päivän :(

Back to häröily O

[q]Jone:
Se yöllinen myrsky oli *sydän*. Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.
[/q]
UAH Olipa munkin ihan pakko herätä katsomaan.... kun ei nukkuakaan voinut jänö veti showta häkissään salamoiden välkkeessä ja vielä pari tuntia sen jälkeenkin, joten siihen ne viime yön unet sit oikeastaan jäikin. En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun

saatanan hkl:n lakko
jotenkin ihmeen kaupalla pääsin kuitenkin kouluun asti

[q]Jone:
---
Pygmi:
En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun

---

Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöisiä voimakkaampia. Tollaista skidiä myrskyä varten en vielä viitsinyt unisena ryhtyä iskemään sadekamppeita päälle, mutta jos tulee huomattavasti mehukkaampia tässä vielä ennen talvea, niin on melkeinpä pakko lähteä ulos sateen piiskattavaksi fiilistelemään.

Jone *sydän* myrskyt
[/q]

*sydän* Yritin eilen saada kikkailtua jotain kuvaakin siitä myrskystä, mut ei ollu viel iha tarpeeks vahvat luonnonsalamat kehis ni ei oikeen onnannu *uuttamyrskyäodottel* *sydän*

väsyttäääääää

[q]Pygmi:
Hui kamala sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä
[/q]

Nimenomaan.

*sydän* Puiden kaatuminen *sydän*
*sydän* Katujen tulvinta *sydän*
*sydän* Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä *sydän*

Mun kissani eivät muuten pelkää myrskyjä pätkääkään, vaan jakavat "isukin" innostuksen niitä kohtaan. Vintiö ja Mona oli kummatkin about nenä kiinni ikkunassa kuten minäkin.

[q]Jone:
Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöisiä voimakkaampia.
Jone *sydän* myrskyt
[/q]
Hui kamala sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä

Työt*dissaa* oon niin vitun täynnä tätä paikkaa ja meininkii *grr**grr*...
Olis jo perjantai

[q]Jone:
---
Pygmi:
---
Nimenomaan.

*sydän* Puiden kaatuminen *sydän*
*sydän* Katujen tulvinta *sydän*
*sydän* Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä *sydän*

Mun kissani eivät muuten pelkää myrskyjä pätkääkään, vaan jakavat ”isukin” innostuksen niitä kohtaan. Vintiö ja Mona oli kummatkin about nenä kiinni ikkunassa kuten minäkin.
[/q]
OKEI. Tuli selväks. Me ollaan jänishousuja.

Äsken telotut pari varvasta...
AI SAATANA!!

Veltto, laiska, aikaansaamaton olo. Mitään en varsinaisesti ole saanut aikaan yli viikkoon (ainakaan niitä asioita, joita oikeasti olisi pitänyt saada aikaan) ja sama olotila vaan jatkuu

Itseään niskasta kiinni ottaminen on taas niin mahottoman vaikeanoloista, että...

yääähh.. taisin mennä saamaan viruksen mun koneeseen

Ei oo kahtee vuorokautee ollu riittävästi ruokahalua syödä mitään ja alkaa nuppi hajoamaan jo hyvää vauhtia, eikä tänäänkään ole mitään syytä poiketa dieetistä. Hajotus maksimus.

Mä hajoon. Mä hajoon ihan totaalisesti. Pitäis lähteä kohta takas vekaralle ja gines viel ens viikonloppuna ettei pääse Tranzexperienceen. Muutenkin tuntuu siltä et kaikki on päin vittua, vaikka kaikki on ihan hyvin ja tulevaisuuskin on aivan selvä. Se jokin vaan puuttuu... eipä avauduta enempää

pientä lämpöä ja kolotusta*eiei*

[q]Sapis:
pientä lämpöä ja kolotusta*eiei*
[/q]
jep sama täällä.. ja aamulla tuntu siltä, että joku halus päästä mahasta ylös ja nopeesti.. No kerkesin olla terveenä taas joku 2 päivää \o/

[q]S-T:
Veltto, laiska, aikaansaamaton olo. Mitään en varsinaisesti ole saanut aikaan yli viikkoon (ainakaan niitä asioita, joita oikeasti olisi pitänyt saada aikaan) ja sama olotila vaan jatkuu

Itseään niskasta kiinni ottaminen on taas niin mahottoman vaikeanoloista, että...
[/q]
Viikkoon? No mut sullahan ei sit oo mitään hätää! Mä en oo saanu mitään aikaan.. tota.. ööh.. laskutavasta riippuen sitten touko-/ kesäkuun. Kevyesti menny yli 3 kk Täysin totaalisesti lusmuillen. Kuhan sais rästissä olevat kouluhommat tehtyä joulukuun alkuun mennessä ja paperit ulos koulusta joulukuun puolivälissä, niin vois olla ihan jees (oikeesti piti valmistua jo toukokuun puolivälissä)..
Jonku pitäs vissiin vähän potkia mua...

Vituttaa.iha sikana, kaikki.*grr*

[q]Airvision:
Selkä ihan sika kipee,enkä tiedä miks *poks*[/q]

Nii joo, mullaki on selkä kipee... Mut ainoastaan tietyissä asennoissa (ei esim. just nyt kun oon mukavasti koneen ääressä *hih*) - ja mä tiedän kyl miks

Selkä ihan sika kipee,enkä tiedä miks

Mut on unohdettu! byyhyyy....

Niin ja mun muotovaahto on mystísesti saanu kaapissa reiän kylkeen ja vuotanu koko sisältönsä mun kaappiin ja siellä joka ikinen tavara ja koko eteinen haisee nyt muotovaahdolle! Greit... eikä ollu mikään pikku pullo, vaan joku super super koko ja se oli viel melkein täysi... huoh!

O