päivän :(

Back to häröily O

[q]Dave___:
Naamantai *igor**hmph*
[/q]

Mun mielestä maanantai on melkein kaikissa tilanteissa mukavempi kuin sunnuntai Paitsi eilinen sunnuntai oli ihan kiva...

[q]ravec:
V*tun opettajat....
[/q]

Teiniangsti kunniaan.

[q]mikkihiiri:
---
Individual:

Tuleeks tänään ees futista?

---

Huomen vast
[/q]

Niin taitaa ollakin. Veikkaan Hollantia ja Tsekkiä loppuotteluun. Saa nähdä, mutta kyllä Kreikka vois yllättää ja viedä vaikka koko potin mun mielestä.

*ärripurri*

oon ihan puhki raivauksesta ja kun mäki on 50 asteen kulmassa niin se on niin vitsimäistä taapertaa eteenpäin sahan kanssa.....nilkat ja selkä ihan paskana....mut pakko tehdä*poks**hmph*....no IcePower ja tiikerisalva auttaa

[q]Karvinen:
tilihuimasti miinuksella ja pankki lähetti tänään kirjeen... ”maksa välittömästi rahat pankille” fuck... mistäs maksan.. jos joku haluis ostaa mun laskun
[/q]

mulki jotenki kummasti -2,44 vaikka mulla on visa electron...

[q]Taika:
---
aurinko:
*ärripurrimörrimurrimöks* ääh..

---

*släp**kivatsulle**taputapu**hahjust**grr*

..Ettei tarvi yksin murista..

[/q]

ihanani. kiits sulle. heti parempi olla.
onneks on sut.

huono sää*hmph* ja makuuni jonka ”hyvässä kunnossa” oleva kasetti rikkoi mun videot*hmph**eiei*

Känniääliöt jotka meinas saada mut elämäni toiseen tappeluun *grr**grr**grr*

Oli viimesenkin jälkeen morkkis ihan liian kauan... vaikka ei ollu meidän syytä sekään*igor*

Tätäkin tilannetta tulee varmaan pohdittuu ja mietittyy ja pähkäiltyy kuukauden
verran vähintään...

Tuli käytyä yhden perheenjäsenen kanssa sellanen ”ei tulla puhumaan pariin vuoteen” tappelu.*eiei*

[q]Individual:

Niin taitaa ollakin. Veikkaan Hollantia ja Tsekkiä loppuotteluun. Saa nähdä, mutta kyllä Kreikka vois yllättää ja viedä vaikka koko potin mun mielestä.

[/q]

Samaa veikkailen kyllä itsekin, mutta enemmänkin uskon Portugalin yllättävän. Kreikan toivon kyllä putoavan pelistä pois. Mä en diggaa ollenkaan niiden pelityylistä, jossa sumputetaan ja vastahyökkäyksillä pyritään ratkaisemaan. Ja voi sitä näyttelemisten ja heittäytymisten määrää Kreikan pelatessa, suoraan sanottuna v*tuttaa ziigaa ku isot miehet lentelevät ja itkevät kuin pikkutytöt!

Ai niin... mua hajottaa tää sää ja tänään duunissa viettämäni 9h*poks*

Niin ja otassa olevaa kyrpää kasvattaa säännöllisesti ilmestyvä macromedia flash player 7:n popuppi, jota en millään saa pois*kivatsulle*

EDIT: 1 vitutuksen aihe lisää

[muokattu 30.6.2004 19:49]

menee vaa hermot kaikkien asioitten kans

Koko päivän vaan satanu. En tykkää yhtään. Sellanen pistää vaan väsyttämään ja vituttamaan!!!

Ja sit on viel siskon kaa kävelty neljä tuntii siel satees!! Ei voi päivä varmaan huonommin mennä. Koko vaatekerta on nyt kuivumas!!

menetin hermot töissä täydellisesti.. huusin ja kiroilin... mut siirrettiin pois mun työpisteestä, parin tunninpäästä taas uudestaan kokeilemaan hermoja*kivatsulle*

Ollu kauhee päivä... satanu, liian pitkä työpäivä + pitempi huomen...
ärsyttää, vituttaa ja muuten vaa... noh, muuten iha jees

Kuka perkele piilottelee lämmintä ja kaunista kesää ja missä? Jaksa kattoa enää hetkeäkään kylmää ja sadetta. Kesä Suomeen niin ku olis jo!

oksetaa... mahakipee... katoa minusta!!

Palkkapäivä ja pankkiviive

edit: ja heti kun valitan, niin se kilahtaa tilille *sydän*

[muokattu 2.7.2004 08:15]

Konemetsä kyytiongelma ilmaantui

sää (taas)

koko kesäkuussa ei eteläsuomessa ollu yhtään hellepäivää. aika hehkeetä.

O