päivän :(

Back to häröily O

[q]plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.
[/q]

Must tuntuu et oon saanut aikanaan nykyseltäni samanlaisen tekstarin alkuvaiheessa, eli saattaa olla viel toivoakin.

[q]Amma:
En jaksa.
[/q]
Jaksatpa !

[q]plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.
[/q]

tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*

[q]Mizfir:
---
plaque:

Mukava tekstiviesti.

---

tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*
[/q]

niin suuri ja sanaton on suru ja ikävä *sydän* sun hyvä nyt olla on...

[q]Mizfir:
---
plaque:
\\\\\\\"Meitä\\\\\\\" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.

Mukava tekstiviesti.

---

[/q]

otan osaa.Tiiän tasan tarkkaan miltä tuntuu,itse en kyllä ees saanu txt, mies vaan katosi, kuin tuhka tuuleen*sääli*

Kipeenä ollaan... perseestä

pää humisee tyhjää ja suru ja ikävä vaivaa.. siinäpä tän päiväset.

paska päivä tiedossa.. ei voi muuta sanoa

Paavo..

[q]UnityF:
Paavo..
[/q]

*sydän*

kunhan vituttaa eräät ihmiset jaksaa masentaa enemmän ku ois tarvis.

-M

Väsyttää..

Törmäsin siihen rattijuoppo ämmään,joka yritti tulla autonpenkille(autonsa kanssa)jolla mä istuin.Se ei ollu lasten kuunneltavaa ku annoin palautetta!*piru*Tosin,nyt kadutaa keskellä kaupunkia huutaminen.

[q]Mizfir:
[/q]

Onneksi olet olemassa.

[q]Nemes:
[/q]

perseestä kipee..huh..villi viikon loppu!

[q]

Nemes:

TanyaK:

perseestä kipee..huh..villi viikon loppu!

DominikH:

....which was nice

[/q]

OH! Suits you, sir! Did you want it, sir? Was it a big black man with a huge pecker?

Väsyttää. Ja jotkut ihmiset on niiiin daiJuja.

päätä särkee ja on kylmä

Eilisen ansiosta vuoden reisilihasjumi tulossa, illalla sitä vasta juhlitaan. Noh. Levenevätpä entisestään

O