytynyt/en ole vielä saanut

Jos saisin valita niin tekisin kyl jotain muuta mielelläni kun vaan saman rahan sais... vaikka perkele puutarhahommia.

Viikonloppu ei mennyt aivan kuten olisin odottanut. Nyt kipeänä ja fiilikset maassa. Sen lisäks heti päivän alkuun sain aikaan riidan erään ystävän kanssa

Tänään, kuten monina muinakin päivinä, minua harmittaa ihmisten epärehellisyys.

multa eilen poistettiin pari viisauden hammasta, ei se mitään et noi on kipeet mut ne vuotaa ja saan jatkuvasti syljeksiä pois jotain fakin verihyytymiä *yök* *yök* *yök* tätä pitäis kestää viel loppuviikko... *nyyh**eiei*

En muista koulun ATK -luokan koneille asettamaani henkilökohtaista salasanaa, joten jään paitsi opetuksesta ja ny vaan hengailen oppilastilan koneella. Että voikin turhauttaa tämmönen! Ekat kouluviikot sucks Kaikki ihan hakusessa...

+ tänkin tekstin saaminen tänne kesti ainakin 10 min, kun KONE ON NIIN V***N HIDAS!

Ois vaan pitäny jäädä nukkumaan...

[q]Avernian:
Ja 9% winampin maximivolasta ei voi olla kovaa vielä![/q]

Eihän se äänenvoimakkuus määräydy yksin softasta...

[q]Ritu_:
Huoh. Iski flunssa ja kuume ja koulussa olisi pakko istua.
[/q]

Mulla pisti ihan keuhkoputken tulehduksen ja skidisti lämpöä*sars*.
Olo on ku ois syöny piikkilankaa ja sariinia...

Iski todella ikävä päänsärky, eikä meinaa lähtee millään pois.
mun päällä ei saa pelata pingistä...

Helvetin flunssa.

Aamulla aikainen herätys ja lääkäriin... ei vois päivä alkaa huonommin

Pari viime päivää on mennyt huippu hyvin, mutta eilinen ilta olikin sitten sen hyvyyden loppu...
Että saattoi vituttaa...

No sellaista elämä on...

Nyt alkaa taas vähän olla normaalimpi fiilis.

Viisaudenhammas muistuttaa olemassaolostaan...

taidan olla aika pahasti vilustunut pää kipeä. yskittää koko ajan ja niistänyt jo niin paljon et tulee jo verta siin samalla... yök. ja just sain töitä niin ei viittis ottaa saikkua heti

[q]DominikH:
Menkkaan tänne: kaikki on paskaa tällä hetkellä : (paitsi kusi)
[/q]

klassinen lausahdus

O