päivän :(

Back to häröily O

Mä vissiin hankin itelleni kunnon räkätaudin jostain... Nassu ihan tukossa... Sitten vielä tartuttamaan tämä raksupuksuun, ni voidaan kaksin kölliä himassa ja niistää toisiamme

paska fiilis...ei jaxais olla töissä ja kaikki o vaa niin huonosti...

jep. kyl nyt on tärkeintä saada selkä kuntoon maksoi mitä maksoi ja olkoot vaikka kolme leikkausta ja hieno arpi :)

Menkkaan tänne: kaikki on paskaa tällä hetkellä :\ (paitsi kusi)

Jalkapöytä ruhjeilla, turvonnut ja kipeä. Huomenna selviää onko murtunut.

[q]hyperventilaatio:
Helvetin flunssa.
[/q]

Älä muuta sano. Just ihmettelinkin että kun en oo ollu kipeenä vaikka kaikki muut on sairastellu.

[q]ALIEN:
ei liikuntaa kuukausiin, ellei jopa vuosiin... selkään kohdistuvaa rasitusta pitää välttää mahdollisimman paljon, ellen halua tallata pitkin katuja kävelykepin kanssa kolmekymppisenä. Tekevälle sattuu :(
[/q]

huh

Karsiiks toi kaiken kuntoliikunnan kävelystä
uimiseen?

Kuume ja paha darra ei kyllä ole se kaikkein mielyttävin olotila. Kokopäivän olen löhönnyt sängyssä toivoen että olo paranis.

[q]Lost-Soul:
luulin jo, että olin tervehtymässä... Mutta nähtävästi en ookkaa.. kohta jo 4 viikkoo ollu sit kipeenä
[/q]

joo no mäki sain jo astmalääkkeitä...
nyt sit meni nenä tukkoon ja meinaa tukehtuu tähän limaan.

luulin jo, että olin tervehtymässä... Mutta nähtävästi en ookkaa.. kohta jo 4 viikkoo ollu sit kipeenä

Just taas tajusin et kohta on paluu arkeen. Katoin ittelleni bussia. Vaihtoehdot Joko mä lähdenhimasta klo1600 tai sit mä voin lähtee myöhemmin mutta silloin ei oo varmaa ehdinkö. Ei kauheesti nappais lähtee neljän tunnin matkalle kaheksan tuntii ennen lomien loppumista.

Nää taas alkaneet kivut selässä, parissa kohtaa...taitaa tietää maanantaina työterveyslääkäriä.

VITUN HUORAT KUN MÄ SAAN TEIDÄT KIINNI, NIIN ÄITINNE EI ENÄÄ TUNNISTA TEITÄ, SAATANAN ÄPÄRÄT!! MENKÄÄ VITTU JONKUN MUUN VITUN KELLARIIN JA VIEKÄÄ JONKUN MUUN PYÖRÄ!! (Kellariimme on siis murtauduttu ja pyöräkellarista on viety kämppikseni pyörä..)

on niin kooma olo, etureisi huutaa hoosiannaa ja jonku asteinen krapulakin hiipii selän takaa

Kuusiokoloavaimet hukassa.

Sunnuntai pitää lähtee kultsin luota pois on ollu niin mukava viikonloppu ettei tahtois

On tullu tässä viime aikoina kadotettua erilaisia tärkeähköjä elämän(??) ”osia”... No, materiaahan ne lähinnä on vaan ollu, mutta ketuttaa silti. Tätä menoa onnistun vielä joku päivä kadottamaan itteni.

*uuh**eiei**nyyh*

[q]sapeli:
Paikat vähän kipeenä eilisen jäljiltä
[/q]

Sen siitä saa kun erehtyy etkoilemaan Hakaniemen Auschwitziin. Vähintäänkin vatsaliha(kse)t tuusannuuskaantuvat kun sinne erehtyy leiriytymään.

Sunnuntai ja loistava seura*hmph*

O