päivän :(

Back to häröily O

mä oon kipee..

[q]Apo:
---
Piiuzki:
Se nyt vaan jotenki teki näin

---

No huh, toivottavasti löytyy hyvä kämppä nopeesti, 200 neliöö, sauna + uima-allas ja oma klubi alakerrassa
[/q]

olis kyl aika ihkuu

Eli yhteenvetona: Yleensä paska fiilis johtuu muista ihmisistä! Kuten mulla nyt...

yyhyhyy... mun pleikkari meni rikki ja nyt joudun lähettämään sen huoltoon, enkä pääse pelaamaan final fantasy x:ää loppuun... no, ompas minullakin taas vakava ongelma...

[q]efo:
mahdollinen aivokalvon tulehdus, nice.
[/q]
whaat.. *sääli* you´ll be okay...

[q]Puistokemisti:
Mulla ei ole tuota ongelmaa enää.

Nimimerkillä ffx läpi 52 tunnissa.
[/q]
mä oon vast pelannut 80 tuntii ja kerännyt melkein kaikille special weaponit ja muut mukavuudet, ja sit kone päätti ja meni rikki.. ikävää, olis pitänyt vaan pelata aikasemmin läpi eikä alkaa keräilee niitä pikku extroja...

Oon tulossa kipeeks ja huomenna edessä lähtö Tallinnaan Ja suoraan töistä tietenkin. Lepoa ei tiedossa vähään aikaan.

[q]Piiuzki:
Mutsi tais heittää mut pihalle täytyy seuraavalla viikolla alkaa ettii omaa kämppää
[/q]
mitäh???miten se nyt noin voi tehdä??

Mutsi tais heittää mut pihalle täytyy seuraavalla viikolla alkaa ettii omaa kämppää

[q]Piiuzki:
Se nyt vaan jotenki teki näin
[/q]

No huh, toivottavasti löytyy hyvä kämppä nopeesti, 200 neliöö, sauna + uima-allas ja oma klubi alakerrassa

ku ei pysty oleen ajattelematta sitä asiaa..

Kurkku kipee ja ääh..

Taas sai herää yksin, katteli ulos ikkunasta ni harmaa keli... Ei vois päivä masentavammin alkaa

Joku idiootti unohti laittaa mun puhelimen äänettömälle ja entinen kämppis soittiherätti.*kivatsulle*

Jännetuppitulehdus! Ai hitsi, pomo taitaa tyksii. Alotin tuolla työt viikko sitte! Whiiiii Eli viikko pakkosairista. **ttujen kevät.

nenään sattuuuu *hmph**uuh*

Yks vanhempi nais-asiakas mietti tänään, ostaako se tuotteen, joka on tehty muovista vai metallista.
Vakuutin, että muovinenkin on ihan kestävä.
Hän sitten siihen totesi, että ”noh, en minä kauaa enää eläkään”.
Ei tullut hyvä mieli.

mahdollinen aivokalvon tulehdus, nice.

Kaikki mitä mä teen johtaa katastrofiin.

Kohta saa riittää, ihan lopullisesti.

O