päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,048
- 1,049
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Selkään sattuu...
Jotenkin varmaan onnistuin yöllä nukkumaan huonossa asennossa ja nyt ei voi oikein olla mitenkään, ei seisaaltaan eikä istualtaan, etteikö siihen sattuis... 
Tän on parasta parantua perjantaihin mennessä...
[q]Cera:
todellakin VITTU. 
joku saatanan runkkaripaska on källinyt mun vinttikomeroni tyhjäksi.
Ei mitään ollu jätetty. jotku housutki jotka oli joltain jääny sinne viimevuosisadalta oli viety siitä narulta roikkumasta.
Tuntu jotenki käsittämättömältä kun avasi sen oven sinne komeroille ja katto omaa tyhjää kopperoaan..
[/q]
hirteen ihan kaiken sortin varkaat! Vittu mitä pelleilyä
[q]Ova:
Tuli sitten otettua tänään ensimmäiset sakot auton kanssa. Äsken Mechelininkadulla tuli ajettua oikeastaan vahingossa sen verran lujaa, että kortti meinas lähteä hyllylle. Onneks ei lähtenyt, koska siinä ois mennyt sitten Danve Valley reissu pieleen ja kaverit ois ollut aika helvetin vihasia. No mut eiköhän tosta opi jotain ja jos ei opi, niin täytyy todeta että tyhmä oon...
[/q]
Todellakin!!! Vddu, mä olisin varmaan hirttänyt sut siinä vaiheessa!! :P
Että voikin yksinkertaisista
asioista tehdä vaikeita
[q]Avernian:
---
sapeli:
... Ei uskalla
siin voi mennä liikaa asioita pieleen 
---
Nyt sulla ei ole naista/miestä/eläintä. Jos mokaat, tai vaikka teet kaiken just oikein, mut toista ei kiinnosta, ei ole sittenkään. Jos et veikkaa, et voi voittaa. Toiseksi, olisi sekin mahdollisuus läpikäyty, ja jos ei onnistu, voi siirtyä eteenpäin.
[/q]
Ei se koskaan oo noin yksinkertaista... Pitää valita joko se että pitää hyvän ystävän varmuudella, tai se että ottaa mahdollisuuden johonkin parempaan ja todennäköisesti tuhoaa kaikki muut välit jos se ei onnistu.
Ottaako mielluummin sata tuhatta euroa käteisenä vai 10% mahiksella miljoonan?
Tää on taas yks sellanen päivä jollon olis pitänyt vaan nukkua..
vittuprklstna tai jotain. Sormi palo ja ketuttaa ihan älyttömistä syistä.. Noh.. Life is what you make of it..
[q]Marianne:
---
Jää~*:
Joku puri mua 
Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti

---
Purikohan muakin joku samainen ötökkä, paitsi sillä seurauksella että mulla on nilkka ihan turvoksissa, sitä vaan pistelee*grr* saakeli jos ei huomenna pääse Milleniumiin kuin seinäruusuksi tai vaan töpöttelemään tanssilattialle kunnon jamituksen sijasta*nyyh**uuh*
[/q]
Jos näin käy niin mä voin opettaa sulle mun kuuluisaa mato-tanssia (tm)
Siinä nääs ei jalkoja tarvita - eikä selkää, eikä oikeastaan paljon mitään 
[muokattu 9.7.2004 00:29]
Vituttaa aina kun kattoo peiliin, tukka piti leikata kun armeijassahan ei mitään vitun hippejä suvaita ja nyt mulla on tämmönen kuutiopäätukka. Sanoin kyllä äitille että leikkaa kaikki pois vaan mutta ei ku mä haluisin koittaa tämmöstä hauskaa tukkaa. Tä vois olla siisti jos oisin amiksessa, rassaisin autoja ja asuisin Uudessakaupungissa tai Huittisissa (no offence anyone *nauru*)
Pipinä, mikä avuksi että jaksaisi huomenna tranceileen? flunssa vaivannu jo vajaa 2 vkoa..
Paska päivä ja niin pirun ärsyyntynyt ja väsynyt olo
Kiroan armaan työpaikkani helvettiin

Korvat kipeet *lastentauti*
Vittu kun tuntuu että koko loma ja kesä menee vain ohitse, eikä mitään järkevää tule tehneeksi koko aikana. Jumittaa vain himassa tai kavereitten luona. No onneksi ens pe pääsee Pulsariin. Olkoon se jonkinlainen lohtu.
tili tuli, tili meni...
ja lomakin alkaa vast 23.7
Mulla on ikävä*uuh*
Uskon tämän ja on se niin upeaa.. onneksi ajotunti on jälleen kerran klo 10 aamulla ja onneksi joku ei saa unta ennen klo 4 yöllä.. ilmankos sitä korttia ei kuulu *igor**iihhih*
[q]Taika:
Mulla on ikävä*uuh*
[/q]
niin mullakin :(
[muokattu 9.7.2004 22:50]
Loppui kunto TODELLA pahasti kesken konemetsän... nyt jää puolet carbon basedin keikasta ja koko proteuksen keikka näkemät
*sääli*
WHY ME!!!!????
Hmph.. Kulta lähti eilen päästyään intistä pois, kaveriporukan kanssa Jyväskylään juhlii tj 0:aa.. Mikä sinänsä ihan hyvä, ja kiva sille.. Mut tänää sit ne sen ”kaverit” päätti et juu ei me lähetäkkään vielä takas, jäädään toiseks yöks! Eipä oo kultsilla paljoo sanomista, vaikka oli puhetta et se saa kyydin takas tänään, niin ku neljä jätkää päättää niin siinähän sitä sit ollaan...
Töitä, töitä, töitä 
Talvet koulua ja töitä, kesät kahta työtä...
Miksi pitää olla köyhä opiskelija ja tehdä niin kamalasti töitä silti...
Viimeksi olen ollu lomalla maaliskuun alussa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,048
- 1,049
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- ...
- 1,566
- Seuraava »