päivän :(

Back to häröily O

Vaikka tää oli odotettavissa, niin silti tuntuu tosi pahalta.
Osanotot minulta ja Jonelta.

Sami..*super*
Muistan sen kun ekan kerran tavattiin, oltiin molemmat övereis
Muistan ne lukuisat yöt luonasin kun mixasimme läpi yön
Muistan sun neuvot ja viisaudet mitä minulle sanoit, sen kun autoit minua ja sen kun mä autoin sua
Muistan kun kerroit unelmastasi... paikasta missä voit olla kaikkien kavereitesi kanssa ja siellä soi WestBam - Celebration Generation
Muistan sen mitä sanoit minulle lappeenrannasa.. vaan sen aika koittikin odotettua nopeampaa *sydän*

Pärjäile *sydän*

[muokattu 20.8.2004 00:14]

lepää rauhassa

*uuh**nyyh*

Osanottoni.
Samin muistoa kunnioittaen.

Hassu Kixu-Hobitti, sinulla oli huono musiikkimaku mutta tykkäsin susta silti. Voi hyvin nyt :)(:

”If I should never find you in this life, let me feel the lack.”

Nähdään toisella puolella, otus.

Päätin etten tänne mitään kirjottais....

Toivon että sulla on nyt parempi olla sielä missä oot, lepää rauhassa!
Kaivaten - Lillasysteri

Yritä nyt sit olla itekmät ja tehä duunii...vittu!!!

[muokattu 20.8.2004 07:01]

osaan ottoni*uuh* lepää rauhassa Sami

Osaan ottoni*uuh* vaikka ei hyvin tunnettu.
Rupee itkettää ku lukee näit*nyyh*

Tää jotenkin pysäyttää heti aamusta.

Lepää rauhassa.

osaanottoni munkin puolesta.
pysäyttää kyllä todella aamun kun herää näin ikävään uutiseen.

sami olit loisto tyyppi, lepää rauhassa

Toivon että sinulla on nyt ikuinen rauha sydämmessäni. Kaipaan aina sinua Sami..

[q]:
Sain tänään selville, että sekä Nick Caven ja Rammsteinin Suomen keikat on loppunmyyty! *nyyh**nyyh**nyyh* Tää on kolmas kerta ku missaan Nick Caven...mä taidan mennä johonkin nurkkaan itkemään...
[/q]

Noh, loppuunvarattu ei ole käytännössä yhtä kuin loppuunmyyty, tarkoittaen sitä, että
perjantaihin mennessä pitää ainakin Rammsteinin konserttiin varatut liput lunastaa ihan rahalla, joten on varmaa että paikkoja ainakin siihen konserttiin vapautuu ilman huuto.net:in kusipäätrokareitakin! *kivatsulle**dissaa*
Eli ei muuta kuin soittelemaan lippupalveluun nyt.

Vaikka en sinua hirveen hyvin edes tuntenut niin jätit jälkeesi paljon hyvä muistoja.
Lepää rauhassa.

Osanottini täältä vaikka en tuntenut...mutta eikö se ole reilu peli että muistaa kumminkin Koittakaa jaksaa kaikki hänen kaverinsa...välillä on kovaa...ja nyt se tekee juuri sitä Ja eniten voimia läheisille...

osanotot täältäkin... vaikkei kunnolla tunntukaan, niin ihana ihminen hän oli ainakin sen perusteella mitä bileissä ollaan nähty. Ja vaikka oliskin ollut odotettavissa, en siltikään tajunnut

Muistan kun ekaa kertaa tapasin Samin nosturissa. Muistan myös yhteiset biletykset, leffaillat ja soittelusessiot mun vanhalla kämpillä. Vaikka nyt oot poissa niin elät muistoissani ikuisesti.Toivottavasti sulla on nyt parempi olla. Nuku rauhassa!

-Lari

Sanat ei riitä kertomaan miltä tällä hetkellä tuntuu... Itkettää vaan koko ajan. En tuntenut sua kovin hyvin, mutta muistoja on hetkistä jolloin olin sun seurassa... En tiedä mitä muuta sanoa, kun että toivon että lopultakin löysit rauhan ja onnen....

O