päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,039
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- ...
- 1,566
- Seuraava »
isä joka ei vaivaudu edes onnittelemaan 7-vuotiasta poikaansa...
ja toinen vielä odotti koko viime viikon, että mitähän kivaa se isä hänelle syntymäpäivänä keksii... helvetin kivat keksikin =(
-iltaitkuuhuu
[q]Lene:
Porukat haluaisivat lopettaa mun koirani, vaikka mun mielestäni ei todellakaan vielä ole sen aika, vaikka se ei olekaan enää nuori.
Ja ihan nähtävästi vain sen takia, että eivät jaksa hoitaa.
Ei todellakaan käy. Miksi helvetissä sitä pitää asua solussa johon ei saa lemmikkiä ottaa.
[/q]
No jos muuttaa asuntoon johon ei voi lemmikkiään viedä ja jättää lemmikin toisten huoleksi, niin eikö vastuu ole myös sinun?
H-vetin kipee selkä
näin ihan kirotun hyvännäköset kengät anttilas mut ne makso joku 60e 
ei kesäkengistä kuulu maksaa nii paljoa!
Kaikki päivän suunnitelmat vituiksi. Turhaan olin siis harvinaisessa herkussa aamuvuorossa. Taidan jatkaa yötyövuorojani niin ei vituta pilalle menneet suunnitelmat niin paljoa. *dissaa**grr*
meni väkit faija kaa. ainakin vähän aikaa, ihan paska fiilis, itkenyt koko illan.. kertoi (ei kyl suoraan) et ei jaksa kattoo mua pitkään SEN kämpässä... ja huomenna viel klo 9.00 töihin.
voiko mennä huonommin 
[q]Galadhan:
Perkeleen inventaariopäivä! *eiei**dissaa**grr**kivatsulle**släp**hmph*
Tän päivän jälkeen joutuu kyllä *känni*
[/q]
Laskee vaan nyt niitä artikkeleita siellä ihan kiltisti nih. Huomenna lasket sit niitä promilleja 
Henk.koht. itteäni ärsyttää ku en herää lainkaa.
Autosta poksahti pakoputki, eikä nyt voi muuttaa, ennenku sen saa kuntoo. Toivottavasti jo huomenna.
Viime yönä ei taaskaan tullut uni, ja rytmi on ihan sekasin.. 
Ja tänään tuli _taas_ lisää huonoja uutisii.. Tän tytön rahatilanne on kyl niin sotkussa et huh
Kiitos työpaikan, joka on mokannu ja maksanu liikaa palkkaa, ja perii niitä nyt takas.. Kiitos kelan- ja kiitos sossun tanttojen ja helvetin paperisotien jne.. *huokaus* Pää hajoo kohta
vitun kyrpä decks ei suostu ottamaan tilaustani vastaan, varsinkin kun äsken kaivelin 320 euron edestä levyjä listaan ja menossa todella monesta viimeiset kappaleet. vittu
V*tun tietokone taas paskana
paistoi aurinko ja lähdin pyörällä parturiin. matkalla sitten tummat pilvet ympäröi mut ja kastuin iha läpimäräks ah-niin-lämpimässä-kesäsateessa, oli kiva olla parturissa.
nyt olo on sellainen että illalla varmaan kuume iskee.
[q]Galadhan:
Yhdistä vitutus siihen että silmät tuntuu olevan turvonneet niin, ettei niitä saa kuin puoliksi auki. Duunikaverit kuuntelee vaan rokkia ja pitäis olla skarppina. Kyllä syö.
[/q]
On muuten tosi ärsyttävää silmien näyttäessä kahdelta kipeeltä kissan pil**lta. Enkä muuten sit heränny eilen lainkaan. tänään ärsyttää luovuuden puute. Ei ajatus kule.
Tuli sanottua kaverille vähän turhan suoria sanoja ja ilmeisesti suututettua hänet kunnolla, mutta...that´s life.
eräs nimeltämainitsematon saa tunteet kuohumaan pintaan, eikä ymmärrä yhtään. *släp*
vaikka kovasti rakastankin jaksan usein epäillä, voiko mistään tulla mitään kun ei tunnu olevan mitään yhteistä, elämäntyyli on vaan niin erilainen
jaksaako edes enää yrittää, varsinkin kun toinen jatkuvasti uhkailee erolla sun muuta...
Ei mutta tuntuu, että tuli kilistyä vähän turhasta..Mutta tulipahan päästeltyä vähän höyryjä pihalle. Saas nähdä moikataanko enää...*nauru*
Nyt vähän harmittaa vaan...*uuh* *taputapu**taputapu* Hyvä minä
[muokattu 17.6.2004 20:25]
Tuli noustuu väärällä jalalla ylös,ei oikein starttaa päivä käyntiin...*haukottel**hmph*
pitää yrittää fiilistellä hyvällä musalla jos mieli piristys,yleensä auttaa
Give Up the Ghost meni hajoamaan juuri ennen Amsterdamin keikkaansa jonne olin aikeissa mennä...
on vaa vähän
duunissa ei saa mitään aikaan, jumalaton hedari ja yleisestikin vituttaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,039
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- ...
- 1,566
- Seuraava »