päivän :(

Back to häröily O

[q]Tyeicha:
sain just kuulla et kissanpentu (misha), josta jouduin luopumaan 2kk sitten, oli pudonnut 3 krs. ikkunasta suoraan asfaltille ja kuollut. surettaa kauheesti ja tuli tosi syyllinen olo itselle et annoin sen kisun pois.
[/q]

..Näitä on liian paljon. Oisko ihmisiltä liikaa vaadittu estää niitä kissoja putoilemasta ikkunoista esim. pari verkkoa virittämällä? Ei lienisi kovin suuri (taloudellinenkaan) ponnistus, jos vaihtoehtoina on kissan vammautuminen ja siitä aiheutuvat eläinlääkäri- ja lääkekulut tai jopa kissan kuolema.

kipeenä
saikkuukin... taitaa jäädä tän vkl bileet kyl väliin..

[q]Amma:
..Näitä on liian paljon. Oisko ihmisiltä liikaa vaadittu estää niitä kissoja putoilemasta ikkunoista esim. pari verkkoa virittämällä?
[/q]
Juu itse kanssa jouduin kerran todistamaan tällaista *nyyh*. Aamulla töihin lähtiessäni oli kissanpentu talomme edessä, se ei päässyt liikkumaan ja valitti.. No joku oli sitten soittanut poliisit paikalle ja pentu vietiin lopetettavaksi. Myöhemmin kuulin, että se oli pudonnut ikkunasta. Todella hyvää huolenpitoa *dissaa*!!

puuuh*uuh*

mie oon ihan

Lopputyöni ei edisty. En valmistu koskaan. Mutta mitäs me näistä.

heräsin ihan turhaan 8.30... pomo soitti ja sanoin ettei tarvikkaan tulla tänään töihin....

Käsi vittuilee ja ulkona sataa

otin juuri korvalehdestä pois 5mm flesh tunnelin... välillä jotain normaaliakin korviin*hmph**eiei* kohta voi harmittaa...

[q]Galadhan:
Kerpele sentään. Toinen päivä jo peräjälkeen ku kaverit peruu jotain sovittua.
[/q]

Kavereista ei oo ku riesaa, heivaa ne pois ni on enemmän aikaa peleillekin

Ei vaines, kyl niistä kavereista kannattaa välittää - sanot vaan suoraan jos vituttaa ni asiat saa jossain vaiheessa kans järjestykseen

enemmän kuin hajalla..

Meinas sit lähtee henki tänään töissä, kun joku hiton pelle ei osannut hommaansa! Et eiköhän siinä tarpeeks =( tälle päivälle...

Alko sataa,ja mun täytyy viel poistuu ulos.

Huomenna on mun vika päivä tuolla sairaalassa töissä, ja eka päivä kaupassa. Toisaalta ihana, toisaalta haikea juttu Ne tädit on mulle ollu melkeen ku äitihahmoja jo 7½ kuukautta ja nyt pitäis moikka sanoo.. Tiukkaa tekee. Muita asioita en tuolta jää kaipaamaan. Mun pitäis olla onnellinen et sain tosi hyvästä kaupasta vakkaripaikan. Täytyy varmaan alkaa takoo sitä takaraivoon.. Hmh.

Rahapula vituttaa Mutta omapahan on vikani kun käytin rahat tolla lailla.

Hyvä aloitus työpäivälle kun saa siivota jonkun sankarin eilisiä mahalaukun sisältöjä *känni* noo se hyvä puoli siin on et siit saa 50 euroo ”satsi”

Kaverin synttäribileissä yks sen kaveri tippu katolta alas ja kuoli

12 tuntiset lukiopäivät on kyllä aika *uuh*...

lepää rauhassa sami... toivottavasti pääsit siihen paikkaan, mihin toivoit *hali**sydän*

kun elämä ei riitä...
kun hetki ei enää anna mitään...
kun edessä on vain tyhjää...
ja sitten... ei mitään...
..sanaton...

-uhuu

Vaan ylitse kaikkien kyynelten,
tuhat muistoa meitä lohduttaa.
Ne on tallessa päivien menneiden.
-tuhat muistoa kultaakin kallimpaa

*sydän* *sydän*

O