päivän :(

Back to häröily O

himpatin kurkkukipu meinaa näköjää taas iskee... ja ihan hirrrvee ikävä kultaa, tääl vaa yksin pesen pyykkiä *huokaus* Mut onneks sen jo huomenna näkee

...ja huomenna lääkelaskujen uusinta

[q]^petra:
aloitin koulun maanantaina semisekavin fiiliksin. en osannut edes kuvitella kuinka kamalan kamalaa ja tylsää ja hirveää siellä voisikaan olla. ei todellakaan mun alaani tuo liiketalous näemmä. enkä tunne edes ketään.
pelastakaa minut!
pitäisi keksiä mitä oikeesti haluaisin opiskella, mutta sekin on liian vaikeaa.
a-h-d-i-s-t-u-s.
[/q]

Vaihdetaan. Saat mun Palvelujen tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelman.

Uskonpuute painaa päälle Sitä tuntee jotenkin itsensä taas niin pieneksi ja avuttomaksi...

[q]^petra:
aloitin koulun maanantaina semisekavin fiiliksin. en osannut edes kuvitella kuinka kamalan kamalaa ja tylsää ja hirveää siellä voisikaan olla. ei todellakaan mun alaani tuo liiketalous näemmä. enkä tunne edes ketään.
pelastakaa minut!
pitäisi keksiä mitä oikeesti haluaisin opiskella, mutta sekin on liian vaikeaa.
a-h-d-i-s-t-u-s.
[/q]

pelottavaa että kolmessa päivässä tuntuu noin väärältä valinnalta! meillä ei ainakaan oo vielä ollut sitä Ihan Oikeaa Koulua mistä osaisin sanoa että kiinnostaa tai ei kiinnosta, lähinnä hengailua tähän asti. eläkä ressaa sitä ettet tunne ketään, ei varmaan suuri osa niistä muistakaan tunne muuta porukkaa? hengailet mukana vaan, kyllä niitä kavereita aina löytyy. ja toivottavasti alkaa fiiliksetkin helpottaa!

[q]Sinza:
Jo toinen peräkkäinen huonosti nukuttu yö takana... *poks**eiei*
[/q]

Vasta toinen?... mulla on ollu jo viikon

[q]ALIEN:
ei liikuntaa kuukausiin, ellei jopa vuosiin... selkään kohdistuvaa rasitusta pitää välttää mahdollisimman paljon, ellen halua tallata pitkin katuja kävelykepin kanssa kolmekymppisenä. Tekevälle sattuu :(
[/q]

tähän on pakko sanoa, että AUTS.
mokoma kohtalo liikunta-addiktille on varmasti yhtä kidutusta...
jaksamista... toivottavasti selkäsi kuntoutuu odotettua nopeammin...

-ikiliikkujauhuu

ilma...*dissaa* ja muutenki masentaa..

Sataaa vaa vettä

jäi lompakko kotiin ja nyt en pääse ostamaan huomiseksi vaatteita....*nyyh*

Se että jengi valittaa ihan turhanpäiväisistä asioista, vaikka monella on asiat ihan oikeesti huonosti. Jos opettelis ajattelemaan vähän positiivisemmin ja suhteuttais omia masennuksiaan vähän isompiin spekseihin vois ruveta elämä itse kullakin hymyilemään.*hihu*

duha, vetämätön olo ja pitäs kuiteskin saada aikasex kaikkee, vaikka haluis vaan nukkua flunssan pois...

vttu oli eilen kuskina kavereille ja mulla palo niiiiiiiiiiiiiiin käpy niiden kanssa et alta pois, oli kunnon catfightia ja rähinää päällä ja mellu pääs vasta 6aikoihin nukkumaan ja aamulla 8:15 kouluun ... ei näin ihmiset väsyttäääää

Saatanallinen pää- ja selkäsärky sellaisena päivänä, jona oli(s) tarkoitus saada ties mitä aikaiseksi.

Tuo karvakasa (joka koiranakin tunnetaan) ei ole antanut äiskän nukkua paljoa mitään koska sillä oli tylsää. Ja nyt se nukkuu ja piereskelee tuossa tuolin alla. Teen siitä vielä joku yö rukkaset. On kiva kun pääsee töistä 2 ja nukkuun 3 niin joku työntää sit 6 kirsun varpaanväliin ja jos ei siihen herää niin hypätään sänkyyn, nuollaan naamaa, näkerretään nenää, otetaan peitto suuhun ja hypätään lattialle peiton kans ja istutaan peiton päälle...

[q]Dave___:
Flunssa *nuha**grr*
[/q]

Niin täälläki... *jupinaa*

Vettä sataa kaatamalla, taas vaihteeksi.... onpa kiva kun heti aamusta on ihan harmaata ja synkkää. Harmaa ei todellakaan oo mun väri

yskii yskii...
ja niin paljon ettei nukutuksi saa vaik oikeesti väsyttää ja haluis nukkuu

[q]ALIEN:

Lekuri peloitteli jo leikkauksella ja on aika varma et mul on mennyt nikamien lisäksi hermot vähän vituralleen alaselän kohdalta oujee. [/q]

Kannattaa mennä siihen leikkaukseen, siis jos se on välilevyn pullistuma tai jotain. Leikkauksen jälkeen 3 kuukautta lepoa ja sen jälkeen almost as good as new.

Ei, minua ei ole leikattu vaan poikaystäväni.

Minä

O