päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,046
- 1,047
- 1,048
- 1,049
- 1,050
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]:
mikkihiiri:
Eipäs vaan Saksa*vink**vink*
lostgone:
Et usko tohon itekkään.. David vie Ballackia 100-0. Sitä paitsi jos otto jatkaa Kreikassa, ni saksalla ei ole valmentajaa..*nauru*
[/q]
Saksan ylivertainen keskikenttäpeli turhauttaa Becksin ja Saksa vie kotikisoissaan kaikkein kirkkaimman sijan
Deutschland über alles
viikonloppuna tottui liian paljon löhöilyyn ja rannassa makoiluun. Väsymys on aivan törkeä, kun toimistossa ruutua tuijottaa...
kiinnostaa...
[q]William-78:
---
sapeli:
A) 1h unta (kohta tosin lisää *sydän*)
B) selkä eilisen/viime yön jälkeen vähän pipi (mutta sekin paranee makoilemalla *sydän*)
---
Mitäs sitä on oikein tullut tehtyä sitten yöllä!? 
[/q]
*nauru**nauru* no sitä mistä mä nautin elämässä eniten
eli tanssin
väsymys ja työt alkaa taas tänää
Tuli sitten otettua tänään ensimmäiset sakot auton kanssa. Äsken Mechelininkadulla tuli ajettua oikeastaan vahingossa sen verran lujaa, että kortti meinas lähteä hyllylle. Onneks ei lähtenyt, koska siinä ois mennyt sitten Danve Valley reissu pieleen ja kaverit ois ollut aika helvetin vihasia. No mut eiköhän tosta opi jotain ja jos ei opi, niin täytyy todeta että tyhmä oon...
*grr**dissaa* *poks**kivatsulle**piru**nyyh* *hmph**eiei* *taputapu**uuh*

Miten voikaan väsyttää näin paljon..
LIstantekijät olivat kämmänneet taas. Meitä oli kaksi laitettu samaan vuoroon ja illaksi ei ollut ketään. Minä sitten lähdin pois (kun sitä toista ei voi jättää illaksi muuten kaikki on taas perseellään...) ja takaisin parin-kolmen tunnin päästä... Ja ukko lähti aamulla Algeriaan ja on Milanossa yötä (firma maksaa)...
42.03km
yksinäisyys,.,, ei oo ketään ketä halata ei oo ketään... tai mitään en tajuu edes miksi koitan avautuu kun sekään ei onnistu kaikki käsittää vaan mut väärin. 
[muokattu 12.7.2004 03:18]
tänään loppu kesäloma =((
Suomen Puolustusvoimat muistivat minua kirjeellä. Kutsuivat vietämään reipasta leirielämää ajalle 8.-16.12.
Ei helvetti! Pääsen panostamaan 120mm kranaatteja klo 3 yöllä, juoksemaan valkassa polvenkorkuisissa luminietoksissa, kaivamaan heittimen vastinkuoppia routaiseen maahan jne. Eli kaikkea mukavaa mitä KrhK:n mies saakaan tehdä.
Yksinkertaisen huono päivä!
Oletin väsymyksestä huolimatta että tästä olis tullu ihan kiva päivä mut näyttää ettei tullukkaan.. Ihan törkeen paha mieli
Taidan painua peiton alle odottelemaan jonkun ällöromanttisen elokuvan merkeissä että tämä päivä loppuis jo ja uusi alkais.
[muokattu 6.7.2004 16:31]
[q]Maina:
Niiiiin kiukkuinen olo heti heräämisestä lähtien 
[/q]
Menkat?
Ärh, mistään saa kämpää vuokralle 2kk ajalle.
frendin faija oli eilen tulipalossa ja pahasti palanut...eikä uutisia ole kuulunut...*uuh**huoli*
Töissä kun juuri piti aloittaa ensimmäinen postikierros, niin eikös se sitten rupea satamaan! Minä kun vielä niin tykkään tuosta sateesta!*joo*
Onneks nyt jo aurunko taas paistaa!!! *koputtaa puuta kolmasti*
Niiiiin kiukkuinen olo heti heräämisestä lähtien 
Tosi kiva
[q]Flamie:
ikärasismi....
[/q]
kaikki varmaan sun ikäluokan ihmiset kokee joutuvansa ikärasismin uhriksi....mutta ootas kun saat lisää ikää niin huomaat että helposti syyllistyy siihen sitten itsekkin*hymy*
toivottavasti tota ei nyt kukaan käsitä mitenkään väkisin väärin...
[muokattu 7.7.2004 13:56]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,046
- 1,047
- 1,048
- 1,049
- 1,050
- ...
- 1,566
- Seuraava »