päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,035
- 1,036
- 1,037
- 1,038
- 1,039
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Steven Hoaks:
Kukaan ei lähe pelaa mun kanssa Petanqueta 
[/q]
hihhihhii..mä olen joutunut koko elämäni seuraamaan kyseistä lajia ja juoksemaan jossain hassuissa tapahtumissa koska mun isi*super*on kyseisesn laji seuran puh.johtaja*piis*
[q]Pablo:
Ei mitään tekemistä. TYLSÄÄ! Ja pihallakin sataa vettä. Pöh!
[/q]
menee hermot duunissa.
toimitusjohtaja koittaa taas vedättää ja joutuu räyhäämään taas oikeuksiensa puolesta. Nooh. onpahan jotain tekemistä
ikärasismi....
Päätä särkee, ruumista kolottaa, olemukseen sattuu. Valot on liian kirkkaita ja äänet ihan liian lujia. Tuntuu ihan niinkuin koko maailma olisi säädetty väärälle virkistystaajuudelle. Suussa maistuu oksennus ja vatsa on sekaisin.
Jos olisin ryypännyt ja rällännyt koko viikonlopun, tämä ei silti olisi kivaa mutta olisipa ainakin oikeutettua. Mutta kun ottaa huomioon, että olin viikonlopun rauhassa kotona, tämä on lähinnä osoitus elämän epäoikeudenmukaisuudesta.
Monday is my favourite time of the year *sydän*
Haluaisin palauttaa tän maanantain,
tää ei ihan vastaa mun laatuvaatimuksia.
Hesarin mielipidepalstalla oli kirjoitus, joka palautti muistiin siirtogeenisten puiden ympäristövaikutuksia tutkivan kokeen tärvelemisen. Siis ei jumalauta mitä idiootteja tuolla liikkuu vapaalla jalalla.
Laiffi on kyl aika härö duuni
Yhtäkkiä iski helvetillinen vitutus ja ahdistus.. ROK! *eiei**poks*
[q]Late:
Taisin vilustuttaa itseni lauantaina... 
[/q]
Tätä on sitä näköjään liikkeellä...
niin he&¤%!!*n
tylsää töissä tänää...
yheksän tunnin työpäivä ysiin asti illalla huomenna*igor* Sieltä varmaan suoraan sit maestroon kun ei halua menettää yhtään enempää meiningistä kun on pakko. varmaan ehtii nukahtaa jo ennen ku Lisa alkaa soittaa*eiei* harmittaa..
*grr**nuha**sars*
Päätä särkee, kurkkua särkee, nenä vuotaa.
Työpäivä meni 1½ ylitöiks (olin vasta 2030 kotona) jonkuin f*cking asiakkaan ylipaskan koneen takia + laiskojen alakerran kolleegojen.
+se homo-kone ei ees lähteny toimimaan. *igor**grr**igor*
-Onneks huomenna on valintakokeet eikä duunia. 
[muokattu 8.6.2004 22:34]
kurkku kipeenä
[q]Chatte:
Ikävä. 
[/q]
Mulla on myös ikävä. Poikaystävä Säkylässä matkalla Eritreaan puoleks vuodeks
[q]GoA:
---
MaSari:
Siis vähän niinku siin Vichy-mainoksessa mut vähän eri paikkaan?
Oo onnekas ettet krapula-aamuna odottanu et taivaalta lentäis vettä, ja lintu paskantais sun suuhun
paska tsägä.
---
Paitsi että luulin että puusta vain ropisi vettä kun muutenkin oli satanut. Jatkoin siis duunin tekemistä tietämättäni että olen linnun paskassa. Oli kiva yllätys löytää sitä mm. käsistä ja miettiä mihin oli koskenut itseään lähiaikoina. 
[/q]
hah se vichymainos on kyllä hemmetin hyvä :)
[q]Fyraett:
*grr**nuha**sars*
[/q]
...samoin... *uuh**sääli*
*hellokitty**nyyh*
Kurkku ollu koko viikon kipee ja nuhaankin vähän..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,035
- 1,036
- 1,037
- 1,038
- 1,039
- ...
- 1,566
- Seuraava »