päivän :(

Back to häröily O

Koska en oikein saanu ketää seuraks lähtemään Trinityyn, niin taitaa kuluu tää lauantai ilta kotona jumittaessa. Noh, juhannuksena sitten...

Kotona huomasin vanhempieni ottaneen sormuksensa pois... jonkun mielestä kurjuus loppu...

Hävitin trinityssä pankkikortin, ei ollu rahaa ja kun yritin nostaa electronilla rahaa niin kortti oli vanhentunut

Kahvi loppu. Miten ihmeessä mä muka herään? Eli nollat taulussa kauppaan. Kai.*justjoo*

tänään saanu mitään aikaan.. makoillu ja kattonu telkkaria..

ainii, sainhan mä 40 kuvaa skannattua.. jee :(

Espanja putosi futitksessa.

No, onneksi viikonloppu meni muuten mukavasti.

Joo aikaste armoton päivä jälleen kerran..

Alkaisipa se prkl kesä, alkaa kyrsii jo jonkun verran ku ei oikeen kesää näytä tulevan mistään suunnasta.....

[q]Kolibriscope:
Kotona huomasin vanhempieni ottaneen sormuksensa pois... jonkun mielestä kurjuus loppu...
[/q]

*super**hali**sydän*...*lohduttel*

Mun lalat on ihan pipeet jo ennestään särkevien käsivarsien lisäksi

Ah, kokovartalohieronta ja olisin seitsemännessä taivaassa...

[q]Zimeon:
Alkaisipa se prkl kesä, alkaa kyrsii jo jonkun verran ku ei oikeen kesää näytä tulevan mistään suunnasta.....
[/q]

voi ku se kesä ei tulis ollenkaan vaan nythetipian syksy ja samantien talvi ja paljon lunta...

meni vkonloppu vähän miten meni, nyt väsyttää ihan liikaa ja joutuu taas menee töihin ja siel on nii nihkeetä porukkaa et ohoijaa *murisee*

Kulta lähti tänää taas takas inttiin, ja nyt on jotenki tosi yksiäinen olo.. Eikä tee mieli mennä yksin nukkuu kylmään sänkyyn.. Saas nähä tuleeko tänä yönä unta, ja missä vaiheessa...

taas yks turha päivä... plaah, ei mitään kivaa oo taaskaan tapahtunut. mut. that´s my life

ÄRH! En saanu viime yönä unta kunnol, nukuin tosi huonosti ja aattelin että nukun sitte vähä pidempään. Ja pah. Kello 8.04 alotti putkimiehet naapuriasunnossa ihan hillittömän poraamiseen ja seinän vasaroimisen ettei mitään rajaa ja ne lopetti sen vasta vähän aikaa sitten ku vihdoin nousin ylös.. Ja nyt on sit hedarikin.

Näin pahoja unia ja heräsin tyhmissä fiiliksissä.
Ja se *tun juhannus on jo tällä viikolla

Duunissa ei taas mikään ottanu sujuakseen Jos huominen päivä on samanlainen ni väsään pommin ja possautan sen koneen palasiks

[q]kiiki:
voi ku se kesä ei tulis ollenkaan vaan nythetipian syksy ja samantien talvi ja paljon lunta...
[/q] nyt hiljaa siitä lumentulosta tää kesä (mikä kesä?) on IHAN HYVÄ sitä lunta voidaan sit syödä koko halvatun talvi !

Järjetön väsymys ja ryytymys
Ihmissuhteet tai -suhteettomuudet ja niiden murehtiminen

aargh, pitääkö mun aina hakea lounaaksi pikkolosta panini, kun sen jälkeen on ällö ja epäterveellinen olo ja maksaakin liikaa

O