päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,045
- 1,046
- 1,047
- 1,048
- 1,049
- ...
- 1,566
- Seuraava »
sain kirjallisen varotuksen töissä..
[q]Karvinen:
sain kirjallisen varotuksen töissä.. 
[/q]
Oliko siihen aihetta?
taisin kyllä hyvän syyn antaa siihen...
[q]
quile:
-juttuu- eteläsuomessa -lisää juttuu-
Astaroth:
Eilisen uutislähetyksen mukaan niitä mitattiin neljä, kaikki Itä-Suomesta.*pilknus**hymy*
[/q]
Puhuttiinkin Söder Finlandista*lisääpilknus*
EDIT: särmäämist
EDIT2: lisää särmäämist
[muokattu 2.7.2004 23:45]
[muokattu 2.7.2004 23:46]
Tulipas nukuttua taas niin pirun hyvin... Pirun koira kun työntää kirsuaan jalkapohjaan, siihen varmasti herää... Noh onneksi on ilta vapaa...
Puunasin ja kuunasin fillarin melkein unelma kuntoon ja unelmoisin jo ku pääsen huomenna kiitämään sillä jonnekin biitsille ottamaan arskaa ja nauttimaan naisista. Mutta ei.. Hän päättää sataa tänään...*nyyh*
[q]Galadhan:
Onhan tää ylenpalttinen sade ikävää. No, ainakin luonto saa janonsa sammumaan.
[/q]
Joo on se ihan jees, mutta kun joka saakelin päivä pitää sataa..
Ei tainnu Ihana olla tämä illan valinta... 
Onhan tää ylenpalttinen sade ikävää. No, ainakin luonto saa janonsa sammumaan.
[q]Astaroth:
---
Galadhan:
Miiiissäspäin Suomea olevinaan aurinko paistaa? 
---
In da city of Kuopio.*piis*
[/q]
Sinne siis!
Sataa, sataa ropisee. Aina vaan. Edelleen. Yhä enempi ja enempi.
vitun perseestä nää allergiat
silmiä kutittaa, aivastuttaa, nenä vuotaa 200 kertaa enemmän, kuin normaalisti, eikä illan jälkeen pysty vetämään keuhkoja edes puoliksi täyteen happea. yritys nukkua oli täyttä tuskaa
*ttu ku ottaa päähän herätä sekuntia ennen ku kello soi ja kääntää kylkeä ja huokaista et on niin rento olo ku saa nukkuu
[q]climate:
---
Lene:
---
climate:
sipuli unohtu kauppaan.
---
Mä unohdin ostaa porkkanoita.
---
Nyt se kaupan täti tai setä keittelee tyytyväisenä sun porkkanoista ja mun sipulista ittelleen herkullista muhennosta
Maailma on julma!
[/q]
mä unohdin batteryn himaan :(
Kreikka voitti Portugalin 1-0 ja on näin Euroopan Mestari.. Siis vituttaa niin saatanasti! Kreikan peli oli pelkkää sumputtamista ja vastaiskujen sekä erikoistilanteiden hyödyntämistä. Lisäksi kreikkalaiset näyttelivät ja sukelsivat ihan vitusti. Kreikan peli oli niin karmeeta katseltavaa... tietysti peli oli taktisesti loistavaa, mutta silti kreikan peli aiheuttaa mussa suunnattomia vihan tunteita.
VITUTTAA
Taaskin selkä jumissa
On se pakko aloittaa jonkin sortin jumppa tai liikuntamuoto...
[q]mikkihiiri:
Kreikka voitti Portugalin 1-0 ja on näin Euroopan Mestari.. Siis vituttaa niin saatanasti! Kreikan peli oli pelkkää sumputtamista ja vastaiskujen sekä erikoistilanteiden hyödyntämistä. Lisäksi kreikkalaiset näyttelivät ja sukelsivat ihan vitusti. Kreikan peli oli niin karmeeta katseltavaa... tietysti peli oli taktisesti loistavaa, mutta silti kreikan peli aiheuttaa mussa suunnattomia vihan tunteita.
VITUTTAA
[/q]
En mä tiiä.. kannustin tässä lopussa kreikkaa vaan sen takia q se hidasteli koko turnauksen läpi voitokkaasti, suomihan ei tota taktiikkaa koskaan hallitse..
Enemmän mua vitutti kun Antti Muurinen kertoi taas iltalehdessä kuinka Suomi voi voittaa Kreikan.evvk.*dissaa* jos nyt joskus voittais muutakin kuin harjoituspelejä..*hmph*
Hyvät kisat, eikä varmaan kenenkään suosikki voittanut.. (mut ens kerralla Englanti voittaa..)*vink*
Jees poks!
[q]
lostgone:
En mä tiiä.. kannustin tässä lopussa kreikkaa vaan sen takia q se hidasteli koko turnauksen läpi voitokkaasti, suomihan ei tota taktiikkaa koskaan hallitse..
[/q]
Kreikka sai aina sen ensimmäisen maalin, jos kreikkalaiset olisivat joutuneet takaa-ajo-asemaan, tällöin turnaus olisi loppunut hyvinkin erillä lailla*jossittel*
[q]
Hyvät kisat, eikä varmaan kenenkään suosikki voittanut.. (mut ens kerralla Englanti voittaa..)*vink*
[/q]
Eipäs vaan Saksa*vink**vink*
*uuh**nyyh*
äää.. 2 tuntia töitä vielä ja jo nyt nälkä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,045
- 1,046
- 1,047
- 1,048
- 1,049