päivän :(

Back to häröily O

nukuin aamupäiväunet :/

[q]Flamie:
ikärasismi....
[/q]

se on kyllä totaalisen perseestä, jos esim. työasioissa joku olettaa ammattitaidottomaksi vaan sen takia, että ikää ei ole paljon. Vaikka kokemus tuo osaamista, saa alaikäisenä ja ihan muutenkin epäilya osakseen... ja aina kun puhutaan ikärasismista, sillä tarkoitetaan keski-ikäisten tai vanhempien syrjimistä tää asia saa vihaiseksi.

[q]Hyzenthlay:
---
Flamie:
ikärasismi....
---
se on kyllä totaalisen perseestä, jos esim. työasioissa joku olettaa ammattitaidottomaksi vaan sen takia, että ikää ei ole paljon. Vaikka kokemus tuo osaamista, saa alaikäisenä ja ihan muutenkin epäilya osakseen... ja aina kun puhutaan ikärasismista, sillä tarkoitetaan keski-ikäisten tai vanhempien syrjimistä tää asia saa vihaiseksi.
[/q]

Se, mikä oikeasti on perseestä, on että ihmiset raiskaavat kieltämme jatkuvasti termeillä kuten ”ikärasismi”. Rasismi on ihan oma isminsä ja se on käytännössä rotuun perustuvaa syrjintää, mutta pohjimmiltaan jonkin tietyn rodun (yleensä oman) pitämistä muita parempana. Puhukaa vaikka ikäsyrjinnästä, koska sitä te oikeasti tarkoitatte. Tätä menoa aletaan puhua vielä sukupuolirasismista...

Tämä(kin) asia saa ärtyneeksi.

[q]mikkihiiri:
---
lostgone:
Eipäs vaan Saksa*vink**vink*
[/q]
Et usko tohon itekkään.. David vie Ballackia 100-0. Sitä paitsi jos otto jatkaa Kreikassa, ni saksalla ei ole valmentajaa..*nauru*

vituttaa olla duunissa... grrr

.m

jo toinen :( tänään....

vaatteet konemetsään jäi pahasti kesken... ...niinku mul aina jää... huuoookaus...
mut kaipa ne jotenkuten menee.*justjoo**iihhih*

*grr**nyyh**grr*

[q]Jonulih:
Se, etten mä saa sitä yhtä vaikka miten haluaisin.
PERKELE! *igor**piru*
[/q]

Samat sanat, paitsi että mä en ees voi yrittää... Komplikaatioita...

tahtoisin kovasti yhteen kouluun...mutta mulla ei ole varaa maksaa sitä*uuh**uuh*

Mulla on varaa saada hermoromahdus kuulemma vasta tammikuussa.. siihen saakka voin unohtaa ajatuksen rentouttavasta viikon lomasta ja keskittyä joukkoon uusia vastuutehtäviä.. tätä mä niin toivoinkin.. *nyyh**sääli*
Onnex mä oonkin ilman laseja*super*

Savonlinnassa kuoliaaksi pahoinpidelty poika oli minun pikkuserkkuni. Ei kovin läheinen, mutta silti vaikuttaa paljon enemmän, kun on osittain tuttu uhrina. Lisää vain teon järjettömyyden tuntua entisestään

[q]MaSari:
PRKL PÄÄ!!!! EI se ookkaan ollu ku vaivaset 3 päivää kipee! Seuraavaks hakkaan sen palasiks jos tää ei ala loppua!!

[muokattu 11.7.2004 18:04]
[/q]

juo kahvia, se auttaa

Kipsuttelin töihin näteillä tyttösandaaleilla, 10 min bussipysäkille ja 5 min siitä toimistolle, jona aikana sandaalit ehtivät hiertää molemmat ukkovarpaat verille Tiesin kyllä, että ne sandaalit on tarkoitettu vaan pieneen pousailuun hienostojuhlissa mutta en arvannut että ovat noin mahdottomat! Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl.

Jo kertaalleen muka ratkennut tietokoneongelma
hakee äärimmäistä kulminoitumispistettään, sade
keskeytti lupaavan terassihengailun ja akuutti
-fiilis nostaa rumaa päätään
perus -olotilan suosta. Jee.

Huomenna armeijaan...*yessir**poks*

[q]Amma:
---
Pygmi:
Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl.

---

Saitko lounasta? Suht hyvästä fiiliksestä päätelleen vastaus lienee kyllä.

Vastaisuuden varalle: jos ei oo kovin kylmä eikä luntakaan maassa, niin miten ois vaihtoehto ilman kenkiä eli toisin sanoen paljasjaloin?

(..Ja kohta tulee [vaihteeks] turpaan niin että tukka lähtee..)
[/q]
Kiitti taas. Koska mie olisin sinua lyönyt eikä stadissa viitti mennä paljain jaloin. Kaikenlaisia lasinsiruja ja muuta ikävää kun on toi työmaakin tossa =/

Flunssa iski ja huomena ois pitänny mennä Konemetsään...*grr**nyyh*

[q]alien:
nyt jos joskus olisi tarvetta niska-selkä-hartia hieronnalle! vapaaehtoisia!?!
[/q]

Sama täällä... Ei ole yhtä paha kuin eilen, mutta oudosti kylkiin vähän sattuu just kylkiluiden alapuolelta selässä... Pieni tanssiverryttely premissä eilen auttoi tosin vähäsen

[q]Avernian:
---
sapeli:

Samat sanat, paitsi että mä en ees voi yrittää... Komplikaatioita...

---

Aina kannattaa yrittää.
[/q]

... Ei uskalla siin voi mennä liikaa asioita pieleen

[q]Cera:
siellä oli niin paljon kaikkea millä oli niin paljon muisto ja tunne arvoa ja en vaan saanu niitä mahtumaan tänne yksiöön.. :'(
Luulisin ettei puolillakaan niistä tavaroista oo kenellekkään mitään merkitystä.
Paitsi mulle.
Tuntuu sitäpaitsi tyhmältä itkeä. Tavaroitahan ne vaan..

[/q]
*sääli**lohduttel*
Olis ihan kamalaa, jos joku veis meidän kellarikomerosta kaikki mun muistot Jotenkin tosi outoa.. hyväksyisin senkin jos tulipalossa ne palaisi, mutta että joku vie jotain, millä ei sille kuitenkaan ole niin mitään arvoa...

O