päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,069
- 1,070
- 1,071
- 1,072
- 1,073
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mä toivon, että olet nyt onnellinen siellä jossain. Tapasin sut vaan muutaman kerran, mutta vaikutit todella sympaattiselle ihmiselle. Olen sanaton. Lepää onnellisena!
Vittu minkä teit, Sami. Suru ja vihaisuus vuorottelevat, koska näin ei tulisi kenenkään lähteä.
On tuskallista nähdä etukäteen nuori mies luisumassa sellaisen päätöksen suuntaan, jota loppupeleissä kukaan ei voi estää vaikka miten haluaisi. Sääli ettei Samin tuska ollut kanssaihmisten pois autettavissa. Toivottavasti toisella puolella on edes rauha. Liian nuorena nukkui kiksuhobitti.
*uuh**nyyh*
Onpas ikävää luettavaa tässä topicissa.....osanottoni myös vaikken ihmistä tuntenutkaan
Lepää rauhassa RogerRoger. Toivottavasti siellä missä olet on parempi olla.
You were lost but now I guess you're found.
Hyvää nimipäivää Sami, lepää rauhassa.
Kirkkaimpana muistona mulla tulee Samista mieleen , kun se etkoilla puri mua nilkasta...
Lepää rauhassa, Sami.
Sami. Ei hitto. Sanaton. Missa ootkaan, toivottavasti kaikki on hyvin. Sanaton.
Kalle. Vittu! Miten? Sanat loppuu...
Ikavin tyopaiva koskaan.
On vaan niin helvetin paha olla..*uuh*
mahdollisesti nilkka leikkaukseen. Ja jos joutuu toipuminen
kolme kuukautta.
ei pysty tajuu
Jostain syystä tuo järjenkäyttö tuntuu olevan aivan helvetin vaikeaa mulle *uuh**eiei*
Rakas ystäväni Sami.. Voi minkäs teit.. Ikävä on kova!! Mä muistan sut aina, olit ihana ystävä... Sun ei olis vielä kuitenkaan tarvinnu lähteä... Mut me nähdään vielä, mä tiedän sen!!
Lähellä mutta kuitenkin niin kaukana.
Kauniita unia, Sami.
Sami, sun toiseksi viimeset synttärit. Juttelimme kaikkea maan ja taivaankin väliltä. Kiusasimme Puupia älyttömyyksillä. Ne parhaat muistot ovat asia, joita ei kannata unohtaa. Sillä ne saa pysymään oikealla tiellä..Kerroit, miltä tuntuu, minä en nyt sure sitä etten kysynyt tarpeeksi usein, miltä tuntuu. Tiedän, että nyt sun on parempi..Nuku rauhassa.
Nilkka venähtäny perjantain jäljiltä ja vieläkin kipeä*eiei*
kaikki menee päin seiniä...
voi v*tun v*ttu et alko vielä enemmän v*tuttaa*grr**grr**grr*
[q]jamjam:
vihaan tänään kaikkia.
[/q]
Mut kaikki ei vihaa sua...
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.
Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.
Tämä on taas näitä päiviä mistä ei keksi mitään hyvää*grr**hmph**grr*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,069
- 1,070
- 1,071
- 1,072
- 1,073
- ...