päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- 1,044
- ...
- 1,566
- Seuraava »
nukuin ihan liian huonosti ja edessä on täysi koulupäivä. sen lisäksi muutenkin tuntuu miljoona asiaa painavan mieltä.
[q]climate:
TYÖMOTIVAATIO .
T . Y . Ö . M . O . T . I . V . A . A . T . I . O .
T . . . Y . . . Ö . . . M . . . O . . . T . . . I . . . V . . . A . . . A . . . T . . . I . . . O
*ding**poks**ding**poks*
edit: heiiiii!!! tää poistaa mun hienot välilyönnit ... pitääkin laittaa vissiin pisteitä tai jotain 
[muokattu 18.6.2004 10:13]
[/q]
Mä joutuisin oikeasti huolestumaan jos joku päivä huomaisin, että mulla on motivaatiota tehdä töitä 
Siis sehän on itsestäänselvää, että duunissa sluibataan niin paljon kuin on mahdollista jäämättä kiinni. Työnteon ainoa funktio ja motiivi on massi
Elämän romahdus tapahtu,ku sattu hipsiin peilin ohi
Tää tylsistymyispäivä on niin tätä
[q]
Mä joutuisin oikeasti huolestumaan jos joku päivä huomaisin, että mulla on motivaatiota tehdä töitä 
Siis sehän on itsestäänselvää, että duunissa sluibataan niin paljon kuin on mahdollista jäämättä kiinni. Työnteon ainoa funktio ja motiivi on massi 
[/q]
Ei pidä hankkii niin paskaa työtä että siel on tylsää 
vaikuttaa nimittäin elämänlaatuun aika oleellisesti
On vaan niin paha mieli.
[q]serotonot:
---
---
Ei pidä hankkii niin paskaa työtä että siel on tylsää 
vaikuttaa nimittäin elämänlaatuun aika oleellisesti
[/q]
Niinhän ne väittää 
Eikä se kato siitä duunista itsestään ole kiinni, vaan mun asenteesta. Työnteko ei saa olla kivaa, muuten katson epäonnistuneeni ihmisenä
Heräsin vasta 14:00 vaikka piti herätä jo 09:00
[q]JustinSane:
Niinhän ne väittää 
Eikä se kato siitä duunista itsestään ole kiinni, vaan mun asenteesta. Työnteko ei saa olla kivaa, muuten katson epäonnistuneeni ihmisenä 
[/q]
ok :D
Toooosi kiva odottaa puhelua siitä että menenkö tänään mihin aikaan töihin... Olis ihan kiva tietää että menenkö jo 5 vai menenkö myöhempään... Ja että toisessa duunissa pompotellaan miten sattuu... Vittu. Eipä sitä tarvitse syksyä pidemmälle kestää...
Pitää mennä duuniin kuudeksi ja pääsen vasta kymmeneltä x(
[q]Sade*:
Tää vi*un sää! Missä se kesä on?? Viime kesänä kyl oli aika hyvä ku olin tampereella ja sitten siitä yks ulkomaalainen mies huikkas meille ohi mennen että ”You call this summer???” ja näytteli käsillää. Sillon sato ihan kaatamalla, niinkuin nytki on satanu varmaan jo monta päivää putkeen. Tai jos ei sada niin on kauhee myrskytuuli että ku päänsä ulos pistää meinaan melkeen fleda lähtee päästä. 
[/q]
W O R D
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun saatana vielä juhannuksen alla saa painella hirveen vaatekerroksen kanssa menemään. Ja sitten kun tää vitun sää vielä vaihtelee, ensin aamulla on ihan nätti ilma mutta ei viitsi laittaa esim. shortseja kun ei yhtään perkele tiedä, että millon sitä saatanan vettä taas tulee. Ja sit välillä on aamulla übernihkee sadekeli mut sit iltapäivällä hohkaa ja sit hikoillaan vittuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh..................
Kesäloma loppui ...ja puolet siitä meni töissä..Eikä edes ollut kovin lämmin..masentaa*uuh*
Vittuku studiokoneen kovo kosahtaa
ja pitää lähtee käymään duunis kesken
loman eikä skootterikaan lähde käyntiin 
Puhumattakaan päivän muusta ohjelmasta 
Persepäivä ja illallakin perseet *känni*
Huomenna voi sit kiroilla darraansa
joka ei ratkaissu yhtäkään edellämainituista
ongelmista
kaikki menee taas vaihteeks päin p*rsettä...
Mul on joku nuhatauti. Jo useemman viikon ajan ollu omituista nuhaa ja silmien kutinaa, yöllä vaikea nukkua kun ei saa henkeä. Allergiaa mulla on ollut, mutta nyt ei allergialääkkeet tunnu auttavan (voiko merkin vaihtaminen auttaa?), Duactikaan ei kovin paljoa helpota. Tuntuu, etten ole hengittänyt kunnolla pitkään aikaan...
Piti mennä kattomaan Dalín näyttelyä, mutta se olikin suljettu (sieltä oli eilen kai takavarikoitu jotain teoksia).
Lensin eilen känni päissää rappuset alas potku laudal ja aamuinen yllätys oli mukava 
pääs kaks isoo pattii
kylki iha ruvel
selkä kipiii 
lohjennu hammas
huuli turvonnu
vasen käsi jotenki mulahtanu
olikoha siin vielä kaikki 
mutta reteesti vaa ku ollaan vielä elossa
En osaa kertoa, miten paljon välitän.
Pikkuveli ei päässyt kouluun. Tuli paha mieli ja omat tulokset jännittää nyt entistä enemmän.. 
t. \”Syrjäytymisvaarassa vuodesta 2002\”
jää Bk näkemättä / kuulematta töiden takia
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- 1,044
- ...
- 1,566