päivän :(

Back to häröily O

Tyttöystävän yksi sukulainen kuoli :(

[q]GoA:
Yöllä duunissa lintu paskansi päälle. Kyllä hatutti.
[/q]

Siis vähän niinku siin Vichy-mainoksessa mut vähän eri paikkaan? Oo onnekas ettet krapula-aamuna odottanu et taivaalta lentäis vettä, ja lintu paskantais sun suuhun paska tsägä.

miljoona asiaa stressannu ihan liikaa tänään

haluisin niin kovin vielä viimetingassa saada esim mökin vuokrattua jussiks, mutta ei oo mitään havaintoa kenen puoleen kääntyä :( ehdotuksia otetaan vastaan. tai jos joku ei oo omaa mökkiään käyttämässä niin harkitkaa mulle vuokraamista :D

[q]mayah:
Ei oo hyvä olo
[/q]
sama täällä.. haluais mennä ulos, mut ei vaan kykene!

[q]ella_:
haluisin niin kovin vielä viimetingassa saada esim mökin vuokrattua jussiks, mutta ei oo mitään havaintoa kenen puoleen kääntyä :( ehdotuksia otetaan vastaan. tai jos joku ei oo omaa mökkiään käyttämässä niin harkitkaa mulle vuokraamista :D
[/q]
Ootko koskaan aatellut kokeilla mökin valtaamista*nauru**justjoo*

Pääsykokeiden tulokset

Huomenna pitäis töihin mis on muutenkin ihan vitun nihkeetä just näinä viikkoina Ihanasti riitoja duunikaverien kanssa ja pitää mennä viel kuuteen eli herätys on joka aamu 4.45.. *iloisesti tahdissa kiroil*

Helsingin Sanomat, tuoreet:

HELSINKI. Mies menehtyi pudottuaan ravintola Gloriassa Helsingissä sunnuntaiyönä.
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076152990605

Tuon kaiteen vierellä on itsekkin tullut oltua pari kertaa...

edit: tapahtuma oli ilmeisesti tuo-> http://nuoriso.hel.fi/gloria/flyers/cl_gloria110604.jpg

[muokattu 13.6.2004 21:36]

väsyttää...*haukottel* en saanu viime yönä nukuttuu...
ja muutenki tuntuu et kaikki menee päin persettä....

Toinen puoli suusta ihan puuduksissa

Oon ollu jo 7 päivää töissä putkeen ja vielä pitäs jaksaa 5 päivää.
Hyvä puoli on se että perjantain tulee tili ja törsään mun kahden viikon tilin digivideokameraan. Tilistäkin tulee noin 1200 euroa käteen. Kannattaa tehä töitä...

Ja taas on naamantai. Työmotivaatio hakusessa.

[q]Chatte:
Ja taas on naamantai. Työmotivaatio hakusessa.
[/q]
jos löydät sen lainaa mulle kans.

Unityn liput meni n.20min.. ei auttanut vaikka kaverit oli jonottamassa 9.30 saakka (tai sit ne huijaa mua*vink*) .. lippui oli vissiin rájattu 4kpl/hnkl mut ei silti riittänyt kovin pitkälle..pöh*igor*

[q]neiti etsivä:
Prkl tätä Suomen kesää!!
[/q]
No aijaa*dissaa*

viikonloppu oli ihan mukava, mutta kurkistus pankkitilille ei sit sävähdyttänytkään ihan niin paljon. 150e koko summasta meni kavereiden kurkusta alas. ja tämä todellakaan ei ole ensimmäinen kerta. vittumaisinta siinä on se, että kukaan ei ole tehnyt elettäkään tai vihjannut sanallakaan oman osuutensa hoitamisesta.
kaipa sit vaan olen tyhmä, kun tahdon myös muilla olevan hauskaa ja luotan siihen, että ihmisillä on käytöstapoja... edes sanoa kiitos jos ei muuhun kykene. ei mun tehtäväni ole ruinata keneltäkään takaisin yhtään mitään jos joku on niin tyhmä, että kuvittelee mun tarjoavan aina... ja sit yleensä nämä samat ihmiset ovat itse käsi ojossa vaatimassa takaisin jokaisen 20 senttisenkin, minkä antavat.... no ensi kerralla lähtekööt kotiinsa jos rahat loppuu =(

-eisentäänmikäänrytsöläuhuu

ei yksinkertaisesti mitään tekemistä :/

Perkeleen inventaariopäivä! *eiei**dissaa**grr**kivatsulle**släp**hmph*

Tän päivän jälkeen joutuu kyllä *känni*

[q]Apo:
Kaverin synttäribileissä yks sen kaveri tippu katolta alas ja kuoli
[/q]

Hmm, jotenkin NIIIN turhautunut olo - sanoin kundeille 30min aikasemmin lähdettyäni, että \\\"tulkaa vittu alas sieltä
keikkumasta, ettei satu mitään....\\\". n. 30min eteenpäin tuosta kaveri lähetteli tekstiviesti että näin on nyt sitten
tapahtunut... ei ei, ei näin... :/ RIP K!

O