päivän :(

Back to häröily O

Olin nyt illan töissä ja näin kaupas tutun, mua muutaman vuoden nuoremman tytön. se tyttö kuolee kohta ja mä vaan itken sitä....se on niin kamalaa...sillä on uudessa maksassa vikaa eikä se voi enää saada uutta...

Mustakin on tulossa niin viisas, että sattuu eikä pysty kunnolla syömään.

[q]`´Ermin:
Olin nyt illan töissä ja näin kaupas tutun, mua muutaman vuoden nuoremman tytön. se tyttö kuolee kohta ja mä vaan itken sitä....se on niin kamalaa...sillä on uudessa maksassa vikaa eikä se voi enää saada uutta...
[/q]

*uuh**lohduttel*

Flunssa vaivaa minuakin*nuha**uuh*
Ja nyt alko vieläpä satamaan*eiei*
Parempi mennä vaan nukkumaan, jos vaikka aamulla ois olo parempi!!!!!

Tapoit mitä...*täh*

Nyt alko pelottaa ens kevät tai lähinnä näyttö

eilen hain autoni huollosta ni ne olikin korjauksen ohella pistäneet sen ihan totaalisen paskaksi! Ei muuta kun takas ja odottelee et joku ottaa vastuuta teoistaan.*kivatsulle*

Äsken olin syömässä huoltoasemalla, oli vähän kovaa riisiä kun lohkes hampaasta paikka, jeejee. ihan kiva juttu.*dissaa*

Helkutin moinen nuha,kuume,yms... ja pakko koittaa päästä kouluun jottei tuu poissaoloja

[q]remotion:
Äsken olin syömässä huoltoasemalla, oli vähän kovaa riisiä kun lohkes hampaasta paikka, jeejee. ihan kiva juttu.*dissaa*
[/q]
Parisen kuukautta sitten kaiveltiin erään suht arvostetun Helsinkiläisravintolan kanasalaatista luun (tms) palasia kun ikävästi alkoi hampissa raksumaan. Sen jälkeen on tönö saanut pitää ökyhintaiset salaattinsa ja kuivan palvelunsa

tapoin tänään ensimmäistä kertaa.

tästä se kyltymätön murhanhimo lähtee liikkeelle..

[q]Amma:
Tapoit mitä...*täh*
[/q]
Se tappoi rusakon, joka teki kuolemaa meidän pihalla...

Toi vois vaikka olla munkin päivän :(

Sen lisäksi noin ylipäänsä tänään on ollut ikävä päivä. Menkat tulossa ja oon ollut koko päivän ihan itkupilli

Vittumaiset nipottavat asiakkaat

[q]lostgone:
---
keijukainen:
Nyt alko pelottaa ens kevät tai lähinnä näyttö

---

Kohta sä huomaat ettei sulla ole elämässä mitään tärkeämpää kuin näyttö*hmph*
[/q]

niin mä pahoin pelkäänki

Kohta hammaslääkäri sen jälkeen kouluun

Huoh, talviautosta levis perä, projektia auto ei oo vieläkään ajossa, nukuttaa ja sitte pitäs vielä ~15min päästä rykästä ruotsin esitelmä luokan edessä... Hyvin menee. Onneks lauantaina Nousu...

[q]remotion:
eilen hain autoni huollosta ni ne olikin korjauksen ohella pistäneet sen ihan totaalisen paskaksi! Ei muuta kun takas ja odottelee et joku ottaa vastuuta teoistaan.*kivatsulle*
[/q]

mitäs ne oli tehny?

Syysmasennusta

[q]lohikarme:
Syysmasennusta
[/q]
hieno sää ja kaikkea. mees ulos hyppeleen kärrynpyörää vaikka masennu sit vasta illalla kun on kylmää, kosteaa ja pimeää.

[q]Pygmi:

hieno sää ja kaikkea. mees ulos hyppeleen kärrynpyörää vaikka masennu sit vasta illalla kun on kylmää, kosteaa ja pimeää.
[/q]

No onneks mulla on kulti joka lohduttaa hädän hetkellä *sydän* Luv Elwira

paniikki. yo-kuuntelut maanantaina....apua*hikoil**iihhih*

O