päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,070
- 1,071
- 1,072
- 1,073
- 1,074
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.
Mukava tekstiviesti.
Piristäisi kenen tahansa päivää.
[/q]
Must tuntuu et oon saanut aikanaan nykyseltäni samanlaisen tekstarin alkuvaiheessa, eli saattaa olla viel toivoakin.
[q]Amma:
En jaksa. 
[/q]
Jaksatpa !
[q]plaque:
"Meitä" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.
Mukava tekstiviesti.
[/q]
tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*
[q]Mizfir:
---
plaque:
Mukava tekstiviesti.
---
tiedän tunteen..vähän liiankin hyvin..eikä mulla edes alkuvaiheessa..toivoa ei kai enää ole. :( tuetaan toisiamme*hali*
[/q]
niin suuri ja sanaton on suru ja ikävä *sydän* sun hyvä nyt olla on...
[q]Mizfir:
---
plaque:
\\\\\\\"Meitä\\\\\\\" ei ole olemassa, koska emme seurustele. Haluan vain olla ja mennä, ilman että tarvii kenellekkään mitään selitellä.
Mukava tekstiviesti.
---
[/q]
otan osaa.Tiiän tasan tarkkaan miltä tuntuu,itse en kyllä ees saanu txt, mies vaan katosi, kuin tuhka tuuleen*sääli*
Kipeenä ollaan... perseestä
pää humisee tyhjää ja suru ja ikävä vaivaa.. siinäpä tän päiväset.
paska päivä tiedossa.. ei voi muuta sanoa
Paavo..
[q]UnityF:
Paavo..

[/q]
*sydän*
kunhan vituttaa
eräät ihmiset jaksaa masentaa enemmän ku ois tarvis.
-M
Väsyttää..
Törmäsin siihen rattijuoppo ämmään,joka yritti tulla autonpenkille(autonsa kanssa)jolla mä istuin.Se ei ollu lasten kuunneltavaa ku annoin palautetta!*piru*Tosin,nyt kadutaa keskellä kaupunkia huutaminen.
[q]Mizfir:
[/q]
Onneksi olet olemassa.
[q]Nemes:
[/q]
perseestä kipee..huh..villi viikon loppu!
[q]
Nemes:
TanyaK:
perseestä kipee..huh..villi viikon loppu!
DominikH:
....which was nice
[/q]
OH! Suits you, sir! Did you want it, sir? Was it a big black man with a huge pecker?
Väsyttää. Ja jotkut ihmiset on niiiin daiJuja.
päätä särkee ja on kylmä
Eilisen ansiosta vuoden reisilihasjumi tulossa, illalla sitä vasta juhlitaan. Noh. Levenevätpä entisestään
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,070
- 1,071
- 1,072
- 1,073
- 1,074
- ...
- 1,566
- Seuraava »