päivän :(

Back to häröily O

[q]anqqa:
*hellokitty**nyyh*
[/q]

mitä käyny? :(

mun rakas eevi-täti on joutunu sairalaan se oli ollu 2 päivää tajuttomana kotonaan... se on uudestaan halvaantunu ja lääkärit ei oo oikeen antanu enään mitään toivoo...
Eevi- täti on mulle muutenkin rakas... mun elämäni ensimmäinen muistokin on hänestä kun olin joskus 4 vuotiaana piiloutunu pesukoneeseen ja hän löysi mut, ja siitä lähettiin tekee vohveleita...
Nyt on vain vähän surkee olo...

Ei päässy Taikkiin jatko opiskelee!

pikkupiski herätti viideltä yöllä ja halus pissalle

Ikävä.

Huomenna töihin viikon loman jälkeen. Kiinnostus nolla *dissaa*.

En saanut auton ovi-pahveja irti. Jäi tummennuskalvot laittamatta.

Takaiskari katkes fillarist tänää
Nyt tarvis 440e uuteen runkoon ku toi vanha on sen verran kärsiny et sen vois pistää eläkkeelle!

Valintakoe meni ihan pieleen*uuh**nyyh*

No nyt täytyy myöntää että on vähän mieli maassa: pankkitili ryöstetty tyhjäksi, putosin riippukeinusta ja satutin selkäni/jalkani (siis melkein rampa) sydän on särjetty ja maksimoidakseni kurjuuden päätin vielä lopettaa tupakanpolton tähän saumaan. Kuulostaa huvittavalta itseasiassa.... Eli tän voiskin laittaa päivän :) topicin alle..?!?!

mikäli osasin veroehdotusta lukea (toivottavasti luin väärin) sain mätkyjä. Miten tää on oikeasti mahdollista, aina mun mitättömästä opintirahasta on viety leijonan osa ja nyt halutaan vielä lisää! ahneet paskiaiset!

[q]vaavu:
Lääkäri sanoi, että jos joskus haluan tulla raskaaksi, mun pitäisi lihottaa ensin itseäni ennen kuin se onnistuu. [/q]

käyt vaan vähän säännöllisemmin vanhemmilla tai mummolla syömässä, ni eiköhän se sillä hoidu*hi*

[q]vaavu:
Lääkäri sanoi, että jos joskus haluan tulla raskaaksi, mun pitäisi lihottaa ensin itseäni ennen kuin se onnistuu. Onneksi asia ei ihan vielä ole ajankohtainen, mutta on kurja ajatella, että pitäisi hankkia läskiä vaan siksi että voi saada lapsia. :(
[/q]
nomut hei. me eletään kylmässä maassa ja läski lämmittää

tajusin just et halpalentoyhtiöiden kautta matkustaminen tulee kalliimmaksi kuin suoralla lennolla. On se nyt kumma.

Ei oo mitään tekemistä ja rahat loppu. Poikaystävä lähti sit tänää koneella Eritreaan ja sää on tollanen. Ei voi muuta kun syödä karkkia/jätskiä/sipsiä ja juoda paljon alkoholijuomaa ikävään.*kuolaa**nyyh**dissaa**uuh**grr*

VEROTTAJA !! vittu pommi siihen laitokseen tulitikku perään

Se että nyt pitää maksaa 1.31 eur/kpl Dr. Peppereistä K-Market Mankkaassa koska valitin väärästä hinnasta. (Hylly 1.20 eur/kpl, kassa 1.31 eur/kpl)

[q]Galore:
Ei oo mitään tekemistä ja rahat loppu. Poikaystävä lähti sit tänää koneella Eritreaan ja sää on tollanen. Ei voi muuta kun syödä karkkia/jätskiä/sipsiä ja juoda paljon alkoholijuomaa ikävään.*kuolaa**nyyh**dissaa**uuh**grr*
[/q]

Toi SAATANAN laama hyppii tuol vieläki!!!
Hommatkaa mulle virtuaalihaulikkko!

[q]GoA:
Yöllä duunissa lintu paskansi päälle. Kyllä hatutti.
[/q]

*tipahtelee*

O