päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,038
- 1,039
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- ...
- 1,566
- Seuraava »
oon tekees duunii jossaa pimees kääpiölle tarkotetussa kaapelikanavassa poraas jappii kiinni betoniseinään.....kyl se hetken tehtyä alkaa ahdistaa.....mut kyl se tästä...mut korvaus sais olla hiukan parempi...kuitenkin mä oon aivan märkä koko urakasta.....mut kyl se siitä....
Glorian onnettomuusuhri Sir Elwoodin Hiljaisten Värien basisti
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153000474
Julkaistu 11:54
Helsinki. Kulttuuriareena Glorian eilisessä onnettomuudessa kuollut mies on helsinkiläisen Sir Elwoodin Hiljaiset Värit -yhtyeen basisti ja viulisti Riku Järvinen. Levy-yhtiön edustaja vahvisti asian maanantaina STT:lle.
Järvinen putosi sunnuntain vastaisena yönä toistaiseksi tuntemattomasta syystä ravintolan sisällä olevalta ylätasanteelta monta metriä alatasanteelle. 37-vuotias Järvinen kiidätettiin pahasti loukkaantuneena sairaalaan, mutta hän kuoli saamiinsa vammoihin aamupäivällä.
Onnettomuusiltana kulttuuriareena Gloriassa oli menossa Helsinki-päivän iltaklubi. Sir Elwoodin Hiljaisten Värien heinäkuussa alkavaksi tarkoitettu keikkakiertue on peruttu.
STT
Sir Elwood on yksi mun kaikkien aikojen suosikkiyhtyeitä, todella sääli et näin pääs käymään. Järvinen oli etenkin ekalla levyllä todella keskeinen osa em. yhtyeen soundia (hienoja walking bass-linjoja nauhattomalla bassolla).
Siirretäänkö rasismi ei rasismi keskustelu omaan topikkiin ?
Kiitos
[q]kilobitti:
Glorian onnettomuusuhri Sir Elwoodin Hiljaisten Värien basisti
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153000474
Julkaistu 11:54
[/q]
Kauhee tapaus.. Oon ihan järkyttynyt
Kuolemaan ei ikinä totu. EI varsinkaan kun se tapahtuu yllättäen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoo et ton läheiset ei varmasti totu ajatukseen välttämättä edes vuodenkaan sisään.. Itsellänikinn paljon vaikeuksia tajuta vieläkään sitä, mitä tapahtui melkein tasan kolme kuukautta sitten.
tämä on oikeastaan kyllä sunnuntainen päivän:(
premin aamuissa kaverille työnnettiin ilmeisesti lasiin tyrmäystippoja tms.ihmettelin, että miten aina niin hyväkuntoinen ja ilomielinen kaveri nyt vain istui eikä juurikaan reagoinut mihinkään. kahden tunnin istuskelun jälkeen pystyi kävelemään heikosti ja vasta 9 tunnin unien jälkeen selveni sen verran, että pystyi puhumaan. filmi on kuulemma katkennut ihan yhtäkkiä. onneksi satuin paikalle, sillä muuten olisi kotimatkalla voinut käydä pahasti. kaveri taksitolpalle kävellessä yhtäkkiä kiipesi siihen rautatiekuilun aidalle ja sanoi että hän vähän oikaisee tästä.... aivoissa ei kyllä enää liikkunut yhtään mitään ja tila EI todellakaan ollut itse aiheutettu!!!!
pahinta tilanteessa oli mielestäni se, että kaverini oli juonut ihan kivat humalat. lakka tai joku mahdollinen muu paskalitku olisi voinut viedä hengen... saatana.... jos saisin tuollaisen ihmisen kiinni, niin huonosti kävisi... todennäköisenä motiivina oli ilmeisesti varkausajatus, koska uhrina oli tällä kertaa isokokoinen mies joten tuskin siinä seksistä kyse tällä kertaa oli...(tai mistä sitä tietää).
kiitti vitusti, jos ne idiootit sattuvat lukemaan tätä... toivottavasti ei osuta koskaan kohdakkain...
en tietysti voi todistaa mitään, mutta kuulemani perusteella olen melko varma tekijästä/tekijöistä.
-vitunvihainenuhuu

*oksettaa*
[q]Maina:
Todella kauheeta kun se pikku poika on kadoksissa Porissa jo kolmatta päivää.
Toivottavasti vielä löytyy jostain ihan kunnossa!! En voi ees kuvitella vanhempien huolta ja surua...
[/q]
Veit sanat suustani,olen kans seurannut tätä juttua.... Toivotaan että kaikki päätyy hyvin heidän kohdalla.*sääli*
Mikä tuska ja ahdistus. Ostin tänään vaatekaapin, ja kotona huomasin, ettei mukana ollut laisinkaan kokoamisohjetta. Kaupasta lupasivat postittaa ohjeet huomiseksi.
Harmi vaan, että täksi päiväksi kokoamis- ja kantamisavuksi lupautunut ystävällinen sielu ei pääse huomenna avukseni kaapin pystytykseen.
Eli näillä näkymin joudun kasaamaan hökötyksen yksin, humanistin logiikalla ja hiiren voimilla. Lopputulos muistuttanee siis enemmän Pisan tornia kuin käyttökelpoista vaatekaappia. Mahtavaa.
Toivottavasti vielä löytyy jostain ihan kunnossa!! En voi ees kuvitella vanhempien huolta ja surua...
[q]J.Pohjolainen/Octans Records:
---
Maina:
---
Veit sanat suustani,olen kans seurannut tätä juttua.... Toivotaan että kaikki päätyy hyvin heidän kohdalla.*sääli*
[/q]
Mä oon kans kattonu tota on täsä tehny mieli mennä auttaa sinne etsinnöissä... Vittu kaikki kaapparit sais tappaa...
[q]Rocca:
Mä oon kans kattonu tota on täsä tehny mieli mennä auttaa sinne etsinnöissä... Vittu kaikki kaapparit sais tappaa...
[/q]
mistä se poika sitten katosi?
[q]ella_:
mistä se poika sitten katosi?
[/q]
se katosi jostain päiväkodin pihalta muistaakseni.
todella surullista kyllä tollanen. sillä pojalla oli viel ollu joku sellanen ongelma, et sei puhunu paljoa. ei siis vaan pelkkää ujoutta.
Ekaks tulee mieleen, että väsyttää... mutta päivän :) on, että menen töihin vasta iltaan ja saan nukkua pitkään!! 
[muokattu 15.6.2004 00:26]
[q]serotonot:
---
Astaroth:
Ihmiset, jotka vetävät perseeseen ja pettävät näin täydellisen luottamuksen.*kivatsulle*
---
joo tollasissa seksileikeissä pitäis olla selvät säännöt ettei kukaan tuu tolleen ikävällä tavalla yllätetyksi
[/q]
Voi sun kanssas, seroseni. Osaanpahan sitten ensi kerralla sun kanssa telmiessäni varoa tuollaista ns. backlashia.
Nyt kyllä jurppii, risoo ja kyrpii... Nimittäin lentoyhtiöiden nettivaraussysteemit: kankeaa käyttöliittymää, typerää valinnanvaran puutetta, kaikkien reittien lentoja ei voi varata. On se nyt suursaatana!
ja vituttaa.. kaikki.*uuh*
[q]Lene:
Porvoon surmat ja sen kaltaiset. Ampuisivat vaan itsensä, jos on eläminen niin pirun vaikeaa.
Ja Porin surma aikoinaan. Vähän suhteellisuudentajua kiitos. 
[/q]
Veikkaanpa,että tässä on ollut kyseessä henkilö joka on yrittänyt apua saada, muttei ole sitä saanut. Tai ainakaan oikeaa sellaista.
Mutta eipä tämä valitettavasti ole mitään uutta Suomessa, että näitä perhesurmia tapahtuu.
Porvoon surmat kävi taas niinku näin lähellä meikäläistä. Lisäksi tvssäkin esiintynyt rikoskonstaapeli, joka joutu näkee nää ruumiit ensimmäisten joukossa, ja vastaa tutkinnastakin ilmeisesti myös, on mun velipuolien isäpuoli..
[q]Lene:
Porvoon surmat ja sen kaltaiset. Ampuisivat vaan itsensä, jos on eläminen niin pirun vaikeaa.
Ja Porin surma aikoinaan. Vähän suhteellisuudentajua kiitos. 
[/q]
Porvoon surmista niin se oli mun äidin työkaverin serkun perhe.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,038
- 1,039
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- ...
- 1,566
- Seuraava »